czwartek, 7 lutego 2013

KWASY AHA 25% - Walka z zaskónikami i przebarwieniami!

Hej kochane! 

Wczoraj w Ziaji kupiłam kolejny produkt z serii pro. 
Kosmetyki Ziaja pro są to kosmetyki profesjonalne, do stosowania w gabinetach kosmetycznych. 

Trzeba pamiętać, że stosując kwasy trzeba być ostrożnym i stosować się do zaleceń. 
Konieczne są filtry UV. 
Kwasy stosuje się wczesną wiosną i jesienią. 

W szkole pracowałyśmy na kwasach, które wymagały nałożenia neutralizatora i nakładało się je tylko na minute czy dwie. Te, z ziaji nakłada się na pięć-dziesięć minut, masując buzie. Zmywa się je wodą. 

Ziaja oferuje dwa stężenia kwasów AHA : 25% i 35%

ja wybrałam te łagodniejsze, które są z serii dla cery tłustej i mieszanej. 

butelka 270 ml, z pompką. 

substancje aktywne : AHA 25% - kwas mlekowy, cytrynowy, glikolowy, maleinowy i winowy
D-pantenol

Od dziś zaczynam walkę z niedoskonałościami mojej buzi, chcę się pozbyć zaskórników i przebarwień oraz nawilżyć buzie. 

Do zakupów dostałam gratis maskę intensywnie regenerującą z ceramidami. 













23 komentarze:

  1. powiedz mi jak kupilas ten kwas w moim miescie aby kupic PRO trzeba być ksoemtyczką o.O

    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem kosmetologiem więc nie mam z tym problemu :D

      Usuń
    2. A jest szansa, abyś komuś to pomogła kupić? Też się zmagam z zaskórnikami :-/

      Usuń
    3. no ale jak jej to udowadniasz ? trzeba isc z jakimś papierkiem ??

      Usuń
    4. dziękuje ze dołączyłaś do moich obserwatorów oglądam cie już huhu bardzo długoooo nie wiem czy pamietasz kiedyś na YT przyznałam się ze cie widziałam w złotych jak do inglota wchodziłas ale jakos nie miałam odwagi podejść z chłopakiem byłaś :P a ja ze swoim na wycieczce po warszawie :P

      Usuń
    5. tak, musze jej to udowodnić, albo legitymacja, indeks :D

      Miło mi, będę czytać Twojego bloga.

      ____

      Kitka jeśli chcesz mogę pomóc :D

      Usuń
    6. Ooo to świetnie, odezwę się za jakiś czas na maila :-)

      Usuń
    7. Kitka - zobacz na allegro bo też są produkty PRO :P a jak będziesz miała problem to również do mnie mozesz napisać nie ma problemu bym zamówiła z mojego allegro ale przyjdzie na Twój adres ;)

      Usuń
    8. Oooo bardzo dziękuję, jesteście przekochane :-* a używałaś już tego? :-) przyniosło jakieś rezultaty? To jest chyba mocniejsze od kwasu migdałowego?

      Usuń
  2. świetne..lubię kwasy..myśle ze to dobra inwestycja

    OdpowiedzUsuń
  3. W Płocku jest wyspa, ale nie wiem czy potrzebują jakiegoś dokumentu na to, że jest się kosmetologiem..aż spytam z ciekawości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej serii Ziaja pro kupilam mikrodermabrazje w Szczecinie i nie musialam nic pokazywac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to zależy - raz sobie śpiewają potwierdzenie odpowiedniego wykształcenia a raz nie ...

      Usuń
    2. ja tez ze szczecina jestem i powiedziałą ze tylko dla kosmetyczek ta "szafa" chyba musimy sie umowic i pojde z tobą :P

      Usuń
  5. Jaką date 'spożycia' ma ta maska z ceramidami ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczęta jest ktoś chętny kupić taki eksfoliator do podziału? Raczej jedna osoba nie zużyje 250ml przed nadejściem lata, a szkoda żeby się później zmarnowało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowanie tych kwasów pomaga w walce z przebarwieniami po trądziku? Myślicie, że je rozjaśni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trochę na pewno :-) chodzę na kwasy do kosmetyczki, miałam co prawda lekkie przebarwienia (bo mądra wyciskałam krostki, ale czasem trudno było się powstrzymać ;-)) i kwasy je zniwelowały. Chodzę na kwas migdałowy, ale widzę, że ten jest mocniejszy.

      Usuń
    2. Kitka, a ile taki zabieg kosztuje? :) Mniej więcej :)

      Usuń
    3. W moim salonie 150 zł :-) myślę, że w większości mniej więcej tyle kosztuje

      Usuń
  8. ciekawa jestem bardzo tego kosmetyku, jak się u Ciebie sprawdzi to i czy ja mogę liczyć na Twoją pomoc w zdobyciu tego specyfiku?

    OdpowiedzUsuń
  9. z niecierpliwością czekam na recenzję. My w szkole używałyśmy takich kwasów jak Ty w swojej;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *