wtorek, 12 lutego 2013

dzisiejsze zakupy

Hej kochane!

Dziś nie miałam w planach robić zakupów, ale musiałam na chwilę podejść do centrum no i przy okazji zajrzałam do drogerii Jaśmin i do Hebe. Nie obyło się bez drobnych zakupów. Byłam też w zielarni po żółtą glinkę i krem. 




korektor Bell pod oczy - 10 zł

biały jeleń żel do mycia buzi - 6 zł 


odżywka Vanilla Kallos - 10 zł


pomadka z miyo - 9 zł

jestem nią zachwycona! super konsystencja i kolor!



krem antybakteryjny z olejkiem pichrowym - ok. 8 zł 

zielona glinka - 4 zł






 buziaki! :*

42 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tej odżywki z kallos:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie i odżywka kallos, pomadka oraz krem z olejkiem pichtowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia, jakie eyelinery polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam linera z catrice, bardzo go polecam. tani i wydajny :)

      Usuń
  4. pomadka ma sliczny kolorek:)ciekawi mnie odzywka i korektor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam tusz z twojego polecenia ! jutro zrobię wpis porównawczy ! masakra co on robi ! <3


    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. korektor z Bell i żel do twarzy uzywałam już;)
    baardzo jestem ciekawa co to za krem pichtowy? mam cere tłusta z tendencją do wyprysków i zastanawiam się czy jest wart wypróbowania. Używałas go już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, używałam go. jest idealny!
      nawilża i łagodzi. na dodatek jest tani. to już moje 4 opakowanie :)

      Usuń
    2. Gdzie można kupic ten krem? Apteka?

      Usuń
    3. niestety nie widziałam go w aptekach i wydaję mi się, że ten krem można dostać tylko w zielarni. w razie czego mogę pomóc w zakupie

      Usuń
  7. Niechce cie obrazic ale coraz nudniejszy ten blog zdjecia zakupionych kosmetykow wkolko tych samych juz wole gazetki reklamowe zero fajnych spostrzezen zero opisow zero strojow dnia nic a nic ... Wieje nuda ... Tylko zdj twojej buzi bezsensu chyba popadlas w samouwielbienie..,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość dziewczyn to interesuje :) dlatego zaglądają na mojego bloga z czego bardzo się cieszę :)
      zauważ, że stroje dnia o wiele gorzej sie robi zimą, przynajmniej mi. na dworzu zimno/ciemno, w domu sztuczne światło a w galerii handlowej trochę głupio się czuję.

      Nie, nie popadłam w samouwielbienie..

      Polecam czytać inne blogi, jest ich tyle..

      pozdrawiam :)

      Usuń
  8. ciekawa ta pomadka :) Maskę z kallosa miałam mleczną i była rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również cały czas używałam mlecznej niestety wczoraj w sklepie jej nie było i wzięłam tą waniliową:)

      Usuń
  9. Pomadka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm...a do czego uzywasz tej zielonej glinki? Jakie ma wlasciwosci? Jestem ciekawa co mozna zdzialac za takie grosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta jest żółta nie zielona :)używam jej kilka razy w tyg na buzie ponieważ łagodzi, goi , nadaje się do cery mieszane, tłustej z niedoskonałościami. poczytaj w internecie opinie :)

      Usuń
    2. No właśnie, widziałam na zdjęciu, że żółta, ale obok napisałaś, że zielona i to mnie zmyliło :P dzięki za informacje, muszę spróbować :)

      Usuń
  11. pomadka wyglada na blado-rozowa, a na ustach na dosc intensywna brzoskwinke, to jaki ma wkoncu kolor?

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie można kupić ta pomadkę z miyo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dworcu centralnym w W-wie?

      Usuń
  14. a mnie ciekawi ten korektor z bell nie znam tego, używam a razie multi mineral :))

    OdpowiedzUsuń
  15. jezu jaka cudowna pomadka ;) mamy podobny gust w szminkach ;) uwielbiam twojego bloga nooo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosia gdzie kupujesz ten krem pichtowy i glinke? zielarnia? jesli tak to która :D ? jestem z wwa :)
    pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielarnia na hożej między kruczą a placem 3 krzyży :)

      Usuń
    2. a mogłabyś podać dokładną ulicę? :) też jestem z wawy

      Usuń
  17. Jakiego tuszu do rzęs używasz?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. essence i love extreme są zdjecia na moim blogu i recenzja :)

      Usuń
    2. polecam również tusz rewelacyjny!

      Usuń
  18. pomadka cudowna <3 ja od jakiegoś czasu jestem zakochana w mlecznej masce z kallosa, a z tej waniliowej serii mam szampon i również bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musisz sie koniecznie pokazac w tej szmince!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczny ten kolorek pomadki <3 chyba się rozejrzę za taką :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakiś czas temu kupiłam żel z Vichy, ale przeglądając Twojego bloga postanowiłam kupić ten z Białego Jelenia :) zobaczymy czy się sprawdzi!
    Zapraszam na mojego bloga: http://justyna-stawo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. GOSIU gratuluję wygranej sesji Walentynkowej wierzyłam że Wam się uda :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu kiedy post o Twojej diecie??

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważaj na tą odżywkę Kallos. Kupiłam sobię Jaśminową tej firmy, też taką mega dużą i zaczęły mi poniej wypadac włosy (po ok 2 miesiącach stosowania). Teraz ją odstawiłam i na szczeście wszystko wróciło do normy. Jam miałam te problemy z włosami szukałam info w internecie i znalazałm na jakimś blogu że dziewczynie również strasznie po niej włosy wypadały.
    Mam nadzieje że u Ciebie się sprawdzi, ale jakbys zaobserwowała jakieś niepokojące zmiany to wiedz, że to jej wina.

    Pozdrawiam Paula- http://pannapaulaanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *