wtorek, 22 stycznia 2013

OOTD + GoniaRoniaa na Facebooku!

Hej Robaczki ;*

Dziś wybraliśmy się z Kamilem na zakupy, chciałam kupić buty i rozglądałam się za jakąś torebką. Nic ciekawego nie znalazłam więc szukam dalej. 

Szukam zimowych butów, dość ciepłch, nie EMU itp. dłuższych, raczej czarnych, oczywiście płaskich.  no zobaczę, może znajdę do końca zimy :D

 założyłam fanpage na fejsie klik 

no i dzisiejszy strój dnia 

bluzka H&M // spódnica River Island 

rajstopki ciepłe, na polarku :D

















 buziaki!


42 komentarze:

  1. hey Kochana ;)
    strój jak zwykle mi się podoba- moje kolory ;d
    mam pytanie, zrobiłabyś recenzję porównawczą wody termalnej z Avene i LRP?
    zastanawiam się nad kupnem na wiosnę ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :D nie widze różnicy miedzy tymi wodami, obie dobre.

      buziaki!

      Usuń
    2. ok, dziękuję za opinię ;)

      Usuń
    3. woda z LRP zawiera selen,który wspomaga procesy regeneracyjne/ przeciwoksydacyjne/
      osobiście mając te dwie do wyboru zdecydowałabym się na LRP.
      Pozdrawiam A.

      Usuń
  2. Jak już pisałam w którymś tam poście,świetna jest ta bluzka:) Byłam nawet ostatnio w H&M ale jej nie widziałam...;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, może rozszerz sobie tę szerokość na posty? Bo zdjęcia Ci prawie zawsze wyjeżdżają ;) i lepiej by to wyglądało, gdyby szerokość była nieco większa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się coś zmienić, ale nie wiem jak :D

      Usuń
    2. panel nawigacyjny > szablon > dostosuj > dostosuj ustawienia szerokości :)

      Usuń
    3. dziękuję kochana, nie wiedziałam nawet o takiej funkcji :D jeszcze się muszę dużo nauczyć :D

      Usuń
  4. GOSIU normalnie ja Cię uwielbiam mam identyczną spódnicę i nie wiedziałam jak ją zestawić teraz już wiem dzięki Tobie :) normalnie spadłaś mi z nieba wyglądasz fantastycznie proszę o więcej ootd :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. miło mi, że pomogłam!
      buziaki!

      Usuń
  5. ślicznotka :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba Cię wyśle do h&m po taką i dla mnie! :P
    i widzę że cycoszki wrócił ! wkooońcu :D

    Juda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahhaha dzieki Juda kocham Cię hahahahahah :D

      Usuń
  7. świetna stylizacja :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny strój!:)))
    co to za materiał z którego jest kiecka?:) wygląda na ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujeee

      poliester , elastan i bawełna :D

      Usuń
  10. Daj znać ja Ci się znudzi ta spódniczka!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twój styl! ooo oczywiście lajk na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ja Ci zazdroszczę figury ^^ Jesteś moją motywacją :P

    OdpowiedzUsuń
  13. czym nakładałaś podkład ten w słoiczku? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tradycyjnie już - wyglądasz bardzo ładnie :D uwielbiam Twój styl ubierania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, a Ty jak zwykle super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Gosiu, dawno kupiłaś tą bluzeczkę ? Ile kosztowała? Są szanse, że jeszcze ją znajdę ? Jest prześliczna i bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka jest ekstra! :-) to nowa kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz na fb oczywiście klikam ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *