niedziela, 20 stycznia 2013

kolejna promocja w rossmannie ? -40% na podkłady

Hejaaa, doszły mnie słuchy, że od dziś, od niedzieli 20 stycznia ma trwać w rossmannie promocja -40% na wszystkie podkłady [oprócz lovely] akcja ma być do 27 stycznia. 

lece jutro do ross zrobić sobie zapas moich ulubionych podkładów. czyli rimmel match perfection. i tego w buteleczce i tego w słoiczku. 
niestety tego w słoiczku w jasnym odcieniu już nie dostane więc kupię ciemniejszy [będę go używać latem jak sie opalę i po naszym wyjeździe do Egiptu]

obecnie mieszam dwa podkłady i jestem bardzo zadowolona

a Wy skorzystacie z promocji? jakie podkłady używacie ? jakie polecacie ? 
myślałam o healty mix ale chyba nie sprawdziłby się na mojej mieszanej buzi.. 
 


24 komentarze:

  1. szkoda że u mnie w mieście nie ma rossmanna :( też z chęcią bym sobie zrobiła zapas tego podkladu z match perfection w słoiczku :P
    PS. genialny kolor szminki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... Do koszyka trafi na pewno podkład rozświetlający z L'Oreala i Rimmel Wake me up. Co jeszcze? To się okaże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wake me up (jestem bardzo z niego zadowolona) a chciałabym kupić właśnie ten z loreala, jeśli takowa promocja będzie :)

      Usuń
  3. lubię takie promocje, warto skorzystać i przemyślę zakup true match :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna promocja! Również chętnie skorzystam, z tym że mam ochotę na jakiś podkład rozświetlający, możesz polecić jakiś fajny?
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam już nic nie kupować w tym miesiącu, ale chyba zajdę Match Perfection w buteleczce. Ma wyjątkowo jasny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham takie promocje ale braka kasy :( i ostatnio tez się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś drugą osobą od której słyszę o tej promocji więc mam nadzieje, że to prawda :)) właśnie kończy mi się słoiczek z rimmela i muszę rozejrzeć się za jakimś podkładem i chyba postawię na wake me up i healthy mix

    OdpowiedzUsuń
  8. healthy mix też się nad nim zastanawiam ,bo również mam mieszaną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety Healty mix wycofali, bo zmieniają opakowania i nowe podkłady będą dopiero w marcu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mi o tym mówiła dzisiaj babka z rossmanna.
      podobno mają końcówki, bo zmieniają składy czy costakiego tych podkładów.
      polecała mi loreal true match,ale nie wiedziałam czy się skusić...

      Usuń
  10. Musisz kiedys zrobic dokladna ecenzje tych podkladow;)

    OdpowiedzUsuń
  11. promocja jest -20%

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że mnie w PL nie ma, bo bym sobie najnowszego MaxFactora kupiła:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KUPIŁAM GO W NIEMCZECH I POWIEM CI ZE NIE JEST WART PIENIEDZY BARDZO MOCNO ODZNACZA SIE NA TWARZY I WYGLADA JAK SKORUPA NIE POLECAM MIMO TEGO ZE KUPILAM NATURALNY I TAK SIE ODZNACZAL KOSZMAR


      NIKOLETTA

      Usuń
  13. Chyba po raz kolejny odpuszczę sobie wielką akcję obniżkową Rossmann'a :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana jest promocja na - 20 %
    ja sobie kupilam rimmel w sloiczku ale 100 ivory nigdzie u mnie nie było tylko te ciemne :-/ więc wziełam 103 true ivory. ps szkoda że tak mało tego podkładu jest :-(

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, a ja nie kosmetycznie spytam ;)
    Jedziecie do Egiptu tak? Macie juz biuro podrozy z którym jedziecie?
    Ja również planuje wyjazd z moim chłopakiem ale wciąż szukamy jakis fajnych ofert, dlatego jakbys mogla odp bylabym wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jechać to nie jedziemy,lecimy:D http://www.sunfun.pl/

      Usuń
    2. a ja byłam parę razy z portalem wakacje.pl i również polecam serdecznie!

      Usuń
  16. witam czytam twojego bloga od samego poczatku :) zapraszam do odwiedzenia mojego bloga.Dopiero zaczyam wiec az tak super jeszcze nie jest
    http://zwariowana25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Droższe produkty jak Loreal są po terminie radze poprosić o rozkodowanie terminu ważności, ponieważ poprzednim jak i tym razem znalazłam w szafie aż 8 szt różu Loreal aż rok po terminie.
    Już wiecie po co te promocje, żeby przy okazji stare rupiecie wyprzedać, wkurza mnie to strasznie.
    Normalny klient nawet nie wie co kupuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *