czwartek, 7 lutego 2013

mój pierwszy Jolly Jewels z Golden Rose

Hej kochane!

Dziś byłam w sklepie firmowym Golden Rose na Wileńskiej, w sumie to niczego nie potrzebowałam ale wiadomo jak my kobiety mamy :D zaciekawiły mnie brokatowe lakiery Jolly Jewels, które różnią się od innych tym, że są  kryjące i nie wymagają pod spód kolorowej bazy. Było wiele kolorów do wyboru, ja skusiłam się na czarny lakier ze złotymi drobinami, dość elegancki a i tak chciałam sobie kupić jakiś ciemny kolor na paznokcie.

numer 117

cena :  11 zł w promocji 

lakier już mam na paznokciach, efekt ładny, jednak ja wole u siebie jaśniejsze kolory. 

kupiłam jeszcze lakier z serii sweet color nr sześć sześć 









a Wy macie Jolly Jewels ?

15 komentarzy:

  1. hej, moglabys powiedziec czy ta promocja po 18 obowiazuje w kazdym north fishu? albo w jakis konkretny dzien? bo bylam w dwoch i nic takiego nie bylo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kazdym, ale dotyczy tylko kanapek i sałatek z lodówki, nie ryb.

      Usuń
    2. no to i tak z niczym takim sie nie spotkałam :( takie luksusy chyba tylko w wawie

      Usuń
  2. lakier podoba mi sie - osobiscie sie z takimi jeszcze nie spotkałam, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier świetny- Gosiu napisz, jeśli się orientujesz, gdzie poza firmowymi sklepami Golden Rose można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o internet na allegro znajdziesz ich mnóstwo.;)

      Usuń
  4. oba kolorki bardzo ładne, uwielbiam lakiery z GR ;) i tylko takie kupuje od lat ;) trzymają się na moich paznokciach od 5 do nawet 9 dni nienaruszone. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam, ale na czerń to bym się zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ale wole jaśniejsze kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny!:)
    ja o dziwo nie mam jeszcze żadnego z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. glitter piękny a ten róż jest tragiczny



    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam 115 ;) kocham go bo jest taki delikatny ale ma mnóstwo kolorowych drobin ♥ jesteś super ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam 107, maluje 2 warstwy, żeby płytka była mocno pokryta. wygląda ciekawie i pięknie się mieni, ale mam problem ze zmywaniem go :(
    Beara

    OdpowiedzUsuń
  11. Beata, oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *