piątek, 1 lutego 2013

RevitaLash

Hej kochane!

Dziś dostałam do testów najsławniejszą odżywkę do rzęs stymulującą ich wzrost RevitaLash. Wiele dobrego o niej słyszałam, więc jestem bardzo szczęśliwa, że będę mogła wypróbować to cudo!
Dobrze wiecie, że jestem fanką długich, gęstych rzęs, więc od dzisiaj testuję!

produkt używa się codziennie wieczorem, po demakijażu, wzdłuż linii rzęs - jak liner. 

Strona ReviaLash !








Jesteście ciekawe tego produktu?
Używacie odżywek do rzęs ? 


buziaki!

21 komentarzy:

  1. a u mnie produkty od nich do wygrania w rozdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam, że po zaprzestaniu używania tej odżywki, rzęsy wypadają, to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda, naturalna koleją rzeczy jest, że rzęsy się wymieniają, ale nie jest to jakieś wypadanie. Bez obaw :)

      Usuń
    2. wypadają te długie, ale oczywiście stopniowo, a nie że wszystkie naraz. Wymieniają się i na ich miejsce wskakują już te 'nasze stare', czyli takie, jakie miałyśmy przed rozpoczęciem kuracji

      Usuń
  3. Ciekawy produkt, aczkolwiek ja z rzęsami nie eksperymentuje:) Naturalne mam długie i podkręcone, choć niezbyt gęste - jednak takie mi wystarczą:) Ale ciekawa jestem twojej recenzji tej odżywki!:)
    Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam RapidLasha i byłam bardzo zadowolona, teraz testuję właśnie RevitaLash, mam nadzieję, że będę równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo dobrego słyszałam o tym produkcie, mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi
    efekty są spektakularne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam i teraz czekam na Twoją ocenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jak bardzo sama chcialabym przetestowac "cudotworce dla naszych rzes":) koniecznie podziel sie wynikami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudne rzęsy, więc nie sądzę, żeby taka odżywka była Ci potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aktualnie daję drugą szansę L'biotice, bo za pierwszym razem na kolana mnie nie rzuciła ;/

    No ale gdzie tam L'biotica do RevitaLash... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę RevitaLash :D i czekam z niecierpliwością na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. od prawie 2 miesiecy używam Xlash i muszę powiedzieć, że efekt po tego typu odżywkach jest niesamowity !! :) Polecam i życzę również super efektów :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam wiele dobrego o tym produkcie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mogę się doczekac posta o Twojej diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super ;) ja także czekam na recenzję ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji na temat tej odżywki bo od zawsze marzą mi się długie rzęsy. Używam Eveline i niestety rewelacji nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham cię jesteś moim wzorem
    staram się prowadzić bloga podobnego do twojego lalalovezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *