środa, 23 stycznia 2013

t r i a c n e a l



Hej Dziewczynki moje kochane!

Hmmm, ten post to w zasadzie tylko taka informacja, że zaczynam kurację triacnealem, krem mam już w swoim kuferku dłuuuugo, używałam jednorazowo a to chyba nie miało sensu. Muszę się zmobilizować i zacząć go stosować regularnie. 
Dużo dobrych opinii o nim słyszałam więc mam nadzieję, że i mi trochę pomoże.
mam sporo zaskórników na policzkach, które trzeba zlikwidować. 
wiem, że na początku może nastąpić pogorszenie stanu cery, będzie się oczyszczać i może mnie wysypać. liczę się z tym. 
krem kupiłam na promocji za 45 zł z żelem w zwykłej aptece. 

opinie na KWC klik!

no zobaczymy. muszę się też wybrać po receptę do mojego dermatologa bo mój retin A się skończył :(


buziaki! <3

17 komentarzy:

  1. mi ten krem bardzo pomógl na niedoskonalosci skorne. Jednak zauwazylam ze musze codziennie zluszczac skore przy pomocy szmatki lub szczotki do twarzy zeby sie moc pomalowac nastepnego dnia. pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi narobił tyle krzywdy, że głowa mała. Pisałam o nim u mnie na blogu, więc zapraszam do przeczytania recenzji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go ponad rok temu i do tej pory leży w szafce. Pierwsze podejście okazało się koszmarem! Dostałam ogromnego wysypu i zrezygnowałam. Obecnie stosuję effaclar duo i gdy tylko go skończę wrócę do Triacneal'u (stosowany co drugi dzień), bo szkoda mi wyrzucić całe opakowanie... Może tym razem nie wyrządzi mi szkody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i stosuję już ładne kilka miesięcy, powiem szczerze, że czytając recenzje na temat tego produktu liczyłam na więcej, owszem przebarwienia stały się mniej widoczne, jednak pory tylko nieznacznie się zamknęły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenie Ci życzę w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i trochę przerosły mnie skutki uboczne w postaci podrażnienia i suchej skóry(nie dało się niczym załagodzić). Teraz od dwóch miesięcy stosuje differin i uważam ten lek za cudo, zero podrażnień jedynie lekkie przesuszenie w okolicach brody i skóra wygląda niesamowicie - zniknęło mi ok 90% krostek pory są nareszcie zwężone i skóra ma niesamowity zdrowy blask.
    Gosiu a Ty jesteś pod kontrolą jakiegoś dermatologa?

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm nie miałam mam LRP duo i polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, czy stosujesz jakiś krem drogeryjny lub maść na przebarwienia na twarzy? Jeśli tak, to jaki/jaka? Proszę o odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś ostatnio mam złe doświadczenia z dermatologami ;/
    mogę zapytać na gdzie studiujesz ?:P

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie spowodował mega wysyp ale potem było tylko lepiej wieć warto przeczekac :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czy z tym kremem trzeba stosować jakiś wysoki filtr UV?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez kupilam ten krem dawno dawno temu i lezy dalej w szafce ;// w ogole mi nie pomaga nic a nic;/ nie polecam go ogolnie ;/ a tez slyszalam duzo dobrego na jego temat .... moze polecisz jakis inny produk jaki stosowalas i Ci pomógł?? :) odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *