piątek, 15 lutego 2013

Nowości od L'Occitane - Wiśniowe Przedwiośnie

Dziś na poczcie czekała na mnie paczuszka od L'Occitane :)
Bardzo lubię tą firmę, a szczególnie kremy do rąk.

w paczuszce znalazłam krem do rąk i urocze mydełko w kształcie motylka.

Mój pierwszy krem z masłem shea z L'Occitane kupiłam ponad rok temu i od tamtej pory zużyłam kilka tubek. Świetnie się sprawdza, szczególnie zimą! Ja mam suche dłonie, a po nałożeniu tego kremu czuje ulgę i nawilżenie (niektóre kremy mnie niestety podrażniają). Tubka 30 ml jest dość wydajna, starcza mi na kilka miesięcy, ponieważ kremu potrzeba tylko kropelkę żeby rozprowadzić go po dłoniach.

Nowa seria nazywa się wiśniowe przedwiośnie i znajduje się w niej : 

woda toaletowa 50 ml - 135 zł
żel pod prysznic 250 ml -59 zł
nawilżający żel do ciała 250 ml - 95 zł
delikatny krem do rąk 30 ml -29,90 
mydełko 50 g - 15 zł








12 komentarzy:

  1. N a krem chętnie bym się pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym się pewnie skusiła na żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam ich kremu ale dzięki Tobie chce mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowania mają przesłodkie :)
    też nic nie miałam od nich, chociaż kuszą :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po prostu uwielbiam firmę L'Occitane ! :)
    kremy mają genialne :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nastepna notka o kosmetologi :D Proszę,proszę,proszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze się rozejrzeć za tym kremem bo moje ręce3 wołają aktualnie o pomoc, mimo dobrych kremów nadal są suche :(

    OdpowiedzUsuń
  9. też z niecierpliwością czekam na post o Twoich studiach ;] mam nadzieję, że niebawem się pojawi

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uzywam kremu do rak tej firmy tylko o zapachu róży,rewelacjaa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *