wtorek, 5 lutego 2013

Ziaja pro - peeling z mikrogranulkami bardzo mocny

Hej !

Ostatnio rzadziej piszę, ale nie ma mnie w domu. Będę pisać jak tylko będę mogła :]

Dziś byłam w ziaji, kupilam mój niegdyś ulubiony peeling bardzo mocny, czy jest aż tak mocny ? nie wydaje mi się. Mógłby być lepszym zdzierakiem ale mimo wszystko ten mi wystarcza. Jutro mam zamiar jeszcze dokupić kwasy AHA 25% muszę zlikwidować te cholerne zaskórniki!

- bardzo dobrze złuszcza
- duże opakowanie
- pompka
- cena
- pobudza proces odnowy naskórka 











Buziaki!

20 komentarzy:

  1. korzystasz ze sklepu Ziaja dla Ciebie na ul targowej? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten peeling ;) jak dla mnie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz uroczą kotke :D jak ide na zajecia to czesto mijam pod drodze taka, siedzi sobie przed brama wjazdowa :) i zawsze sie zachwycam jej pyszczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś tak śliczna że nie mogę się napatrzeć :-*
    proszę o więcej wpisów :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz slodkiego kociaka;))
    Pieknie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię typowe zdzieraki, więc raczej bym się z nim nie zaprzyjaźniła

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys go kupilam i fajnie mi sie sprawdzal - wogole bardzo lubie produkty z ziajki:))) jak bebe teraz w Polsce to pewnie znow sobie go zakupie
    pozdrawia Agata
    i obserwuje :) pa

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygladasz ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. to bylo zaskoczenia dla mnie, gdy odkrylam serie ziaja PRO w zeszlym roku...:D
    pierwszym zakupem byla wlasnie zielona seria-peeling i krem-chwale sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kotek, zapraszam obejrzeć mojego
    http://kobiecagracja.blogspot.com/

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże jaka kiciunia przepiękna!!! grubiutki, okazalszy/sza od mojego Antoniego ;):P Boski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy gdy mam trądzik mogę używać tego peelingu ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Many home owners feel that this is a job that they can tackle themselves.
    What are your preferences, colours of green or colourful flowering
    plants. Sometimes formulating landscaping; http://newpage.pizzanewport.co.uk/speedy-secrets-in-landscaping-a-background.html, ideas with rocks may require little consultation with a professional,
    which may be easy to find at any Lowes store.

    OdpowiedzUsuń
  15. Very soon this web page will be famous among all blogging visitors, due to it's
    nice content

    Also visit my website: Damien Piller

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *