sobota, 12 stycznia 2013

małe zakupy

hej kochane! 

co tam u Was ? 

u mnie jakoś leci, nawet dobrze znoszę zimę, rok i dwa lata temu była tragedia z powodu mojej choroby rąk, nie pamiętam nawet czy kiedykolwiek o tym wspominałam. tak czy siak nie lubię zimy bo cierpię.

Wczoraj spędziliśmy miło wieczór w pizzy hut, Kamil wygrał zawody bo zjadł 16 kawałków pizzy, co prawda bez końcówek ale i tak dużo. ja nie jem pizzy, już 3 lata.. ale za to czuje się wyśmienicie:) tak, będzie post o mojej diecie, ale muszę się za to zabrać, poza tym nie wiem czy moja dieta jest zdrowa, sama sobie ją wymyśliłam i praktykuje. 

ostatnio skończył mi się mój 'miętowy' lakier do paznokci. postanowiłam poszukać takowego ponieważ mój poprzedni był w limitki z wibo i niestety już go nie dostanę. w naturze zastanawiałam się nad my secret, rimmelem i kobo. wybrałam najtańszy, czyli my secret, kosztował 5,99 i miał chyba najładniejszy odcień (148 MINT) kupiłam też lakier nawierzchniowy z essence, efekt żelowych paznokci, kosztował chyba 7 zł. 

w rossmannie skusiłam się na krem do stóp z fuss wohl, ten w pudełeczku, z 10%mocznikiem, woskiem pszczelim i czymś tam :D kosztował 4,99 a będę go używać do moich baaardzo suchych, popękanych dłoni. wiadomo mocznik bardzo silnie nawilża więc do moich łapek będzie jak znalazł. 














a w H&Mie kupiłam na promocji koronkową beżową spódniczkę za 30 zł :)





a już niedługo moi ulubieńcy do makijażu!




32 komentarze:

  1. śliczna ta spódnica :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 16 kawałków pizzy...no nieźle :D ładne zdjęcia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten dziubek po co,ile masz lat 13???

    OdpowiedzUsuń
  4. o fajny masz pokój :) a co do essens posiadam ten produkt i powiem tak , u mnie się nie sprawdził pomaluje paznokcie a na 2 dzień odpadają płatami

    OdpowiedzUsuń
  5. noo lakiery świetne, tak samo spódniczka :D gratulacje dla Kamila 16 kawałków to duuuuuużo :D i świetne ostatnie zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu a w związku z tymi dłońmi to chciałam zapytać: nosisz zawsze rękawiczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście.. i to grube dwie pary..

      Usuń
    2. też mi ochrona rękawiczki za 2 zł zmechacone w dodatku

      Usuń
  7. jak mozna żyć bez pizzy??? bardzo lubię restaurację pizza hut, mimo,ze to sieciówka. Piękna spódniczka, piękna Ty i czekam zatem na filmik.

    OdpowiedzUsuń
  8. 16 kawałków pizzy...podziwiam:)) a spódniczka jest piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Domyślam się, co przeżywałaś, bo chyba mam ten sam problem, który powoli staje się moją udręką... a spódniczka śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz śliczny pokój, taki dziewczęcy :)Może zrobiłabyś room tour? ;)

    meg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę mieszkała w innym miejscu prawdopodnie zrobie. teraz to nie ma sensu.. nie ma co pokazywać..

      Usuń
  11. też ostatnio kupiłam sobie ten lakier z my secret :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódniczka! I ta cena!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten krem do stóp i byłam z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak jak napisałam bede go używać na łapki, użylam już na noc i jestem zachwycona! dłonie świetnie nawilzone!

      Usuń
  14. mam obydwa lakiery :) miętuska bardzo lubię, niestety ten top coat w moim przypadku to nieporozumienie...schnie wieki

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na ulubieńców:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknota! Śliczna spódniczka:D

    OdpowiedzUsuń
  17. jak sprawdza Ci się ten 2 podkład z rimmela

    OdpowiedzUsuń
  18. śłiczne masz włoski. powiedz mi jaki byl Twoj naturalny kolorek i jak doszlas do takiego ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu a ja Cię gorącą namawiam do postu o swojej diecie !! z chęcią zobaczę,ja też nie prowadze super zdrowej diety i co z tego :)) jeszcze żyje,a może się okazać,że nasze ''jadłospisy'' są podobne :))
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. jakiego rozmiaru jest ta spodniczka? rozmiarowka standardowa? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *