poniedziałek, 4 lutego 2013

najtańszy naturalny puder

 Hej kochane !

Skończył mi się puder, do tej pory używałam pudru bambusowego z BU, zapomniałam zamówić kolejne opakowanie, na dodatek w naturze nie było żadnego pudru transparentnego, ani z my secret ani z essence, czy kobo. przypomniało mi się, że kiedyś używałam jako pudru mąki ziemniaczanej. Więc kupiłam w sklepie mąkę ziemniaczaną [ok.3 zł za pół kg] i przesypałam ją do pudełka po pudrze z sitkiem.
Co najważniejsze buzia jest zmatowiona a mąka dodatkowo pielęgnuje moją buzie.

Trzeba jednak pamiętać by nakładać taki 'puder' w dość małych ilościach, można przesadzić i mieć zbyt matową twarz, która brzydko wygląda. 

W moim przypadku makijaż trzyma się na twarzy do 15 h bez poprawek, ja nie dotykam buzi w trakcie dnia, więc makijaż mi się nie ściera, jedynie od wiatru czy deszczu mam prześwity na nosie i w jego okolicy. 

Mąka ziemniaczana nadaje się również jako maseczka na twarz, oczywiście po dodaniu wody.
Koi, łagodzi podrażnienia, rozjaśnia, jestem bardzo zadowolona z jej działania.

Weekend spędziłam na uczelni, na szczęście szybko minęło. Już większość rzeczy mam zaliczonych.
Kończę 5 semestr, jeszcze tylko pół roku i koniec. Oczywiście jeszcze muszę napisać pracę licencjacką.
Chcecie post o studiach na kierunku Kosmetologia ? 



43 komentarze:

  1. Muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chetnie poczytam o studiach Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmigam dziś po mąkę! :) Chętnie dowiem się co nieco o Twoich studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś niesamowitego! Muszę wyprobowac koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie musisz napisac o tych studiach;)


    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gosiu a mogla bys napisac czym nakladasz ta make ? bo ja kiedys probowalam pedzelkiem i efekt byk no sredni. mozliwe ze cos zle robilam ale takie dziwne uczycie talku jakby bylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nakładam ją zwykłym pędzlem hakuro h50 :D

      Usuń
  7. z miłą checią poczytam post o kosmetologii :)) pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ty jeszcze pracujesz w tym spożywczaku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stąd to pytanie, bo tam pracowałas kiedyś przecież :)

      Usuń
    2. wiem, że pracowałam :) ale nie sądzę, żeby to miało jakiś związek z moim blogiem :D

      Usuń
  9. o proszę!! :)
    pierwsze słyszę, ale muszę wypróbować skoro taki fajny efekt! :)))
    chętnie poczytam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. zrób koniecznie post o kosmetologi bo nad nim właśnie się zastanawiam :) chętnie poczytam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytam o studiach ;)
    A mąkę muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sluszlaam od siostry (ona w szkole fryzjerskiej) ze uzywa sie tej mąki jako suchego szamponu, ale jako podru to dla mnie nowosc;) Musze kiedys przetestowac:D

    OdpowiedzUsuń
  13. czy można do tego użyć skrobii ziemniaczanej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maką ziemniaczana to skrobia :) jedno i to samo

      Usuń
    2. aha :D człowiek całe życie się uczy :D w takim razie wybacz za bezsensowne pytanie hahah :P

      Usuń
  14. Ten trik mnie ciekawi, chyba spróbuje:D

    A z pracą to Cię rozumiem, mi też został ostatni semestr i też piszę tylko, że mgr-a ;) a o kierunku napisz, może też się zdecyduję, bo już od dłuższego czasu myślę co dalej robić! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak poproszę o post na ten temat, ponieważ sama się zastanawiam nad takim kieruneim :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Taaaak! Wybieram się na ten kierunek i jakbyś mogła przybliżyć byłabym bardzo wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście że chcemy post o studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiscie ze chcemy post o takich studiach ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. chcemy post ;) a ta mąka to tak samo jak puder dla dzieci jako suchy szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. post o odchudaniu

    OdpowiedzUsuń
  21. No to mnie zaskoczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zrób zrób zrób posta o kometologi!:D wyśmiienity pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie poczytam o studiach-kosmetologi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bedzie taki post na dniach :D

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa, bo chcę studiować kosmetologię ;)

      Usuń
  24. Słyszałam właśnie, że to jest dobra alternatywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak nie pracujesz to skąd cię stać na te przeróżne kosmetyki? :( supet tu coraz więcej ludzi przyciagasz!;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chłopak większość funduje :)

      Usuń
    2. nie, chłopak mi nie funduje kosmetyków.. żałosne są takie komentarze.

      pracuję dorywczo i widocznie starcza mi na to co chcę.

      Usuń
  26. chętnie poczytam o studiach! : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj Gosiu cos ostatnio rzadziej tu wpadasz?i malo strojow dnia a tak fajnie inspirujesz z tymi ciuszkami ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. a kiedy jakis filmik ? moze coś al'a jak zaczynam swój dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem bardzoooo chętna na post o kosmetologii, ponieważ sama jestem zinteresowana tym kierunkiem :) pozdrawiam!
    i zapraszam do siebie :*
    http://maly-swiat-malej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem ciekawa czy pojawił się post o kosmetologii? bo sama się wybieram od września i ciekawa jestem bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *