piątek, 8 marca 2013

nowe kosmetyki do włosów do nawilżania

Hej Kochane!

Ostatnio wróciłam po ponad roku do olejku kokosowego Vatika, kiedyś byłam z niego bardzo zadowolona. kupiłam go w sklepie hinduskim za 16 zł (300ml) oczywiście dostępny również na allegro. 
Dziś będąc w drogerii Jaśmin kupiłam krem nawilżający do włosów duo chocolate firmy Lorys (7,99 zł) który jest pełen silikonów co mi nie przeszkadza a może pomóc :)

Niestety moje włosy są teraz w złej kondycji - rozjaśnianie i słońce źle wpłynęły na ich wygląd. Biorę się za intensywną regenerację i nawilżenie! Macie jakieś sprawdzone kosmetyki ? 


 

18 komentarzy:

  1. maski Lorys mnie bardzo ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja staram się pić dwa razy dziennie pokrzywę i od tygodnia biorę Skrzypowitę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o nawilżenie to właśnie najlepiej sprawdza się kokosowy. Ja mam ten z firmy Parachute i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lorys hmm pierwsze słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tez sadze ze Vatika jest swietna. Tak naprawde to najlepszy produkt do wlosow- widocznie poprawil wygladmoich wlosow i stosuje go od ponad roku! Troche smierdzi ale przy takich efektach to niewazne:)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie Lorys będę się musiała kiedyś wubrać do Jasmina może u mnie też mają w sprzedaży;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Vatika jest boska! i bardzo wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lorys to jakaś nowinka, ostatnio sporo tego na blogach. vatikę znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie nowinka.

      odzywki z lorys uzywalam juz ze 3 lata temu:)

      Usuń
  9. Od dłuższego czasu mam w planach kupić Vatikę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z lorys'em meczylam sie poł roku uzywałam go na wszystko co jest mozliwe dla mnie za duza pojemnosc ,po miesiecu jzu mnei starsznie meczyl jednak super pomagał mi w rozczesywaniu włosów ale nic wiecej ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Vatike uwielbiam, a od siebie mogę polecić maskę z rossmanowskiej alterry- aloes i granat jest świetna- właśnie dziś kupiłam sobie kolejne opakowanie. Do tego ostatnio czaję się na zakup maski ze sleeka ma super opinie jej nazwa to Stapiz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zwykły poczciwy olej kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. płynna keratyna dwufazowa w odżywce też powinna pomóc :) na pewno znajdziesz takie online :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie jest ten sklep hinduski?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje włosy zregenerowałam olejkami GP i balsamem ziołowym Receptury Babuszki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *