poniedziałek, 21 stycznia 2013

rimmel match perfection - przed i po, recenzja!



Heja!

Dziś zaprezentuję Wam jak wygląda nowy podkład rimmel match perfection. 

ja mam cerę mieszaną, mam sporo przebarwień, które muszę przykryć. 

na zdjęciach, które zobaczycie mam na sobie sam podkład, bez korektora i pudru. na oczach tylko tusz i kreska, na ustach szminka golden rose 104. 

ten podkład w buteleczce tak samo jak ten w słoiczku sprawdza się u mnie bardzo dobrze.

+ przede wszystkim kryje
+ nie wysusza 
+ ma ładne wykończenie, trochę rozświetla, nie wymaga przypudrowania, ale jak kto woli, ja czasami używam pudru bambsowego z BU na strefę T
+ cena 37 zł / 30 ml dość przyzwoicie, teraz jest na promocji w ross za 22 zł
+ nie zapycha!
+ gama kolorystyczna. ja mam 101 classic ivory, jest jeszcze jaśniejszy, który jest baaardzo jasny, idealny dla cer porcelanowych. 
+ opakowanie, pompka
+ dostępność : rossmann, hebe, super pharm, natura i supermarkety
+ bardzo dobrze się rozprowadza, ja nakładam go pędzlem hakuro H50 
+ u mnie trzyma się na buzi cały dzień, nigdy nie robię poprawek w ciągu dnia

minusów nie zauważyłam, jeśli to się zmieni - oczywiście dam znać!

przed :                                                                                    po :












Jak Wam się podoba efekt ? 



buziaki!


90 komentarzy:

  1. wyglądasz dużo korzystniej na tych zdjęciach bez makijażu.bardziej naturalnie i słodko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że się tak nie czuje :D

      Usuń
    2. Fakt bez makijażu młodzieńczo z nieco pienikowato

      Usuń
  2. Wyglądasz ślicznie bez makijażu! Bardzo dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  3. ogromna roznica, ja niedawno go dostalam, wiec jeszcze nie wiem, jak sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam się nawet dzisiaj na niego skusić ale jakoś sama nie wiedziałam jaki odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez makijażu wyglądasz na słodką, niewinną dziewczynkę hehe pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja Ci nie będę mówić, że wyglądasz dobrze bez makijażu, bo widzę, że masz w sumie podobną cerę do mnie - zaczerwienioną, potrzebującą nieco krycia... i ja nie uważam, żebym dobrze wyglądała bez makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie kochana, no chyba lepiej czuć się pewnie a nie jak burak :D

      Usuń
  7. Super wygląda, wgl jesteś śliczna! Co masz na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam w notce, golden rose jeden zero cztery :D

      Usuń
    2. Ale ze mnie gapa, przepraszam ;D hehe to pewnie przez te małe literki nie zauważyłam bo nie mam okularów na sobie :(

      Usuń
    3. http://allegro.pl/listing/user.php?string=szminka&us_id=15871541 powiedziałabyś mi z której serii bo znalazłam kilka 104 ;)

      Usuń
    4. http://sklep.goldenrose.pl/art113,perfect_lasting_pomadka,r_cyl.html oo tutaj znalazłam :D

      Usuń
    5. nie ma za co, bardzo polecam pomadki z golden rose, są genialne.

      Usuń
  8. Super jest ten podkład,najbardziej podoba mi się w nim to,że idealnie wyrownuje koloryt skóry...:)
    Pozdraawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie podkład wyglądał tragicznie, a na Tobie wygląda tak cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził, dziękuje kochana !

      Usuń
  10. ja za to zastanawiam się nad kupnem match perfection w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy warto bo mozesz sie w nim zakochać a wyfofują go;/ :(

      Usuń
  11. Kurcze mi się niestety nie sprawdził bo strasznie było widać moje suche skórki ;/ ale ty fajnie wyglądasz ;) Ślicznoto ;) jezu codziennie zaglądam na twojego bloga nawet kilka razy dziennie i myśle tak : oby dodała nową notke ;d W notkach tyle koloru i radości ;) megaaa ;)tak ciepło na twoim blogu i te świetne zdjęcia oraz notki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził ale wiadomo, jednej pasuje, innej nie.

      dziękuję za miłe słowa! staram się, żeby jakoś to wyglądało :D

      Usuń
  12. Nigdy go nie miałam. Jestem teraz zakochana w L'Oreal true match, a Ty wyglądasz ślicznie nawet bez makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zastanawiałam się nad jakims podkładem z l'orala ale nie mają zbyt dobrych ocen na wizazu i nie wiem co mam o tym myslec :D

      Usuń
    2. hehe ten Rimmel z pompką też chyba nie zgarnia samych ochów i achów, a jednak może służyć :-)

      Usuń
    3. według mnie ma bardzo dobre oceny, średnia ponad cztery :D

      Usuń
  13. Też czasem kupuje ten podkład ale w mojej miejscowości jest prywatna drogeria i tam kosztuje 25 zl ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten podkład i dobry daje efekt. Powiem Ci, że ładnie wyglądasz bez makijażu jak i z nim :) W ogóle zazdroszczę włosów na zdjęciu, są śliczne i wyglądają na mega puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, włosy mi się tak układają po szamponie z pantene :D

      Usuń
  15. Gdybym była taka śliczna jak Ty używałabym tylko podkładu :) Uważam, że reszta jest Ci zbędna, bo naprawdę jesteś przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  16. kupiłam go dzisiaj na tej wyprzedaży 40%, a razem ze mną skusiły się na niego jeszcze 2 koleżanki, będziemy w trójkę testować i zobaczymy :D
    używałam wersji żelowej w słoiczku i jedno opakowanie było super, a inne już nie :/ mam nadzieję, że ten się spisze u mnie i krycie będzie dla mnie zadowalające.

    P.S. Ślicznie wyglądasz bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!

      czekam na Twoją recenzje podkładu!

      Usuń
  17. łał! Świetnie wyglądasz bez makijażu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ale nie jestem tego samego zdania, mimo wszystko miło mi, że nie uciekacie:D

      Usuń
  18. Wyglądasz pięknie zarówno z makijażem, jaki bez! :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ale nie podzielam Twojego zdania :D

      źle się tak czuje :D goło i niezbyt wesoło :D

      Usuń
  19. ależ jesteś PIĘKNA bez makijażu :-)
    aż zazdroszczę ci urody :-*
    kochana powiedz mi w jakim programie zrobiłaś kolaż na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, to miłe!

      program - picasa

      Usuń
  20. NAPRAWDĘ ślicznie wyglądasz bez makijażu! Po również. Masz piękny uśmiech :) Ja sama również nie ruszam się z domu bez makijażu- po prostu bez czuję się bardzo niekomfortowo, także Cię rozumiem.
    U mnie w/w podkład się nie sprawdził- kupowałam go będąc w Stanach. Kto wie- może zrobię drugie podejście? Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję! również czuje się niekomfortowo beż makijażu, goło..

      warto sprobować jeszcze raz chociaz wiadomo, u jednych się sprawdza, u innych nie ..

      buziaki!

      Usuń
  21. oo, krycie ma całkiem niezłe. Słyszałam, że jest dużo gorszy od tego w słoiczku, ale efekt daje naprawdę dobry więc może spróbuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest dobry czas na testowanie podkładów z racji tego, że jestem promocja w rossmannie :D

      Usuń
  22. A co to za lakier do paznokci?? bo kolor na zdjęciach śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie przeleciałam cały blog, dosłownie! I bardzo mi się tutaj podoba, wszytko takie przyjemne dla oka ;) A co do podkładu to kiedyś się koło niego kręciłam ,ale w końcu zdecydowałam się na tą wersję w żelu i nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ! żelowy mój ulubiony! :D

      Usuń
  24. Przekonałaś mnie- jutro biegnę do Rossmana kupić ten podkład!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, mam nadzieje, że u Ciebie również się sprawdzi.

      Usuń
  25. Gosiu czego używasz do podkreślenia brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niczego, nie farbuję ich też. to moje naturalne :D

      Usuń
  26. Giosiaa, zrób prosze coś na blogu, w filmiku o włosach, jak o nie dbasz, czego dokładnie używasz w chwilii obecnej. Mam włosy za łopatki ale od ponad miesiąca wypadają mi w szokującym tempie boje się że niedługo noramlnie łysa zostane, wypadają mi tak że dosłownie staje przed koszem biore wszystkie włosy w ręke i pociągam, wyczesuje ręka i one wychodzą ^^ Nigdy nie mialam takiego problemu, może to od zimy a może od tego że są za długie i cebulki są za słabe żeby je utrzymać. Używam różnych specyfików od masek, odżywek po skrzypowite i nic... Zastanawiam się powoli czy ich nie obciąć bo okropnie wyglądają takie długie przyklapnięte włosy ale znowu wiem że nawet jak obetne to nie będą bujne, gęste bo przecież nie odrosną w dzień. Szkoda mi ich a zresztą kurdeee... sama nie wiem co mam robić, zrobie jeszcze badania na tarczyce ale to dopiero po sesji jak wróce do swojego miasta. Doradź coś ! Ty masz takie piękne włosyyyy, puszysteee ale myślę że to u Ciebie poprostu dobre geny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam z natury bardzo duzo wlosow, nie uzwam nic na wzmocnienie, ja mam problem z suchymi wlosami :( będzie post o włosach już niedługo!

      Usuń
  27. hej, czekamy na post o diecie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś na prawdę śliczna i zarówno w makijażu jak i bez wyglądasz rewelacyjnie:) Dobrze, że napisałaś kolor szminki bo miałam o to pytać:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bez makijaży wyglądasz źle, jak byś miała co najmniej 40 lat, a nie 20-pare, widać dopiero na porównawczych zdjęciach jak dużo niestety nakładasz na swoja buzie, i proszę Cię nie używaj takiego odcienia szminek strasznie masz żółte zęby wtedy, czy Twój chłopak nie mówi Ci że robisz sobie tapetę na twarzy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam tapety wiec mi tak nie mów. używam tyle ile potrzebuje.

      co Cie obchodzi zdanie mojego chłopaka ?

      Usuń
  30. Nie zgadzam się! Wyglądasz ładnie zarówno bez, jak i z makijażem. Nie uważam, że masz "tapetę". To przecież tylko podkład, ładnie i estetycznie wygładzona cera. Jesteś bardzo ładna :) I mam pytanie: Twoje usta naturalnie są takie blade (jak na zdjęciu bez makijażu)? Ja swoje mam bardzo ciemne i nie wiem czy taki kolor pomadki będzie odpowiednio kryjący :( Co radzisz? Pozdrawiam, Patrycja :*

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam cie gosiuniu i prosze wiecej notek na blogu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie jestes taka sliczna! Bez makijazu czy z nim;D chyba kupie sobie ten podklad;D

    OdpowiedzUsuń
  33. ja tez poprtosze post o diecie,sama taka sobie narzucilam 2 lata temu i ciekawi mnie jak robia to inni:))) podklad rewelacja!!!
    pozdrawiam weronika

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekałam na ten właśnie post, za który niesamowicie Ci dziękuję. Myślę,że nawet się przekonałam do tego podkładu ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. kupiłam kochana wczoraj ten podkład i jestem nim ZACHWYCONA a to dzięki tobie :-) dziękuje bużiaczki

    OdpowiedzUsuń
  36. Gosia wyglądasz prześlicznie bez makijażu! Bardzo uroczo i dziewczęco:) Fajnie masz...ja bez makijażu wyglądam tragicznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo często zaglądam na Twojego bloga ale pierwszy raz zostawiam posta... Matko kochana jaka Ty jesteś piękna bez tej tapety!
    Rozumiem że możesz w niej czuć się lepiej, sama mam mnóstwo kompleksów, ALE przemyśl to przyjrzyj się sobie (czy coś? cokolwiek! :P) bo JESTEŚ PIĘKNA A TO PRZYKRYWASZ!!!
    Uff.. Musiałam, przepraszam jeśli Cię to dotknęło! Buziaki!
    Miłego dnia , tygodnia i życia! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, nie widac na zdjeciach ale mam co przykryć, niestety ;(((

      Usuń
  38. Śliczna z Ciebie dziewczyna. Jesteś chyba jedyną blogerką, której twarz bez makijażu wprawiła mnie w zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog! Mam pytanie jak nałożysz ten fluid nie pojawiają się te zaczerwienienia po jakimś czasie ? Bo ja mam niestety taki problem ciężko dobrać dobry fluid ;) Z góry dzięki za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie właśnie przeraziło zdjęcie bez makeupu. A tak Ci zazdrościłam urody, ale teraz wiem, że jesteś jak każda z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podkład spełnia swoje zadanie:) znikają wszystkie przebarwienia,a Twoja cera zdaje się być idealna. Chyba sama przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  42. wychodzisz z domu bez make-upu? i co robisz,że masz rzęsy jak by były sztuczne? wyglądają cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  43. slicznie wygladasz a oczyska swietnie wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  44. Obecnie używam Revlona CS, polecam Ci go, bo też idelanej buźki nie posiadam :), chciałam zmienić na coś trochę lżejszego i napewno następnym razem kupię tego Rimmela, fajnie się sprawuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. sama kiedyś go używałam, dobrze kryje, jest bardzo przyjemny, ale niestety strasznie tłusty:(

    OdpowiedzUsuń
  46. mam właśnie taki na sprzedaż :) źle dobrałam ,chce któraś ?

    OdpowiedzUsuń
  47. A czy przy cerze z trądzikiem nie podrażnia?

    OdpowiedzUsuń
  48. These oils have been tested and proven to be effective against a variety
    of warts. Small and soft skin growths acquired on the skin are called skin
    tags. Extended hair can cause your physique pimples to get worse
    if you do not wash it typically, and make confident that it is genuinely cleanse.


    Here is my web blog - Scar removal

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny blog :* przekonałaś mnie do zakupu tego podkładu wcześniej miałam ten w wersji żelowej ale był zbyt ciężki czytałam wiele opinii na temat tego w buteleczce którego prezentujesz i prawdopodobnie jest bardziej lekki :) dziś lece do rossmana żeby zakupić to cudo. Na zdjęciach widzę że masz podobną cerę do mnie też z przebarwieniami więc jeśli na Tobie tak cudnie wygląda to na mnie mam nadzieję że będzie wyglądał podobnie :P jeszcze raz dzięki że swoim blogiem przekonałaś mnie do wypróbowania tej wersji w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pieknie wygladasz. Z pewnoscia kupie polecany produkt :-)
    Zapraszam rowniez na www.makeuper.pl recenzje manicure makijaze...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *