sobota, 5 stycznia 2013

nowy podkład rimmel


Hej kochane. 

na wstępie bardzo dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe! jesteście kochane. 

wiecie  jaki jest mój ulubione podkład ? od prawie roku jest nim rimmel match perfection czyli słynny podkład w żelu. mimo, że nie jest ekonomiczny wracałam do niego. ostatnio mam problemy z zakupem mojego odcienia (100 ivory - najjaśniejszy) dodatkowo w rossmannie jest on teraz na dużej promocji (14.99) niestesty dostępne są same ciemne odcienie. stwierdziłam, że nie będę czekać aż łaskawie pojawi się mój ulubieniec w drogeriach (byłam chyba w 10) dodatowo znając firmy kosmetyczne pewnie znowu chcą wycofać kultowy produkt.. wczoraj posiedziałam trochę na KWC i wybierałam następce żelowego podkładu. padło na 'brata' mojego ulubieńca. 

podkład kupiłam na promocji w super pharm. 
nie wybrałam najjaśnieszego odcienia ponieważ ten najjaśniejszy z tej serii był baaardzo barrrdzo jasny, porcelanowy dla totalnych bladziochów :)

mój podkład jest w numerku 101 classic ivory.
dam znać na dniach jak się sprawuje.

a jaki jest Wasz ulubiony podkład ? 

 buziaki :*

27 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam podlkad z essence stay all day 16h. Jest tani bo kosztuje 16zl jakos swietni kryje, dlugo sie utrzymuje i pieknie pachnie. Polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja narazie używam ciągle Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki sobie , no jak dla mnie tłusty i po 2 godzinach się już świece , moim zdaniem lepsza wersja żelowa w słoiczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ^^ pisz jak się sprawuje.. Może się też skusze.

    OdpowiedzUsuń
  5. podkład dla bladziochów? dzięki za cynk, ja jestem blada jak ściana, więc pójdę go obejrzeć, może akurat? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słychać o nim coraz więcej :)
    ciekawy nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go jeszcze...jak z jego kryciem i wytrzymałością? Widać go mocno na twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  8. mój ulubiony to albo Max factor, albo Astor Matitiutte

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj znać jak się sprawuje. Zawsze używałam tego w żelu, ale chętnie spróbowałabym czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje dwa ulubione to rimmel Gel i Rimmel Wake Up :)

    OdpowiedzUsuń
  11. BB Garniera mi się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja rowniez kiedys go uwielbialam : ) teraz zmienilam i rowniez jestem zadowolona,

    OdpowiedzUsuń
  13. ingrid ideal face:) z pompeczką:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sama promocja podkładu w słoiczku rimmel match perfection jest w drogeriach natura, koszt 14,99 zł. Mi jeden słoiczek wystarcza na ponad miesiąc, więc jest wg mnie wydajny i nie zatyka mi porów co jest dla mnie najważniejsze w podkładzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. o a u mnie jest w promocji ale za 29.99 :o

    OdpowiedzUsuń
  16. od jakiegoś czasu zgapiam podkłady od ciebie i się nie zawiodłam :) z chęcią poczytam o tym też... obecnie jestem na etapie podkładu w słoiczku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie żelowy był najlepszy ale nie moge znaleźć mojego odcienia :(

      Usuń
    2. Dzisiaj byłam kolejny raz w rossmannie z nadzieją, że może mieli dostawę i znajdę odcień 100. Spytałam Panią i poinformowała mnie, że wycofują ten podkład... Kolejny raz mój ulubiony produkt zostaje wycofany.

      Usuń
  17. ja czekam az do mnie dojdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. wg mnie ten podkład jest beznadziejny. kupiłam go przed swietami i nie jestem z niego zadowolona. chciałam cos lekkiego i malym kryciu. male krycie to on ma ale OKROPNIE wchodzi w zmarszczki mimiczne których w ogole nie widać bez makijażu, chociaż nawet ciężkie podkłady jak revlon color stay ni podkreslaja tak moich małych zmarszczek, po 2 - wystarzy lekko dotknąć twarzy i momentalie znika. jestem bardzo niezadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem tego.. Po co wycofywac cos co jest dobre, przeciez tyle osob jest nim zachwycon ;/ Tez uwielbiam wersje w sloiczku i chyba zrobie sobie zapas..


    Hmm.. A moze po prostu zmieniaja opakowanie, tak jak to bylo z olejkami z Alterry?

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem luksusowe marki wykupują tańsze, sprawdzone formuły....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *