wtorek, 22 stycznia 2013

mój pierwszy projekt denko

Hej piękności. 

To dziwne, prowadzę bloga już ponad 2 lata, zużyłam masę kosmetyków a dopiero teraz robię mój pierwszy projekt denko. torbę z pustymi opakowaniami trzymam pod biurkiem już chyba ponad rok, nigdy nie mogłam się do tego zabrać, nie chciało mi się, ale dziś postanowiłam porobić zdjęcia i opisać w kilku słowach te kosmetyki. oczywiście to nie są wszystkie kosmetyki, które zużyłam, resztę pokażę Wam innym razem. 


 1. pollena, biały jeleń - żel do mycia twarzy. używałam i zielonego i niebieskiego, jak dla mnie nie ma różnicy, jednak gdy mam wybór sięgam po niebieski, który przeznaczony jest do mojej cery. używam cały czas na zmiane z bielendą. cena : ok.6 zł (ja kupuję w hebe) nie jest jakoś super wydajny,mimo to go lubię. robi robotę : zmywa makijaż, nie podrażnia. bardzo lubię. niezliczona ilość zużytych opakowań!
wrócę na 100%
 2. bielenda, aloes - delikatny żel do mycia twarzy. cera wrażliwa i alergiczna , bez sls, bez alergenów. 
bardzo lubię, cały czas używam, dobrze myje, zmywa makijaż, właśnie tego potrzebuję. cena ok. 12 zł
wrócę na 100%

3. alterra, krem do mycia z dziką różą - bardzo dobry, ładnie pachniał ach i och, niska cena. tylko dlaczego wycofali ? skoro wycofali nie będę się zachwycać.
jak powróci na pewno kupię!

4. vichy, normaderm - jak dla mnie zbyt mocny, mimo, że zużyłam go kilka dużych opakowań to z perspektywy czasu sądzę, że bardziej mi szkodził niż pomagał. używam tańszych, lepszych więc..
nie wrócę..
5. płyn micelarny bourjois - n a j l e p s z y ! zmywa dokładnie moje mocno wytuszowane rzęsy i kreske więc czego chcieć więcej ? przystępna cena, robi co ma robić.. nie zmienię. używałam biodermy - nie widzę różnicy. niezliczona ilość zużytych opakowań.
kupię na 100%

6. sanoflore, żel do mycia buzi - kupiłam rok temu z racji tego, że miał bardzo dobre oceny na KWC, byłam zadowolona, ale nie jest tak dobrze dostępny i cena też nie jest niska więc zostaje przy moich ulubieńcach
nie wrócę (tylko przez cenę)

7. olay, żel do mycia buzi - zużyłam kilka opakowań, z tego co pamiętam to byłam zadowolona ale chyba nie tak bardzo skoro nie zostałam na dłużej.. 
raczej nie wrócę

  8. z.one concept, all over shampoo - byłam bardzo zadowolona z tego szamponu, nawilżał, był z dodatkiem oleju arganowego.
jak będę miała okazję wrócę

9. eva natura, szampon - szampon jak szampon, nie powalił
raczej nie kupię

10. bambi, szampon - w sumie używam od dziecka, włosy są po nim puszyste. jestem zadowolona
wrócę na 100%
11. alterra, odżywka nawilżająca granat i aloes, włosy suche i zniszczone - bardzo dobra odżywka. śliczny zapach, włosy nawilżone. niestety jak dla mnie nie jest wydajna.
wrócę na 100%
12. cetaphil - i d e a l n y  krem do twarzy. świetnie nawilża, regeneruje, nadaje się na noc jak i na dzień pod podkład. duża butla za 35 zł. mój ideał
kupię na 100%
13. FA, żel pod prysznic. białe winogrona - piękny zapach, mam całą serię. mimo, że opakowanie nie cieszy oka to zapach jest na prawdę genialny
możliwe, że kupię
14. LRP, woda termalna - u mnie woda termalna sprawdza się. szczególnie w lato. w chłodniejsze miesiące również używam, przed kremem, buzia po aplikacji jest odświeżona. aktualnie używam wody termalnej z avene. 
kupię na 100%
15. alterra, olejek migdały&papaja - uwielbiam! za zapach, skład i działanie. używam na ciało jak i na włosy. widać efekty. cieszę się, że zmienili opakowanie. 
kupię na 100%
16. proderma, antybaktryjny krem nawilżający z olejkiem pichtowym - tani i genialny krem, pachnie ziołowo ale działa. 
kupię na 100%
17. ziaja, bloker - szału  nie ma, ale w sumie nie używałam regularnie
może kupię
18. LRP, płyn micelarny - bardzo dobry, robił to co ma robić. nie podrażniał i zmywał cały makijaż oka. niestety jest droższy od mojego faworyta.
możliwe, że kupię
19. isana, zmywacz do paznokci - według mnie bardzo dobry. 
kupuję i będę kupować. 


20. algemarina, suchy szampon - kupiłam go dawno dawno temu będąc w niemczech, gdy jeszcze nie było w polsce takich bajerów. fajny. 
prawdopodobnie wrócę gdy w maju będę w niemczech
21. vichy, kulka - zwykła kulka i tyle. na dodatek droga.
nie wrócę
22. essence, I <3 EXTREME - mój ulubiony tusz, chyba już o tym wiecie!?
kupię na 100%

21 komentarzy:

  1. Ale dużo kosmetyków :D
    Cetaphil teraz zacznę dzisiaj wieczorem zacznę używać, a na maskarę z essence w końcu musze się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również jestem fanką olejku z Alterry :) mnóstwo zastosowań i piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najszybciej opisane denko jakie widzialam. Szybko i konkretnie;d oby tak dalej;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Duze denko;) Ostatnio się wlasnie zastanawiałam nad tym żelem z vichy,ale wybrałam jednak biodermę i widzę,że to dobry wybór;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. alterra wszędzie robi furorę :D a blokera uwielbiam :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  6. to sobie nazbierałaś tego troszkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje usta naturalnie są takie blade (jak na zdjęciu bez makijażu)? Ja swoje mam bardzo ciemne i nie wiem czy taki kolor pomadki będzie odpowiednio kryjący :( Co radzisz? Pozdrawiam, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, takie mam usta naturalnie. o jaką pomadke chodzi ?

      Usuń
  8. Uwielbiam Cię:). Codziennie wchodze na Twojego bloga i bardzo się cieszę, że tak często ostatnio piszesz. Z twojego polecenia kupiłam już kilka rzeczy z których jestem bardzo zadowolona a dzis podkład Rimmel:D zobaczymy jak sie sprawdzi... Pozdrawiam gorąco. K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźne denko!
    Ja zbieram się do wypróbowania Cetaphilu.

    OdpowiedzUsuń
  10. na Twego bloga trafiłam zupełnie przez przypadek :) a teraz nie potrafię obyć się bez dnia gdzie nie zaglądam tutaj po 10 razy dziennie ;) jestes piekna i niewyrafinowana dziewczyna (tak mi sie bynajmniej wydaje, po obejrzeniu innych blogów dziewczyn). Pisz dalej, nawet dwa razy dziennie i zadowalaj Nas ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! to bardzo miłe!

      będę pisać, sprawia mi to przyjemność!

      buziaki!

      Usuń
  11. Uzalezniasz;D codziennie zagladam co u ciebie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)
    Czytam Twojego bloga już bardzo bardzo długo, kiedyś zaglądałam na photobloga, potem jak zaptrzestałaś tam dodawać posty to zaczęłam szukać bloga i znalazłam :) Mam taki problem, ostatnio troche eksperymentowałam z różnymi szamponami do włosów, chciałam sprawdzić który nada się najlepiej gdyż mam problematyczną skórę głowy, która swędzi. Kilka dni temu zrobił mi się placek na przedziałku tuż przy grzywce, od tego czasu mam problem żeby to zmyć, włosy wyglądają jakby były tłuste, przez to codziennie musze je myć. Wczoraj użyłam Facelle jako szamponu i trochę się poprawiło ale niestety nie do końca. Używałam szamponu Pantenne, potem przeciwłupieżowego ziołowego z Rossmana i czasem Baby Dream. Dzisiaj zauważyłam że po użyciu Facelle głowa o wiele mniej swędzi.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D dziekuje, miło mi, że czytasz mojego bloga.

      niestety nie umiem Ci pomoc, jesli chodzi o skóre głowy, nie byłam nigdy w takiej sytuacji, ale jesli pomaga Ci ten facelle to go używaj ale poczytaj na wizazu, na pewno ktos miał taki problem.

      buziaki!

      Usuń
  13. Mój dermatolog stanowczo odradził mi stosowanie Cetaphilu (też mam problemy z cerą). Cetaphil + kwasy stanowczo nie! Porozmawiaj ze swoim dermatologiem bo to może błędne koło. Tutaj stosujesz kwasy, które mają wyleczyć skórę a za chwilę zapychasz ją Cetaphilem (jest tłusty!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Antyperspirant Vichx jest moim ulubiencem od dawna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *