czwartek, 17 stycznia 2013

Nowości w mojej kosmetyczce - rozświetlacz i bronzer

Heja! 

Dziś odebrałam z poczty paczuszkę. wczoraj zamówiłam rozświetlacz i bronzer. tak dla testów bo i rozświetlacz i bronzer posiadam już w swojej kolekcji. dużo dobrego słyszałam o bronzerze Honolulu z firmy W7 więc skoro jest tak tani.. postanowiłam go kupić, skusiłam się też na high lights z technic. oba kosmetyki są wzrorowane na firmie Benefit. oczywiście oba są z dziesięciokrotnie tańsze. za brozer zapłaciłam ok. 15 zł a za rozświetlacz dyszkę. aaa no i kupiłam je w minti shopie. polecam - ceny niskie i wysyłka błyskawiczna!

niestety w internecie nie mogłam znaleźć składu tych kosmetyków. 
a szkodaaa.. bronzer ma w składzie olej mineralny czyli nie lubianą przeze mnie parafinę, moja skóra źle reaguje na ten składnik.. zapycha. no ale to nic, od jutra zabieram się za testowanie kosmetyków. 














no i na koniec tradycyjnie kilka zdjęć nie na temat :D 










buziaki

24 komentarze:

  1. mam ten bronzer i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super:D ja jutro użyję i zobaczymy

      Usuń
    2. jest mocno napigmentowany, więc uważaj przy stosowaniu :D
      lepiej zawsze dodać, a trudniej odjąć ;)
      ja za pierwszym razem zrobiłam sobie taki plamy na buzi, ale już za drugim nauczyłam się go stosować i służy bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. muszę w końcu skusić sie na ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ten bronzer i znalazł się on w moich ulubieńcach makijażu 2012 roku!

    a takiego rozświetlacza jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam bardzo duzo dobrych opinii na temat tego bronzera.

      Usuń
  4. Chyba się skuszę na bronzer. Lubię te Twoje fotki "nie na temat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam bardzo duzo dobrych opinii na jego temat, na dniach napisze jakie jest moje pierwsze wrażenie :D

      to bede dodawać wiecej fotek nie na temat :D

      Usuń
  5. Tez mnie podkusiło i kupiłam ten bronzer. Niestety chyba jest dla mnie za ciemny :/ Będę kombinować jak go używać by nie wyglądać teatralnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jest on bardzo ciemny, mam nadzieje, że uda mi się go jakoś nałożyć żeby nie narobić sobie placków :D

      Usuń
  6. Ciekawa jestem jak się prezentuje ten bronzer:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie na dniach dodac jakies zdjecia :D

      Usuń
  7. Chyba także w końcu skuszę się na niego - bronzer :))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie jestem za oryginałami z Benefitu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że mam ogromna ochotę na oba produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten brązer! właśnie denkuje pierwsze opakowanie, muszę rozejrzeć się za nowym! :p

    OdpowiedzUsuń
  11. O, mój (aktualnie) ulubiony rozświetlacz, o którym wczoraj pisałam... ;) A bronzer, jak widzę, zbiera coraz to lepsze recenzje - fajnie, że nie ma drobinek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten duecik i bardzo sobie chwale :) Bronzer nakładam stopniowo i rozcieram wtedy nie jest aż tak bardzo ciemny, stopniuje go :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam chęć na ten bronzer :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodaj recenzje Twojego podkładu tym razem tego płynnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja myslalam ze ten rozswietlacz to w postaci sypkiej jest;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe opakowanie tego rozswietlacza;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *