piątek, 18 stycznia 2013

kolejne mini zakupy

Hej ! 

Dziś poszłam do hebe po żel do mycia buzi bo mi się skończył. niestety ale żele których używam nie są wydajne. kupiłam oba. z bielendy i białego jelenia. oba bardzo lubię. ja żelem do mycia buzi myję także pędzle/gąbki tak mi wygodnie a poza tym jestem zadowolona z tego sposobu. 
do zakupów pani dała mi prezent - płyn do demakijażu oczu z l'oreal. mała pojemność przyda mi się na wyjazdy, często mnie nie ma w domu i potrzebne są mi takie miniaturki. 
 w rossmannie zakupiłam szampon z pantene, tylko dlatego, że z pół roku temu szampony tej firmy bardzo mi przypasowały. wybrałam ten zwiększający objętość do włosów cienkich. produkty pantene są teraz na promocji, więc za szampon  400 ml zapłaciłam 9,99 zł. no zobaczymy czy ten też mi podpasuje. 

na kolacji dziś byliśmy w north fishu, skorzystaliśmy z promocji po 18, czyli dwa za jeden. 
Kami wziął kanapke z wędzonym łososiem + sałatkę z krewetkami, ja jak zwykle sałatka z łososiem + sałatka z krewetkami. 


jakie posty na moim blogu chcecie zobaczyć w następnym tygodniu ? 


na dniach przygotuję ulubieńców minionego roku. wiem, że się spóźniłam ale myślę, że warto wspomnieć o tych perełkach. 











buziaki!

19 komentarzy:

  1. Oj z szamponami Pantene mam złe przeżycia :(
    Jesli masz ochotę to zapraszam do mojej nowej zakładki:
    http://magdawe02.blogspot.com/p/wyprzedazwymiana.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z innej beczki :)))... śliczną masz kurteczke, widziałam podobną w Orsay'u, może się w końcu na nią skuszę :))..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kurteczki z Orsay'a są sliczne <3 sama poluje na taką.

      Usuń
  3. śliczna jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wyprobować tę serię biały jelen,bo słyszalam już o tych kosmetykach wiele dobrego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twojego bloga i kanał na YT i z niecierpliwością czekam na każdą nową notkę a także filmik, zatem obojętnie na jaki temat- i tak chętnie przeczytam/ obejrzę, i z pewnością nie tylko ja. Wydajesz się być przesympatyczną osobą, taką zupełnie bezpretensjonalną- tak trzymaj :) Pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jednym ze zdjęć z sałatką, zauważyłam na Twoim uchu piękne kolczyki. Od jakiegoś czasu się za takimi rozglądam. Mogłabyś mi zdradzić gdzie je kupiłaś i czy było to dawno? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety u mnie ten żel z Białego Jelenia się nie sprawdził;/ strasznie wysuszył mi twarz a w okolicach nosa i ust skóra schodziła płatami:( ale widocznie zależy wszystko od cery, skoro dla Ciebie jest fajny:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze jesteś w tym samym, w tej różowej kurtce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może nie ma innej? :/

      Usuń
    2. ważne, że majtki zmieniam :D

      Usuń
  9. chcemy posta na temat twojej figury!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubiłam kiedyś ten szampon z Pantene ale wysuszał mi włosy.. ale objętość naprawdę była.
    Żele z białego jelenia są świetne, ten zielony to mój ulubieniec.

    OdpowiedzUsuń
  11. o figurze o diecie i jedzonku !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny masz ten kolor lakieru do paznokci :)) to jest ten z my secret mint? co ostatnio kupowałaś? :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana z jakiego sklepu masz ta bluzeczke?
    W

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *