niedziela, 13 stycznia 2013

kolejne małe zakupy + zapowiedź filmiku

Hej !

wczoraj całkowicie przypadkiem weszłam do dwóch sklepów. do home&you i do mohito.

w home&you są duże wyprzedaże świątecznej kolekcji więc można dorwać coś fajnego w niezłej cenie. ja skusiłam się tylko na dwie świeczki z racji tego, że były mega tanie. 
 

zajrzałam jeszcze do mohito. tak na szybko. kupiłam naszyjnik-kokardkę. wzięłam w sumie bez zastanowienia, a teraz zastanawiam się czy będę ją nosić :D 









zaraz wychodzę na uczelnie, mam dziś tylko 5h masażu więc ciężko nie będzie szczególnie jak będę tą masowaną :D 

wieczorem wybieramy się na światełko do nieba WOŚP więc albo jescze dziś albo już jutro pokażę Wam zdjęcia. 

aaa wiczoreeem.. nowy filmik. jeśli jesteście ciekawe to zapraszam,tym razem mój 'stolik' nocny



buziaki!

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam świeczki w każdej postaci! :) może zajrzę u siebie do tego sklepu :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. no te świeczki są śliczne :)
    czekam na filmik !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chyba jutro wyskoczę do home&you, niezłe ceny! Cudowne świeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczki naprawdę w korzystnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam właśnie, że w Home&You jest wyprzedaż do -70%, muszę zajrzeć bo uwielbiam ten sklep :-) Co do kokardki, zawsze możesz z niej zrobić spinkę/gumkę do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na jakiś post o odżywianiu, o którym wspominałaś ostatnio, mam nadzieję że pamiętasz o tym :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Home&You, zawsze można tam dorwać coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczki w naprawdę świetnych cenach :) chyba czas się wybrać do home&you :D a naszyjnik bardzo uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swieczki cudowne:) JUtro musze leciec do home&you

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne świeczki muszę odwiedzić h&y, czekam na nowy filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. za taką cenę żal nie brać, zwłaszcza że słodkie te gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! świetna cena świeczek

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeczki są świetne, ale u mnie już ich nie było

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak nazywa się Twój kanał na youtubie? Chętnie obejrzę filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te świeczki i kokarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa ale cudowny naszyjnik :O byłby idealny do mojej sukienki na studniówkę cudo :) nie chcesz sprzedać? hehe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *