sobota, 16 marca 2013

Nowość w mojej kosmetyczce - podkład Bell Multi Mineral


Witam Was dziewczynki w słoneczne południe :) 

U Was też tak pięknie świeci słoneczko ? 

Dziś przedstawiam Wam mój nowy podkład. Jeśli chodzi o mnie to ostatnio miałam w kosmetyczce tylko jeden podkład. Stwierdziłam, że chcę mieć wybór bo przecież nie zawsze nasza skóra ma takie same potrzeby :) Czasem potrzebujemy rozświetlenia, czasem zmatowienia, innym razem bardzo dobrego krycia. 

Tak więc 'przeskanowałam' trochę KWC w poszukiwaniu podkładów idealnych do potrzeb mojej skóry. 

Ostatnio pokazywałam Wam, że kupiłam podkład stay all day z Essence, jestem z niego zadowolona - tyle mogę powiedzieć po dwóch dniach z tym kosmetykiem :)

Wczoraj padło na podkład z Bell - Multi Mineral (mat&cover) czyli i matuje i kryje. 
Kupiłam go w Hebe za jakieś 17 zł więc cena bardzo przystępna. 
Skusiłam się na niego po przeczytaniu dobrych opinii na KWC 

w tej chwili w swoim kuferku mam podkład z Rimmela match perfection, Essence - Stay all day i Bell - Multi Mineral 

Zabieram się do testowania!





a wczoraj spędziłam bardzo miły wieczór z Gosią (wszystkie spotkania z Gosią są bardzo miłe:*)





Buziaki !

18 komentarzy:

  1. Coś nowego Bell wypuścił w takim razie czeka na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nic nowego nie dodam ;) czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie daj znać jak się sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie daj znać jak się będzie sprawdzał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi interesująco :) również czekam na recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno ten podkład Bell jest super. W ogóle ostatnio zaczynam poznawać firmę Bell, bo wcześniej nie miałam w pobliżu żadnego sklepu z ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj koniecznie znać jak się u Ciebie spisał! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znając Bell, to raczej nie spodziewałabym się czegoś rewelacyjnego, ale kto wie - może wreszcie poprawią jakość swoich kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę czekać na recenzje podkładu ;) U mnie słoneczko świeci od samego rana, ale kilka dodatkowych stopni by nie zaszkodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam go latem i bardzo dobrze się sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę oryginalna- daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, można wiedzieć ile zapłaciliście za pobyt w Egipcie? Jestem ciekawa, bo też mam zamiar się wybrać :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkład używałam i sprawdził się genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tego podkladu wiec z checia przeczytam recenzje:) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia w publicznej toalecie...
    Padlam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *