niedziela, 24 marca 2013

nowości

Hej Piękności :*

Co tam u Was?  
Coś wiosna nie chce do nas przyjść:(

Ostatnio miałam do wykorzystania bon w hebe, więc odwiedziłam drogerię żeby zaopatrzyć się w coś ciekawego :)

Zrobiłam zapas żelu do mycia buzi biały jeleń, kupiłam (nie wiem co mnie podkusiło) krem BB z Bielendy do cery tłustej i mieszanej, kosztował 12.99 więc wielkiej straty nie będzie jeśli się nie sprawdzi. Kupiłam też mój ulubiony tusz do rzęs z Essence - I <3 extreme. W promocji były lakiery z Revlon, wzięłam jeden,niby to koral ale bardziej czerwony, nie do końca mój kolor, może w lato się do czegoś przyda :) 

W douglasie ostatnio kupiłam lakier z Essence - mój ulubiony kolor czyli 'miętowy' - 7.50

Miesiąc temu kupiłam lakiery żelowe z Wibo, ale zupełnie zapomniałam Wam ich pokazać ponieważ pakowałam się i załatwiałam różne sprawy przed wyjazdem. Tak czy siak wybrałam 'miętowy' i brzoskwiniowy :) każdy za 6 zł :)
 

Dziś byliśmy w Arkadii na zakupach i było kilka ciekawych rzeczy, mimo to nie skusiliśmy się na nic. Nowe kolekcje - wysokie ceny na pewno nie adekwatne do jakości tych ubrań. 
Nabyłam tylko opaskę ze Stradivariusa, beżowa z dwoma kwiatkami, przypadła mi do gustu, bardzo lubię ozdoby na włosy, nie była tania - 30 zł. 

Dziś moje podniebienie było uradowane, zjadłam ćwiartkę arbuza, tęskniłam za tym smakiem! mmmm 

AAAA i obiecuję Wam - gdy tylko zrobi się cieplej, obsypię Was strojami dnia! już mam pomysły w głowie na nie :) Dziś przejrzałam ccaaaałą szafę, odkopałam bluzki których nigdy nie nosiłam :) tak więc - CZEKAMY NA WIOSNĘ :)

z tego co zaobserwowałam jest co raz zimniej, nie powinno być odwrotnie ? 
 














Buziaki :* !

21 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym BB, nigdzie go jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na ten krem BB, wygrałam 17 kosmetyków z Bielendy :) magda

      Usuń
    2. Jaki tusz kochana kupilas? Czarny czy ten nowy różowy? :)

      Usuń
  2. kisiel i budyn to co lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten kisiel a ten krem BB gdzieś już widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te 2 blogerskie lakierki :) śliczna opaska- też mam hopla na ich punkcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Opaska, oj Gosiu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak się sprawdzi ten BB

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie te kremy BB sie nie sprawdzają moja twarz wygląda w nich okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam krem BB, tyle że nie matujący, bez ogórka i limonki i jest wg mnie bardzo dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż bardziej to taki krem tonujący niż prawdziwy BB :-)

      Usuń
  9. oj zimno zimno:(
    Jestem ciekawa tego lakieru niebieskiego...

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mam ochote na kisiel przez Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ten BB, a za arbuzem też tęsknię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie pokaż nam jak wygląda na buzi ten BB! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka wielka radość mnie ogarnia jak widzę, że na twoim blogu jest nowa notka ;) Arbuz ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne... ja chcę kisielll daj trochę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę kochana zakupków i czekam na Twoje stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś beznadziejna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosimy o częstsze wpisy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *