środa, 30 stycznia 2013

zakupy

Hej !

Ostatnio pokończyło mi się kilka rzeczy więc dziś wstąpiłam do hebe i do rossmanna na małe zakupki, hmmm kilka rzeczy a ponad stówy na koncie już nie ma :(

skończył mi się micel z bourjois, cetaphil, olejek z alterry, biały jeleń więc te produkty zakupiłam i są to już moje kolejne opakowania.

moja gąbka konjac też już jest na wykończeniu więc skorzystałam z promocji. 

no i postanowiłam też rozjaśnicz sobie troche włosy. kupiłam rozjaśniacz z delii, którym rozjaśnie sobie poszczególne pasma. 

jeszcze w super pharm nabyłam drogą kupna aloes. używam do przemywania buzi. 












 buziaki!














39 komentarzy:

  1. ale masz fajnego psa :)
    a zakupy widzę udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak używasz tego aloesu? zamiast toniku? a jak jak wejdę do rossmana, hebe, sp to zawsze wydaję min. 50zł, dlatego omijam dużym łukiem drogerię jeśli nie muszę czegoś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy to nic w porównaniu ze słodziakiem, który się w Ciebie wtula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poleciłabyś tłustej cerze ten podkład ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja mam mieszaną z tłustą strefą T i podkład sie u mnie sprawdza.

      Usuń
  5. mam takie same poduszki od kanapy :) te niebiesko brązowe :)
    a taki piesek mi się marzy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj też wybrałam się na "małe" zakupy kosmetyczne z racji tego, że wszystko co miałam pokończyło się jednocześnie.
    Poluję cały czas na promocje Ceptaphil i jakoś nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj cetaphilu nigdy nie widzialam na promocji..

      Usuń
    2. ostatnio była promocja 2 produkty cetaphilu w cenie 1 w aptece dom zdrowia, ale już się skończyła niestety.

      Usuń
  7. Podkład rimmel march perfection gel kupiłaś w cenie regularnej czy na jakieś promocji ? :) Chciałam go kupić dzisiaj w rossmanie z racji tego , że mają go podobno wycofać na zapas ale niestety w rossmanie nie ma już na niego promocji :< zakupiłam jedynie szapomon Pantene Pro-V do większej objętości , który niedawno polecałeś zobaczymy jak u mnie będzie się sprawdzał :) a i uważaj na ten rozjaśniacz żebyś przypadkiem nie popaliła nim włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład jest teraz za 15 zl na promocji do jutra :D

      moim włosom i tak juz nic nie zaszkodzi, są w wystarczająco złym stanie :D

      Usuń
    2. Ale w rossmanie czy w jakiejś innej drogerii :) ? Ja też tak mówiłam , a potem płakałam ,że zamiast włosów mam siano na głowie :P

      Usuń
    3. Dziękuję :P Zakupiłam dwa moje ukochane rimmelki na zapas <3

      Usuń
  8. Ta promocja na sok z aloesu jest we wszystkich superpharmach? bo nie widziałam go w ulotce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem, u mnie był na promocji i czesto go widze w róznych super pharmach

      Usuń
    2. Kurde, nie mam w mieście super pharm i nie wiem czy mam wysłać tam brata, jakby się okazało, że nie ma tam tego aloesu to mógłby się wkurzyć ;p

      Usuń
  9. zakupy bardzo udane;d swietne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. aloes jest też świetny na włosy tylko trzeba go rozcieńczyć w proporcji 1:1 bo inaczej przesusza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nabyłaś drogą kupna hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Gonia, ja Cie normalnie wytarmosze:) Jak przeczytalam jaki ten Match Perfection rewelacyjny to od razu pogodnilam do Rossmana. Przetestowalam go i... ma bardzo slabe krycie:( Wczoraj zmieszalam go z Color Stay i nalozylam dodatkowa baze pod makijaz i jakos uratowalam swoj makijaz;) Jakim cudem Twoja buzia zawsze wyglada na wymalowana? U mnie sam Match Perfection trzymal sie moze ze 2 godizny na buzce:) W kazdym badz razie Sciskam :) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziś juz nie ma promocji na podkłady z rimmela ? czy jeszcze sa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj kupiłam podkład match perfection gel w rossmanie za 14,99 ;) Tylko , że byłam w dwóch rossmanach i cena przy tym podkładzie jest regularna 29,99 i dzięki Gosi , która poinformowała mnie wczoraj , że powinna być na niego promocja , podeszłam do kasy i wyświetliła się cena promocyjna ;) W sumie rossman powinien Nas klientów poinformować jaka jest cena prawidłowa , a nie tylko nie potrzebnie wprowadzają nas w błąd ;<

      Usuń
  14. zakupy udane :) dzięki Tobie kiedyś kupiłam tą gąbeczkę Konjac i się nie zawiodlam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny pies widzę że zakupy udane:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile dałaś za olejek z Alterry? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo stosujesz ten żel do mycia twarzy Biały Jeleń? Jestem ciekawa czy był by dobry do cery skłonnej do alergii

    OdpowiedzUsuń
  18. napisz cos wiecej o wodzie aloesowej- jak ja stousujesz, jakie sa rezultaty itp? bardzo mnie to zaciekawilo:) musze sie zaglebic bardziej w "aloesa" hehe tez mi sie obilo o uszy ze duzo osob pije wode aloesowa . wlasnie msuze sobie poczytac o tym co to daje:) hehe pozdrawiam!!

    zapraszam do mnie www.natiaa87.blogspot.com
    ostatnie posty to stylizacje oraz recenzja samoopalacza Fake Bake !

    OdpowiedzUsuń
  19. no tak to jest kilka rzeczy. a stówka trach i nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Excellent post. I was checking constantly this blog and I'm inspired!

    Extremely useful info specially the ultimate phase :
    ) I handle such information a lot. I used to be looking for this particular information for a very long time.

    Thank you and best of luck.

    Feel free to visit my website: find more information

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *