piątek, 25 stycznia 2013

ś n i a d a n i e

Hej kochane!

Dziś szybki post o śniadaniu. Wieeem, obiecałam Wam notkę o mojej diecie, niedługo się taka pojawi, cały czas ją piszę.

Co ja najczęściej jem na śniadanie ?

kanapki z bieluchem [z ciemnym pieczywem]
kanapki z wędzonym łososiem
płatki z jogurtem

jeszcze z dwa twa tygodnie temu broniłam się przed cukrem, ale uległam smakowi pysznych jogurtów, które niestety zawierają cukier, chociaż lepsze to niż szkodliwe substancje słodzące.

ostatnio na śniadanie właśnie jem płatki kukurydzane z jogurtem pitnym.
moje ulubione smaki to bananowy i truskawkowy.

a Wy co jecie na śniadanie ? 



















20 komentarzy:

  1. mniam :D
    nie jadłam jeszcze takiej wersji :))

    OdpowiedzUsuń
  2. platki owsiane na mleku badz wodzie z bananem i cynamonem to moje ulubione mniammm

    OdpowiedzUsuń
  3. aż zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam :)
    Ja jednak zamiast mleka czy innych takich lubię domowy jogurcik. Polecam. Nie jest trudno zrobić, a smakuje wyśmienicie :) No wiesz, co jesz ;)

    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio postanowiłam lepiej się odżywiać- na śniadanie w domu około 7.00 jem płatki z activią, na drugie o 10.00 kanapkę z ciemnego pieczywa z szynką i serem bez masełka :) I nadal czekam na Twoją dietę- z niecierpliwością chcę ją wprowadzić w życie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanie je się jak król, a królowa dziś zjadła kotleta i bigos, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dzisiaj królowało musli ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda baaaardzo apetycznie, muszę spróbować :D

    I mam pytanie z innej beczki: Masz piękne, bardzo gęste włosy :) Mają one taką objętość z natury? Czy może stosujesz jakieś odżywki/pianki/pudry na zwiększenie objętości? A może je jakoś specjalnie stylizujesz? :) W poprzedniej notce Twoje włosy wyglądają prześlicznie, lekki nieład, pełen objętości ;) Pozdrawiam i czekam na odpowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GOSIA już pisała że takie włosy ma po pantene większa objętość,ja też go kupiłam i jest rewelacyjny istny puch na głowie więc polecam,uwielbiam takie śniadania ja nawet zamiast obiadu wcinam płatki z mlekiem,serkiem lub jogurtem :) pozdrawiam Cię Gosiu serdecznie :)

      Usuń
    2. Śledzę bloga od niedawna, także się właśnie nie orientowałam :) Dziękuję za odpowiedź, Kasiu ;)

      Usuń
  9. dziś jadłam płatki śniadaniowe z mleczkiem :P ale coś ostatnio mnie codzień rano męczy jajecznica :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jem mniej więcej to samo, czasem kaszę mannę, czasem kanapkę z serkiem :) buziam Gosiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jeszcze tych jogurtów w sklepach w moim mieście:P

    OdpowiedzUsuń
  12. oo można się zapchać tymi chrupkami ale też je lubię...na śniadanko dobra przekąskaaa o je...

    OdpowiedzUsuń
  13. platki kukurydziane nie sa najzdrowsze jesli sie odhcudzamy....zawieraja duzo cukrow, lepsza jest owsianka

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na śniadanie serek wiejski light + szczypiorkiem, papryka, rzodkiewka, co tam mam pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A na notkę o diecie czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam na śniadanie owsianke :) z duża ilością owoców i orzechów :)
    ale jem też bardzo często kanapki, ostatnio mam akcję na różnego rodzaju dzemy i miód :) no i zielona herbata obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. takie śniadanie to niestety zbrodnia dla figury! nie chodzi tylko o jogurt ale też o płatki kukurydziane, które ze zdrowiem nie mają nic wspólnego :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *