środa, 23 stycznia 2013

z a k u p y

Hej !

Dziś wieczorkiem przeszłam się po złotych tarasach w poszukiwaniu butów. znalałam jedne w croppie ale jeszcze się nad nimi zastanowię. 

w new yorkerze kupiłam bluzę ombre biało-różową. jest urocza. kosztowała 59zł były jeszcze biało-błękitne i biało-żółte. już wczoraj się na taką czaiłam. 

we flo kupiłam ramkę na zdjęcie. już sobie ją wyobrażam z białymi meblami. cena 9 zł

w i am kupiłam na promocji okulary za 15 zł. przydadzą się w egipcie :D





























podoba się ? 


buziaki <3

52 komentarze:

  1. pewnie że tak :D bluzka zauroczyła mnie totalnie a taka rameczka przydałaby mi się na zdjęcie studniówkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna bluza . ramka bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta bluza. Róż idealnie pasuje do koloru Twoich ust! A ramka - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ramka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu jak ja Cię uwielbiam,dzisiaj dzięki tobie kupiłam szampon Pantene do włosów i podkład z rimmel,bluzka rewelacyjna i ta z krzyżem też super szkoda że ja mam daleko do galerii,okularki świetne mam podobne z zeszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta bluza, ramka też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta bluza zdecydowanie do Ciebie pasuje :)) a ramka cudowna <3 a pomadka z firmy Golden Rose?

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam jeszcze inne kolorki tych bluzek w NY , zastanawiałam się nad niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne rzeczy, sweterek jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. ile kosztowała ta bluzka z krzyżem ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Rameczka i sweterek są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś świetna! też chce do Egiptu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaaka młodziutka Gonia w ramce na studniówce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kojarze tych ludzi z ramki.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana czym stylizujesz włosy? Używasz jakiejś pianki lub innego specyfiku na objętość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uzywam żadnych pianek, w tej chwili jesli chodzi o objętość to szampon pantene dodający objętości :D

      Usuń
  16. Hej Gosiu, mogłabyś mi powiedzieć, kiedy kupiłaś bluzeczkę z tego posta http://goniaroniaa.blogspot.com/2013/01/ootd.html#comment-form ? Jest sens zapuszczać się do HM z nadzieją, że jeszcze gdzieś ją znajdę ? Ile kosztowała? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją ostatnio za 39 zł :D mysle ze jeszcze są one w H&Mie :D

      Usuń
  17. Skąd bierzesz pieniądze na to wszystko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba moja sprawa? nie musze sie tłumaczyć. nie rozumiem pytania.

      Usuń
  18. Także bym wzięła biało- różową bluzę ;) śliczna ta ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz pełeche...ja pier...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, co to jest pełecha?! skąd się urwałeś człowieku? :D

      Usuń
  20. Zainspirowałaś mnie do stworzenia bloga :) Będzie może troszkę podobny do Twojego ale też całkowicie inny :))

    Zapraszam więc do siebie chociaż blog jeszcze w fazie tworzenia bo zabrałam się do tego dziś no więc muszę nagromadzić zdjęcia itd.

    http://k-o-s-m-e-t-y-k-o-w-o.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Gosiu, dziękuję za odpowiedź odnośnie bluzeczki. Będę jej szukać bo absolutnie się zakochałam. :) Wyglądasz w niej prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet jeśli by zarabiała pod latarnią to co Wam do tego? Jak można w tak bezczelny sposób zaglądać ludziom do portfela? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę jej tej kasy i też chciałabym móc pozwolić sobie na takie życie, tylko dlatego zapytałam. Gdyby miała jakiś super pomysł na siebie, jakiś ekstra biznes, podzieliłaby się tym na pewno, mogłabym co nie co podpatrzeć i myślę, że nie ma w tym nic złego. Nie udziela jednak odpowiedzi, co oznacza, że nie ma się czym chwalić i sposób zdobywania przez nią pieniędzy jest raczej wstydliwy (prawdopodobnie żerowanie na rodzicach). Ale nikogo nie osądzam, ma możliwość to korzysta, też bym to robiła. Pytanie było ze zwykłej ludzkiej ciekawości, no i z potrzeby.

      Usuń
    2. Piszesz, że sposób zdobywania przez nią pieniędzy jest raczej wstydliwy, a za chwilę dodajesz, że jakbyś miała możliwość, to sama byś tak robiła :D lol
      A co jest wstydliwego w tym, że rodzice w ramach swoich możliwości finansują swoje dziecko? :)

      Usuń
    3. Nie odpowiedziała, bo Twoje pytanie było zwyczajnie niegrzeczne :)

      Usuń
  23. świetna bluza , przepiękny kolorek na ustach <3 cudo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka swietna;) a nad ramka sie wczoraj zastanawialam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 9zł za tą ramkę? to sporo przepłaciłaś, ja kupiłam identyczną w Pepco za 3ZŁ!! ale jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pracujesz gdzieś??

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza mi się bardzo podoba, jest w fajnym odcieniu różu. Ramka też ładna, chciałabym taką białą. Zazdroszczę wyjazdu do Egiptu..

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj przydadzą się okulary, przydadzą :) ja wczoraj wróciłam z Egiptu i wbrew przewidywaniom prognoz gdzie pokazywano 22-23 stopnie, było... 34 :)
    Udanego wyjazdu, pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna jest ta bluza! :) jakbym miala u siebie ten sklep tez bym ja kupila ;D Ps. tez uwielbiam malowac usta na rozowo ;D hehe Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś okropna..teraz będę chorować na tą bluzę dopóki nie dostanę jej w swoje łapki :P

    OdpowiedzUsuń
  31. caly czas mijam bluzy/seterki ombre:) swietnie Twoj sie prezentuje:)) chyba sama jakis przymierze zobacze jak sie bede czuc =)

    zapraszam do mnie :-) wkoncu umiescilam swoj pierwszy OOTD :D
    www.natiaa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ktoś ma ochotę, mam tą bluzę na sprzedaż rozmiar M :)
    mój adres mariks-sell@o2.pl
    rozumiem, że to nie od tego forum, ale może jakaś czytelniczka ma ochotę a nie ma dostępu do sklepu....mam nadzieję, że zrozumiesz!
    BTW Gonia studiujesz w szkole na Podwalu może? albo miałaś egzamin z Surowców Pochodzenia Naturalnego?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. mam nadzieję,że to nie jest zbyt osobiste pytanie... sama za to płacisz czy rodzice??:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja w takich kolorach mam bluzkę z housa z napisem "Blondes are the best", ale bardziej podobała mi się wersja dla brunetek w odcieniach bieli i turkusu.
    Bluza cudna <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *