poniedziałek, 14 stycznia 2013

WOŚP

Hej!

Tak jak pisałam dziś rano, poszliśmy wieczorem na 21. finał wielkiej orkiestry, było bardzo fajnie, trafiliśmy na koncert Kamila Bednarka, którego osobiście bardzo lubię, tzn lubię jego muzykę i od początku mu kibicuje :D szkoda tylko,że było tak zimno, chooociaż na każdym kroku można było się napić gorącej herbatki od playa :D rozdawali też świecące gwiazdki na głowę. był też pięęęękne rzeźby lodowe i jak w sumie zawsze zjawiskowe fajerwerki :D

później tradycyjnie pizza hut i miło spędziliśmy czas..

a jutro idę na przedłużenie rzęs :D 
postaram się zrobić foto/video relację z tego zabiegu 
































buziaki!
 

11 komentarzy:

  1. Ja niestety nie byłam bo się pochorowałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia Ci wyszły śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę pojść uzupełnić moje rzęsy,bo już miesiąc je mam,ale efekt nadal mi się podoba;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia <3333 Jaką masz lustrzankę (ta z kokardeczką!)?
    chyba bede zbierać pieniążki na taki sprzęt. zdjęcia jak marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. AAa widziałam te rzeżby w Tv, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no wlasnie jak robilas zdjecia, ze wyszly takie czyste i jasne w nocy?

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie wszystko :-)
    pozdrawiam ślicznotkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Gonia na jakim trybie fotografowałaś fajerwerki ? ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *