sobota, 30 marca 2013

mini zakupy na poprawę humoru:)

Hej misiaki :*

Co tam u Was?
Wczoraj załamałam się gdy wyjrzałam za okno, myślałam, że już zima nas opuszcza a tu pełno śniegu.

No nic.. musimy poczekać :)

Ostanio na allegro zakupiłam olej kokosowy nierafinowany z myślą o olejowaniu włosów i używania go jako balsam :) ale również do jedzenia, mniaaaamimniam! olej jest przepyszny! smakuje jak rafaello  :)
za 200 ml zapłaciłam 12.99 zł. Zamierzam też na nim coś usmażyć :)

Wczoraj pojechaliśmy całą rodzinką do Janek, kupiłam sobie dwie opaski, zwykłą złotą, ale robi robotę :) Przepięknie wygląda na włosach, delikatnie i efektownie. Druga opaska to zwykła czarna ze złotymi ćwiekami, również bardzo ładna :)

złota - Glitter 13 zł
czarna z ćwiekami - pasmanteria 10 zł
































18 komentarzy:

  1. Jak Ty pięknie mieszkasz..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wszystko :)
    a skąd spódniczka, którą masz na sobie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ta co w ostatnim poście, river island :)

      Usuń
  3. Ja też zamierzam sobie zakupić olej kokosowy :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ,że u Ciebie prawdziwa zima :)) Opaska z ćwiekami cudowna <3



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj opaski kochana są przepiękne. :) Życzę Ci również przy okazji wesołych i radosnych świąt w gronie rodzinnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym sie nie odwazyla zjesc olej :D jakos nie teges :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupy dobre na wszystko.. ślicznie wyglądasz :)
    Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci wielu sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych i spełnienia wszystkich marzeń! i obowiązkowo wesołych jajek :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. obie opaski śliczne! :)
    Wesołych Świąt i smacznego jajka:D
    zapraszam do siebie. pricilla94.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, noo ^ ^ opaski boskie, ja mam takiie baleriny w ćwiakami <3 jeśli lubisz czytać podobne blog do swojego to zapraszam, nikola-nikolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też biało i cały czas sypie:/ Oby lato tak się przedłużyło jak zima:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Gosiu ja mam pytanie trochę nie na temat :) Chciałabym się dowiedzieć jaki masz rozmiar tej kurteczki z zary w kolorze pudrowego różu ?:) Bardzo mi się podoba znalazłam podobną na allegro jestem podobnej postury do Twojej i chciała bym się jeszcze dokładnie upewnić , bo z tych wymiarów co oni podają to ciężko wybrać dobry rozmiar :)
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetną masz tą pudrową kurteczkę, jestem nią zauroczona od wielu postów, na prawdę pasuje na wiele okazji i pokazujesz,że jest to ciuch uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja!! Dołączam się z prośbą o kolejną informację - na temat perełkowego naszyjnika?? Pozdrawiam ciepło - świetny blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *