wtorek, 8 stycznia 2013

leniwy wtorek

Hej ! 


Dziś miałam cały dzień tylko dla siebie.
więc zrobiłam sobie mini spa :D

ostatnio zauważyłam, że moje włosy nie są w dobrej kondycji więc postanowiłam im trochę pomóc. na codzień nie mam zbyt dużo czasu na ich pielęgnacje a czasami mi się wzyczajnie nie chce :)

dziś nałozyłam na mokre włosy odżywkę mleczną Kallos i olejek vatika, wszystko przykryłam ręcznikiem
przypomniałam sobie o mojej niegdyś ulubionej maseczce do buzi - Queen Helene mint julep masque. ładnie pachnąca mięta maseczka oczyszczająca. lubię ją ponieważ 'robi robotę' i jest tania! 

ciało wypeelingowałam i nabalsamowałam : ] 

dodatkowo wczoraj byłam u mojej Monisi - manikiurzystki, która pracuje w sephorze :D dziękuję, nie wiem co to za numer lakieru, wiem tylko, że to lakier opi.


przydał mi się taki dzień.. włosy są w o wiele lepszym stanie i lepiej się układają. buzia jest jaśniejsza, rozświetlona i złagodzona..

a na koniec - [nie]słodki deser budyń waniliowy bez cukru [za to z cynamonem] mmmm <3










buziaki! 


19 komentarzy:

  1. uwielbiam takie leniwe dni ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem potrzebujemy takich dni :) kolor lakieru śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie mogę zapomnieć o takim leniwym dniu,czeka mnie sporo testów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety po poniedziałkowym wypadku będę miała codziennie leniwe dni.
    Kolor lakieru śliczny ! Pozdrawiam ;)

    http://sonia-pak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ferie ( zaczynają się już 14 ;D ) zrobię sobie takie dni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze! Ty to nawet w maseczkach wyglądasz ślicznie i uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj chciałabym mieć leniwy dzień, np dzisiaj. ale nie mogę :< Sesja za pasem, teraz mnóstwo zaliczeń i projektów :< Zachciało się budownictwa :<

    OdpowiedzUsuń
  8. ale dobrze miałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czasami urządzam sobie takie rytuały..:))
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :D
    kocham ten budyń, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki dzien sie nalezy:) wpadlam tu przypadkiem ale swietny blog i bede czesciej zagladac , maseczke do wlosow mialam na kilka uzyc i jest fajniutka teraz zamowilam cale opakowanie :)fajny kolorek na pazurkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Potrzebuje takiego dnia!:)
    Mmm budyn:))

    OdpowiedzUsuń
  13. oj przydałby mi się taki dzionek...

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz sliczne ząbki;);d
    aah i uwielbiam takie dni, ale nie mam niestety czasu teraz na nie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gosia obiecalas nam filmik na temat twojej diety,i co? i nic w ogole nie nagrywasz....:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybielałaś zęby? czym?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *