czwartek, 7 marca 2013

Egipt - zdjęcia cz.1





Hej Kochane :)

Wróciliśmy już z gorącego Egiptu :) Zdecydowanie najlepsze, wymarzone wakacje! lato w zimę :)
Było cudownie! Zupełnie inny świat. 
Pogoda oczywiście dopisała,było upalnie :) w słońcu było do 35*C chociaż jednego dnia było na prawdę upalnie, zero wiatru więc podejrzewam,że wtedy mogło być ok.40*C, a u nich również jest zima :) hmmm "zima", taką zimę to ja mogłabym mieć cały rok :)

Dziś już wiem, że zabraliśmy ze sobą za dużo rzeczy, większość leżała w walizkach, ale następnym razem będę wiedziała co mi potrzebne. 
Już wylatując z Warszawy miałam nadbagaż, na szczęście nie musiałam płacić :) w drogę powrotną również, całe szczęście, Obkupiliśmy się, zwiedziliśmy miasto i byliśmy w delfinarium :)
Piramidy również widziałam, z samolotu.. hahaha
Gdy lecieliśmy nad Afryką mieliśmy piękne widoki, pokażę Wam zdjęcia. 

Zdjęć mamy ponad 4 tysiące, pokażę Wam część :) nagraliśmy też kilka filmików, może coś się zmontuje :)

Ogólnie hotel przepiękny! Rehana Royal Beach & SPA
Ogromny teren, ok. 10 budyneczków, dwa główne baseny i przy każdym budynku kameralny basen z leżakami i parasolami. Na recepcji dwie polki więc wszystko można było załatwić. Dostaliśmy pokój na 2 piętrze z widokiem na basen, palmy i morze :) Pokój bardzo ładny (ok.40 m2), wieeeeelkie łóżko, kanapa, lustra, biurko, szafa, komoda, tv, lodówka, sejf, telefon, duża łazienka, suszarka i spory balkon z krzesełkami. 
 

Jedzienie też bardzo dobre, wielki wybór wszystkiego :)
Dla każdego coś dobrego. 
Zaczęłam jeść rzeczy których nie jadłam :)

Poznaliśmy kilku polaków. w ogóle się nie nudziliśmy. 

w zasadzie nie wiem o czym mam wam więcej pisać więc jeśli będziecie miały pytania to śmiało piszcie. 

Niestety nie udało mi się napisać nic na blogu przed wyjazdem ponieważ byłam zalatana, robiłam ostatnie zakupy :)


pierwsza tura zdjęć:























































































43 komentarze:

  1. Zdjęcia świetne :) a neonowy strój genialny :D tylko kociaczków szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Zakochałam się w Twoim stroju kąpielowym <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mina przy talerzu z krabem wymowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakiej miejscowosci byliscie,bo mi umknelo:P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia czekamy na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi się zachciało na wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zatęskniłam za słońcem :)
    Piękne fotki :) Słońce, basen, drinki i para zakochanych. Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę że wakacje udane,zdjęcia po prostu świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. WIECEJ ZDJEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-) przynajmniej poogladamy ;p super wakacje- zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju, mniam :D
    ale więcej zdjęć Ciebie :D widoki mamy w google :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaa :D słońce:( już nie mogłam się doczekać aż wrócisz i dodasz foty:D kostium super! pewnie murzynek z Ciebie teraz:D:D więcej więcej więcej zdjęć! buuuuziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem tez za filmikiem , ale wiecej zdjec koniecznie z Wami :-) UWIELBIAM WAS!! Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  13. W nastepnej turze zdjec wiecej CIEBIE!:) Bo wygladalas genialnie;) bardzo Ci zazdroszcze;D

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądaliśmy z Piotrekiem twoje zdjecia czekamy na dalesze cześci ,postanowilismy ze za rok ten polecimy wygrzewac dupki :d
    buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana zazdroszczę Ci wycieczki, ah. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super super!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie byłam w Egipcie, Tunezji czy Maroko, w sumie chciałabym pojechać, ale zawsze w wakacje wybieram inne kierunki bo bardzo lubię zwiedzać, jeździć, "kręcić się" po okolicy, lubie jak można wsiąść sobie do komunikacji i gdzieś pojechać, albo wypożyczyć samochód i jechać w miejsca gdzie zobaczyłabym coś nieturystycznego :) zaznaczam też, że ja nie jestem fanką leżenia nad basenem całymi dniami, zdecydowanie dla mnie jest morze i sporty wodne, narty skutery, surfing:) nawet nie mam za bardzo kogo zapytać, bo moi znajomi nie byli na tych kierunkach, ale czy pod moim względem poleciłabyś mi wyjazd do Egiptu? jak tam jest z bezpiecznymi wypadami "za miasto"? jeśli można wiedzieć dlaczego tam zdecydowaliście się pojechać?
    z mojej strony polecam wyspy kanaryjskie, na wszystkich nie byłam, ale teneryfa, fuerte czy lanzarote są magiczne!! :) i zazdroszcze słońca w zimie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egiptu nie polecam, samemu nie da się tam zwiedzać-bezpieczeństwo
      byłam i w Tunezji i Maroku i zwiedzałam na własną rękę-polecam, tanio i bezpiecznie
      w razie pytań dorotapietrzak0@poczta.onet.pl

      Usuń
    2. to chybałas nie bylas w egipcie na ulicach jest bezpiecznie policja jest dla turystów nawet rezydent mówił ze jak powiesz policji ze jakis egipcjanin ci cos ukradł to policja jest po twojej stronie bo oni zyja z turystów z tego ten kraj ma kase!!! ja byłam wiele razy wszscy mówią po angielsku i jest bezpiecznie zw,łaszcza jesli chodzi o te miasta turystyczne

      Usuń
    3. Pracuje jako rezydentka i zamknięte obszary hoteli i duża liczba policji nie są tam od niechcenia.Nie mówię, że jest niebezpiecznie ale może byc nieciekawie. Nie spotkałam jeszcze turystów zwiedzających na własną rękę, wszyscy zwiedzają w zorganizowany sposób. Deptak przy hotelu i dwie ulice dalej to nie Egipt. Nikt z turystów nie wsiada w autobus żeby pojechać do miasta obok. Zresztą w Egipcie obok hoteli, rafy, piramid i atrakcji pod turystów nie ma nic zachwycającego. Polecam Turcję, wiele atrakcji historycznych, cudów natury...dla typowego leżybrzucha hotele, disco i rozrywki. Śledząc blogi podróżnicze jakoś nikt nie "chwali" się i nie jara wyjazdem do Egiptu na własną rękę, ot plastikowa rozdmuchana atrakcja dla co drugiego leniucha. Tak, to pisze ja rezydentka;)AW

      Usuń
  18. Oj Kochana chyba bd musiała mi dać dokładny namiar ;)
    z biura pozdrózy wycieczka ?:d
    Super wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w wakacje w tym hotelu .. i jestem zakochana w nim .
    Cieszę się że wakacje Wam się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :) wróciły wspomnienia- byliśmy w tym samym hotelu w podróży poślubnej :) Mieliście okazję nurkować? Wspaniałe są rafy tuż przy pomoście- wystarczy z niego zejść po drabince ;)
    Pamiętam, że widok tych kociaków bardzo mnie uderzył... Czekam na więcej zdjęć! Dobrze, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Meeeeeeeeeeeega widoki! A Ty wyglądasz jak zwykle kwitnąco!

    OdpowiedzUsuń
  22. jeeej zazdroszcze:) też bym chciała tam polecieć ale nie wiem czy mnie stać... fajnie jakbyś napisała coś o kosztach jak np Wasz przelot, czy cena pokoju. Będę bardzo wdzięczna. Przepiękne zdjęcia!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ZAZDROŚĆ MNIE ZŻERA! A TE WIDOKI Z SAMOLOTU NAJPIĘKNIEJSZE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu czy używałaś wtedy podkładu? Jeśli tak, to jakiego i jak się sprawował w tak ekstremalnych warunkach? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widze,ze zmieniłaś jednak nawyki żywieniowe a tak sie wzbraniałaś. I dobrze, teraz wyglądasz dużo lepiej niż wtedy taka bardzo chuda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Jakaś taka większa się wydajesz...

      Usuń
  26. Przez Ciebie, albo bardziej pasuje- dzięki Tobie nabrałam ochoty na taki wyjazd :). Już udało mi się namówić męża- nie trwało to długo :D. Na dniach idziemy pobuszować w biurach podróży. To będzie nasz pierwszy wspólny wyjazd za granicę :). Buźka :*

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia i hotel cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne zdjęcia! zazdroszczę wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  29. skąd taki świetny strój ? ;> :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  30. super:) mam pytanie mogłabyś zrobić notkę z jakiego biura korzystaliście i miej więcej jaki był koszt wycieczki? naprawdę fajne warunki ....a ty cudownie wyglądałaś pewnie nie jeden turysta nie mógł oderwać od ciebie wzroku:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia! Zazdroszczę lata w środku zimy! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W tym kapeluszu, kiecy i z tą dużą torbą wyglądasz jak ciotka....

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjecia! Czekam na więcej :))
    Ślczna ty :D
    ale zazdroszczę tego wyjazdu , ale bardziej pogody i opalenizny ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Ci zazdroszczę !!! Ile bym dała za taki wyjazd w środku zimy :) Cudne zdjęcia, czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogłabyś napisać z jakiego biura podróży korzystałaś ? bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
  36. Bajkowe zdjęcia, tylko pozazdrościć wyprawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *