niedziela, 20 stycznia 2013

zapas podkładu rimmel match perfection -40%

hej kochane! 

tak jak pisałam w rossmannie jest promocja na podkłady -40% więc żal nie skorzystać. jest to też dobry moment na przetestowanie podkładów. ja poczytam na KWC na jaki podkład warto zwrócić uwagę. 


promocja w rossmannie trwa od dziś do 26 stycznia. 

nie wiem czemu kilka z Was pisało mi, że jest -20% ? u mnie jest -40% więc nie wiem o co chodzi. 

dziś zakupiłam tylko jedną buteleczkę podkładu którego aktualnie używam. pewnie na jednej się nie skończy. za podkład zapłaciłam 22 zł

kupiłam też dwie saszetki peelingu z perfecty, jeden gruboziarnisty a drugi drobnoziarnisty. zobaczymy który wtpadnie lepiej i wtedy zdecyduję się na całą tubkę. 



buziaki!

18 komentarzy:

  1. ładnie się podkład prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się prezentuje ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde oby u mnie też było -40% bo już listę zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzę nigdzie informacji o -40% na podkłady. :( W najnowszej gazetce jest tylko -20%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie reklamują tego nigdzie, jest tylko mała informacja na kazdej szafie z kosmetykami kolorowymi :]

      Usuń
  5. Planuje jutro się po niego wybrać ale nie wiem czy lepszy jest ten w buteleczce czy w słoiczku, jak sądzisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię i ten i ten ! ale raczej ten w słoiczku..

      Usuń
  6. jutro pędzę do rossmanna :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze robią promocję na coś co dopiero co kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo :) dopiero co kupiłam sobie właśnie ten puder!

      Usuń
  8. kochana ten podkład jest tak dobry jak ten w słoiczku ???matuje i itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dobry, ciut gorszy od tego w słoiczku.. mnie matuje:D

      Usuń
  9. ja nie przepadam za ym podkąłdem, ale dziś przejde isę do rossmana

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam omijać tą promocję, ale przecież to duża oszczędność może się skuszę i wypróbuję właśnie ten:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczki ! Uwielbiam je ! :))
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dziś byłam w Rossmannie i skusiłam się na ten Rimmel w buteleczce, bo w słoiczku nie było już jasnych odcieni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *