piątek, 15 lutego 2013

DIY - czapka z ćwiekami. zrób sama!

Hej dziewczyny!

Dziś post o oryginalnej czapce jaką możecie sobie zrobić same w domu. wystarczy zwykła czapka, którą można dostać na allegro za kilka złotych, ćwieki (również allegro) oraz klej typu kropelka czy super glue.

Możecie wymyślić wzory jakie tylko chcecie, w internecie znajdziecie wiele inspiracji. 

ja do moich 'wzrorków' użyłam ćwieków kolców. 
mam jeszcze tradycyjne piramidki, które użyje do czegoś innego. 


Co Wy o tym myślicie?
Chcecie więcej takich postów? :)























12 komentarzy:

  1. no właśnie, jestem ciekawa jak wygląda na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez cwiekuje rozne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wygląda ! tylko nie wiem cyz mi pasowałaby taka czapa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza czapka ma super kolor! :)
    i fajnie wygląda z tymi ćwiekami;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czapki ślicznie wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne czapki z tymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł. :) U mnie też nowy post o ćwiekach, więc zapraszam na mojego bloga: http://faith-makes-miracles.blogspot.com/. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm nigdy na ten klej nie przyklejalam ;D dobrze się trzymają ćwieki? nie odpadają?:) odp u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprzedam tanio czapkę z naszywka nirvany i buzki i fuck you - yasioo25@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *