sobota, 30 marca 2013

Gel LIKE Wibo




Tych lakierów chyba nikomu nie trzeba przedstawiać :)
Gel LIKE to seria imitująca żelowe lakiery do których nie potrzeba lamp, używa się ich jak normalne lakiery. AAaaAa no i zostały zaprojektowane przez nasze blogerki ! Dobra robota!

+ Lakiery są bardzo dobrze kryjące
+ trwałość, testowałam je w Egipcie i 'przeżyły' na paznokciach 6 dni
+ nie ma potrzeby stosowania lakieru nawierzchniowego.
+ panokcie są grubsze i lśniące
+ niska cena ~6 zł (rossmann)
+ piękne kolory

Ja kupiłam dwa kolory, które w 100% mi pasują, uwielbiam pastele!
9 peaches and cream
7 blue lake

Lakier z tej serii poleciłam mojej Monisi, która również jest bardzo zadowolona!






18 komentarzy:

  1. kurde jest taki szal na nie a słyszlam ze jakosciowo nie sa zbyt dobre nie wiem od czgeo to zalezy u ciebie 6dni a u innych dziewczyn pol dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś chyba pierwszą osobą, która dobrze o nich mówi jeśli chodzi o trwałość! :D
    mnie jedynie podoba się GOSIakowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne pastelki :D szczególnie brzoskwinka :DDD
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten niebieski mam dziś na paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten od Oleski, ale jeszcze go nie testowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. też podobają mi się te 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 4 lakiery z tej serii w tym te dwa i jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki są ładne, ale jakość tragiczna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego od Oleśki niestety nie ma w moim rossmanie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeleciałam bodajże 3 rossmanny żeby go znaleźć. Na szczęście się udało:)

      Usuń
  10. wow 6 dni. U mnie 3-4 dni i koniec.

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie kolorki sa fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba kolorki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. przeczytałam Twój wpis przedwczoraj a dzisiaj będąc w rossmannie również zakupiłam 2 lakiery z tej serii. Blue lake mam w tej chwili na paznokciach i wygląda przepięknie :) myślę że zakupie jeszcze kilka kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement
    account it. Look advanced to far added agreeable
    from you! However, how can we communicate?

    my website; investigate this site

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *