wtorek, 19 lutego 2013

nowa torebka

Hej kochane! 

Co tam u Was ? 
u mnie bardzo dobrze, jestem podekscytowana tym, że za tydzień już będę się smażyć na słoneczku. 
w nocy z poniedziałku na wtorek lecimy do egiptu :) już powoli się pakuję, tzn przygotowuję sobie ubrania, które wezmę ze sobą, w końcu tam jest gorąco więc muszę wygrzebać z dna szafy letnie ubrania :) oczywiście pokażę Wam co zabieram ze sobą :)

Od pewnego czasu chciałam sobie kupić nową torbę. podobała mi się jaskawo-różowa z H&Mu ale jednak jest ona zbyt pstrokata i nie pasuje do wszystkiego, upatrzyłam sobie też na allegro czarną z ćwiekami ale jednak ja nie lubię czarnych toreb. Dziś będąc w galerii mokotów zajrzałam do H&Mu i zakochałam się.. znalazłam coś czego szukałam! beżowa + złote ćwieki, boska :) 
kosztowała 150 zł i jestem z niej bardzo zadowolona!

a Wam się podoba?






 buziaki!

44 komentarze:

  1. Jest przecudna! też taką bym nie pogardziła:) Masz świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest idealna :-) taki sam fason jak ta różowa, prawda? :-) właśnie takiej szukałam, w takim kolorze! Ale nigdzie wtedy nie było, w żadnym H&M. Może teraz będę miała więcej szczęścia :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobna do mojej :) tylko, ze moja jest karmelowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna !!

    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest ! :)
    też się zastanawiam nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju piękna jest, a dosyć duża? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze się pytasz? :D jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w hm takiej nie widziałam. Jest pięękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna jest ja poluję na podobną

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją ostatnio oglądałam :). Śliczna jest <3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest !! Bardzo : ))

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest, zakochałam się w niej<3!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna!!!!! widzialam ja w katalogu H&M na wiosne -z tego co pamietam byly chyba tez czarne.... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy na post o kosmetologii! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrycja, dołączam się ;] i również oczekuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna torebka :)
    Zazdroszczę wakacji! Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przesliczna torebka! zazdroszcze :) Gosiu mam do Ciebie pytanie, skoro jestes na kosmetologii powinnas mi pomoc :) więc chcialabym się zapytać jaki kolor szminki odpowiadałby do mojej cery, oczu i koloru włosów, Twoje odcienie rozowych pomadek sa przecudowne i pasuja Ci bardzo :) więc jestem blondynką ale kolor mam pomiedzy jasnym a ciemnym, taki sredni blond naturalny , niebieskie jasne oczy i jasna wrecz blada cere, ale zawsze kupuje ciut ciemniejszy podklad zeby nie robic z siebie bialego zombi ;dd cere mam naczynkowa i blada. takze mozesz wyborazic sobie mnie nie blada tylko z normalnym kolorem skory ;ddd (wiem to glupie) ;D bylabym dzieczna za odpowiedz i pomoc :) i jezeli bys mogla znalezc jakies linki pomadek które przedstawiałyby kolory ktore by do mnie pasowaly, zajrze do Ciebie niedlugo i sprawdze czy odpisalas. z gory Ci dziekuje ;*** a blog jest swietny i juz dodałam go do zakładek :) buziaki Gosiu :) ;***


    _Agata. Lublin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaka piękna torba. ;) Kochana wracaj z dużą dawką zdjęć do nas z "wakacji" :) Życzę miłego wypoczynku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest ładna, klasyk , ale 150 zł bym za nią niestety nie dała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tym smażeniem się na słońcu to nie przesadzałabym, bo w tym okresie w Egipcie trwa kalendarzowa zima a temperatura osiąga maksymalnie co najwyżej 25 st C a do tego jest bardzo wietrznie co jest akurat w tym rejonie faktycznie zimnem w porównaniu z temperaturami jakie są osiągane podczas kalendarzowego lata (mam na mysli temp. dochodzace do 40 st C i wyżej). Jednakże nawet te 25 st. mogą człowieka zadowolić gdy w Polsce taka lipa za oknem. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się :) byłam w styczniu, dokładnie w połowie miesiąca, w Sharm El Sheikh. Wieczory owszem były chłodne ok 15-16stopni ale w dzień termometr wskazywał nawet 33stopnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ja również byłam w styczniu 2013 w Egipcie. Serdecznie polecam, pogoda Nam dopisała, w cieniu mieliśmy 24 stopnie w cieniu oczywiście

      Usuń
    3. Moje miłe Panie temperatura którą podaję jest temperaturą średnia wystepujacą w Egipcie podczas kalendarzowej zimy w tym rejonie. To że podczas Waszego jednorazowego pobytu pogoda dopisała nie znaczy że styczeń jest miesiącem upałów w Egipcie :) To tak jakby stwierdzić że w Polsce wiosna zaczyna się w styczniu bo raz było 12 st. :) Pozdrawiam, a twórczyni bloga jeszcze raz życzę milego wypoczynku I UDANEJ POGODY!

      Usuń
  21. Piękna torba. Akurat na wiosnę, która mam nadzieję, że już za moment się pojawi. A Egiptu - zazdroszczę. W zeszłym roku o tej porze i dwa lata temu byłam mmm... Zabrałabym się z Wami ;) Bawcie się dobrze, korzystajcie ze słoneczka!

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka śliczna- widziałam ją ostatnio w H&M, ale narazie staram się oszczędzać :D
    A co do Egiptu to super (ja jestem fanką od 5 lata latamy tam z chłopakiem na wakacje).Życze przyjemnego wypoczynku bez zemsty faraona.

    Pozdrawiam Paula
    http://pannapaulaanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekna torebka, z pewnoscia bedzie pasowala do wielu twoich stylizacji ;) egipt... szczerze zazdroszcze ci!!!! To piekne sloneczko, goracy klimat, marzenia !!! Milej podrozy i lekkiej walizki zycze ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki Gosiu za tego posta :) Szukałam torebki w takim stylu i znalazłam ją u Ciebie na blogu:) Wczoraj odwiedziłam H&M i jest moja :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *