poniedziałek, 25 marca 2013

Strój Dnia : Czekając na wiosnę :)

Hej Kochane :*!

Tak jak obiecałam, na moim blogu będą pojawiać się znowu stroje dnia :)
Mimo, że dziś nadal było zimno, udało nam się cyknąć kilka fotek.

Dziś słonko w ciągu dnia grzało i było całkiem przyjemnie :)
Odebraliśmy moją przyjaciółkę z lotniska, Madzia wyjechała na Erasmusa do Estonii i tam siedzi od stycznia, teraz przyleciała na Święta do Polski :) Bardzo się cieszę ;) Stęskniłam się za nią, mimo, że mamy ciągły kontakt na skype :)

a wracając do dzisiejszego posta - STRÓJ DNIA :)

dziwne kolory jak na mnie :) ciemne, ale lubię ten zestaw. 

Nie, nie zmarzłam w spódnicy, mam grube, polarowe rajstopy.
Nie, nie mam innych butów na tą pogodę, w tych mi jest wygodnie i ciepło. Piszę to bo wiem jakie zdanie mają niektóre osoby na temat butów typu emu.

płaszcz - Amisu
kołnierz - H&M
bluzka - Asos
spódniczka - River Island
rajstopy - bazarek
buty - bazarek
torebka - H&M
okulary - Ray Ban
korale - Centro










  


























 









  







Buziaki !

68 komentarzy:

  1. Wybacz za szczerość, ale nie wyglądasz na 22lata.. a na więcej niż 30 :/ robisz sobie krzywdę tą pomadką, szczególnie że jesteś teraz opalona i to nie wygląda razem dobrze... To nie jest złośliwość, tylko rada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam, sie z tym, że ta pomadka Ci nie pasuje (twarz przy niej wygląda na brudną)ale za to opalenizna CUDNA zazdraszczam :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy :) I nie robię tego z zazdrości, jak ktoś tu sugeruje, mimo że mam bardzo jasną cerę.
      A i podpisać też się mogę.
      pozdrawiam Goniu. Sylwia

      Usuń
    3. Całkowita racja, a jesteś przecież naprawdę śliczną dziewczyną :)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskalas koloryzacją włosów <3
    przepiękna bluzeczka :3
    jak dla mnie bardzo na plus :)

    ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. masz brzydki profil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak co człowiek to opinia, a ja wlasnie uwielbiam Twoj profil, prawe dolne zdjecie z banneru Twojego bloga jest po prostu mistrzowskie, wedlug mnie profil modelki! nie wiem jak ktos go może nazwać brzydkim. chyba nigdy nie pojme hejterstwa w sieci:( pozdrawiam Cie Gosiu serdecznie, bardzo ładny strój, lubie Twoją elegancję i wyczucie smaku:)

      Usuń
  4. a mi sie tam nie podobaja Twoje usta takie blade brzydko to wyglada szczegolnie na zdjeciach to wyglada okropnie. nie pasuja Ci takie blade kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, dziewczęca stylizacja:) Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznaaaa ;***** jak zawsze ;) w niektorych postach wyczowam nutkę zazdrosci...M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, przepieknie wyglądasz, widać po tych zdjęciach pełną klasę. :) Ah. :) uwielbiam Twoje stylizacje i proszę ich więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądasz , a anonimy jak zawsze wszystko wiedzą najlepiej ;* Kochana jak tam sprawuje się torba?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      oj tak anonimy zawsze mają coś ciekawego do powiedzenia :)

      jestem bardzo zadowolona z torby:)

      Usuń
    2. jak Ci księżniczko nie pasują anonimy to wyłącz możliwość komentowania przez nich

      Usuń
  9. jak ślicznie wyglądasz :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to zawsze świetnie wyglądasz, tak słodko i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna spódniczka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj wiele bym oddała za ten płaszczyk, jest IDEALNY :-)
    słodkie przywitanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie też jest idealny, chciałabym jeszcze jeden taki :(

      Usuń
  13. Wyglądasz ślicznie, a cały strój rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu nie ma tych najstarszych filmików na youtubie??:(( skasowane? Pozdrawiam,Madzia

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba Twój strój dnia:)

    Mam pytanie odnośnie postu o pielęgnacji włosów, mogłabyś dokładniej powiedzieć gdzie kupowałaś olejek kokosowy Vatika?

    Pozdrawiam serdecznie, Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna z ciebie elegantka ;) ten płaszczyk prześliczny ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Madzia ma wspaniałych znajomych, że tak ją powitali :) pięknie wyglądasz, elegancja! Zazdroszczę, że w zimę nie ograniczasz się tak jak ja do swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Goniaa... przez ta ilosc zdjec komputer mi sie zawiesil a ma 6gb ramu i procesor 3.2 XD
    Ale stroj fajny, podziwiam wytryzmalosc na takim mrozie

    OdpowiedzUsuń
  19. Strój bardzo mi się podoba :) Kiedy doczekam się posta o odżywianiu?

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz;) a kolor bluzeczki jest cudowny.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Gosia! Widziałam zestaw na Wizażu a dopiero teraz weszłam na bloga. Baaardzo fajna stylizacja. Uwielbiam rozkloszowane spódniczki. W tamtym tygodniu kupiłam sobie czarny i koralowy materiał i biorę się za szycie podobnych :] Mam nadzieję że mi wyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow bosko wyglądasz! Świetny jest ten zestaw i nie mogę się na Ciebie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :) i choć jestem przyzwyczajona do jaśniejszych kolorów na Tobie, to i w tych ciemniejszych bardzo Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem szminka nie pasuje....po drugie na nie ktorych zdjeciach wygladasz jakbys miala wąsy...coś ciemnego wokół ust, dziwnie to wygląda...zdjęcie 10 i 11 od dołu...I nie piszę by Cie urazic, ale takich zdjęc moze lepiej nie wrzucac :) Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, twarz wygląda jakby była brudna.

      Usuń
  25. Aż milo popatrzeć na to ostatnie zdjęcie Magdy i Filipa :) ! A Ty kochana ślicznie wyglądasz, idealnie wyważone proporcje miedzy biodrami a ramionami :)i kolor chabrowy Mmmm uwielbiam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś bardzo podobna z twarzy do Kelly Osbourne!

    OdpowiedzUsuń
  27. zmien pomadkę,bo serio wygladasz na brudna :(

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja kocham buty emu i Ciebie też moja imienniczko, pięknie wyglądasz :) M.

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem spódniczka zdecydowanie za krótka...

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu prześlicznie!! Wszystko extra!!!!!!!


    :*


    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka suuper :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. emu się prześwietne! też je uwielbiam :)
    piękna Gosia jak zwykle ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks very interesting blog!

    Also visit my webpage; 激安プラダ バッグ

    OdpowiedzUsuń
  34. I was recommended this web site by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You're wonderful!
    Thanks!

    My blog ... ロレックスコピー時計

    OdpowiedzUsuń
  35. stylizacja ogólnie fajna, tylko te buty troche mi nie pasują, coś innego bym widziała zamiast nich nie wiem np. takie botki
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdzie kupilas ta bluzeczke? na stronie asos? jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej. Kiedyś pisałaś na swoim blogu o kwasach z Ziaji i bardzo interesuje
    mnie czy dają jakieś efekty? Chodzi mi głównie czy radzą na blizny na
    twarzy i czy zapobiegają powstawaniu pryszczy. A może polecasz coś innego do pielęgnacji?


    OdpowiedzUsuń
  38. Heej, mam pytanko, jak zyskalas tak duza odwiedzin ? twoj blog mnie inspiruje, zainsiprowalam do zalozenia wlasnego, no ale mam malo wejsc ;/ pomozesz jakos ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Twój chłopak wygląda jak down..... A Ty jesteś beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż swoją fotkę, łatwo jest kogoś oceniać. Po drugie trochę oleju w głowie jak można obrażać chorych ludzi.

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *