wtorek, 15 stycznia 2013

z w i e r z a c z k i

Hej !

Byłam dziś na przedłużaniu rzęs.. hmm tzn tak.. na mojej uczelni organizowane są szkolenia, tym razem było z przedłużania rzęs różnymi metodami. ja nie zapisałam się na szkolenie, ale moja koleżanka, jeszcze ze studiów dziennych szukała modelki, więc zgodziłam się. więc jak się domyślacie koleżanka robiła to po raz pierwszy, spędziłam ponad 2 godziny leżąc wygodnie na fotelu, a ona sobie ćwiczyła. użyła rzęs '12' baaardzo długie, miała małe problemy z racji tego, że ja mam bardzo gęste rzęsy i to utrudniało jej przyklejanie sztucznych rzęs do moich naturalnych. przykleiła mi ok. 20 rzęs na jedno oko gdzie zawsze przykleja się 40-80 a nawet 90 !

efekt nie był zniewalacjący, więc długo rzęs nie ponoszę. 
może się zdecyduję na przedłużanie rzęs w salonie.

aaaaa. post miał być o zwierzakach? lubicie zwierzaki ? ja uwielbiam, zawsze miałam jakiegoś sierściucha w domu, aktualnie mam psa - sznaucera i królika, który żyje już z 9 lat i ma się bardzi dobrze.

no ale to nie o takich zwierzakach chiałam mówić. nigdy nie kręciły mnie gady, ale mój chłopak zaraził mnie tą 'miłością'. nie lubimy węży ale jaszczurki owszem, swojego czasu Kamiś miał 5 gekonów lamparcich, teraz już ma tylko 2. jego młodszy brak Adrian również uwielbia gady i jego kolekcja się cały czas powiększa, zaczęło się od agamy brodatej, potem doszła druga, jeden kameleon jemęński, drugi, trzeci, czwarty, piąty, teraz stał się właścicielem pięknej legwanicy. no i właśnie zdjęciami tych zwierzaków chciałam Wam się pochwalić :D jest też kot i pies, nawet dwa koty. istny zwierzyniec :D

 kot Benek z GoniąRonią :D


legwanica - jeszcze nie ma imienia, ma 3 lata, a będzie cały czas rosła! lubimy smooooki ! 






jeden z kameleonów ze swoją kolacją














tyle śniegu napadało :D
podobają Wam się zwierzaczki ? Czy raczej Was brzydzą takie stworzenia ? 



28 komentarzy:

  1. zwierzaczkii super , a o do śniegu to tyle samo u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podoba mi sie Twoja jasna kurteczka,ubóstwiam ;) tez musze przerzucic sie na jasniejsze kolory i te spodnie do tego <3 superrr

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są, u mnie też tyle śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie więcej śniegu jest i wieje zimny wiatr brrrrrr
    ależ masz piękne włosy, prostujesz je ??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, prostuję. prostownicą z joniazacją

      Usuń
  5. Ojej jaki rozkoszny kocia!! Moja droga czy możesz mi zdradzić rasę tego ślicznego puchacza??
    Jak tylko skończę studia planuję kupić kociaka :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych! strasznie miły i przyjazny oku blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest majkun, chyba tak się nazywa ta rasa. https://www.google.pl/search?q=kot+majkun&hl=pl&client=firefox-a&hs=Tpk&tbo=d&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=DzX1UMW4BcbRtAah4YCIAg&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1024&bih=497

      to jest koto-pies :D

      Usuń
  6. supr ;3 chcialabym miec pana Jaszczura :3333
    Teraz mieszkajac na stancji nie mam zwierzaków, miałam chomika, ale niedługo. Natomiast w domu mam królika, który ma 11 lat i rówmnież ma się dobrze :D

    Znajoma ulica:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek jest cuuudowny! a jaki dużo prawdziwy kocurem. Niestety legwanicy chyba bym się bała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beniu robi wrażenie. Chętnie poprzytulałabym się do takiego żywego futerka :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz na zdjęciach :D a ja mam psa i żółwia, który całe dnie wędruję sobie po domu :) a teraz zapadł w sen zimowy i smacznie śpi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham zwierzęta :) Mam labradorkę- Gapcię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zwierzęta ! Te gady są przeurocze, wiadomo nie każdy lubi ;) Osobiście mam pieska - Bolończyka, zapraszam zdjęcia jego mordki możesz zobaczyć w ostatnim poście na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam sierściuchy - od pół roku jestem posiadaczką kotki Maine Coon i jestem w niej zakochana bez pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moze zrobilabys post z twoimi rozowymi szmineczkami? Szukam fajnej ale niedrogiej, strasznie mnie zarazilas takimi kolorami;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, dostałaś ode mnie nominacje Liebster blog. Szczegóły tutaj http://nikoletta1.blogspot.com/2013/01/witam-wczoraj-znowu-dostaam-liebster.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham kudłate stworzonka... obecnie mam własnego kudłacza kota Antka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Siemka *.*
    Bysia z welcome-to-realityy.blogspot.com
    Ciekawy post jak i blog ;*
    Bd wpadać częsciej ;)
    A tym czasem zapraszam do mnie , licze na miły komentarz .;)
    Zaopserwujesz ?. To dla mnie bardzo wazne ;*
    Obiecuje zrobie to samo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz ma chyba do przekazania tylko tyle co "wystaw mi komentarz to ja wstawię Ci pięć". Ciekawa jestem czy w ogóle wiesz o czym Gosia pisała... Jak ja nie lubię czegoś takiego :P

      pozdrawiam,
      Rozalia

      Usuń
  17. Gosiu mam pytanie jakich perfum używasz:)?

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznego masz kotka:) mogłabyś powiedzieć czy ta rasa przywiązuje się do człowieka? pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś gekona, póżniej agamę brodatą. Mojemu narzeczonemu marzy się legwan :) Dobrze, że macie samiczkę :)

    Nam tymczasowo tylko kot umila czas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gdyby nie to czym się zywią to marzy mi się gekon lamparci ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *