środa, 20 marca 2013

ulubione produkty do ust w ostatnim czasie

Hej kochane!


Wiecie, że mam fioła  na punkcie podkreślonych ust ? 
Praktycznie nie ma dnia żebym nie miała na ustach jakiejś kolorowej pomadki :) 
Najczęściej są to dość intensywne róże, ale lubię też blado-różowe kolory. 

Dziś przedstawię Wam moje ulubione kolory jakie nosiłam na ustach w ostatnich dniach i tygodniach. jest to część mojej kolekcji, jeśli będziecie chciały, pokażę Wam cały mój zbiór :)



lip tinty  z Bell

czerwono-pomarańczowy nr 4, różowy nr 5










Lip Tint z Bell - bardzo trwałe szminki w postaci błyszczyków. Trzymają się u mnie do 12 godzin. Można pić, jeść, nie zostawiają śladów. 

Cena  : 10 zł







Szminka z Golden Rose. Bardzo ładny, intensywny kolor! niestety nie jest matowy ale można go przypudrować pudrem transparentnym i trzyma się bardzo długo :)

cena : ok. 10zł











 matowy błyszczyk z Essence.
Bardzo ładny naturalny kolor, lekko różowy. zapach toffi :)

cena : 9 zł




























Maybelline Super Stay 110 - bardzo ładny, różowy kolor






MIYO  - bardzo fajna pomadka, kolor nude z nutką różu


Wszystkie szminki są kryjące.
Na dniach postaram się porobić zdjęcia jak te szminki wyglądają na ustach :)








52 komentarze:

  1. Wszystkie ładne :) lubię te matowe błyszczyki z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maybelline Super Stay jest genialna , sama ją mam tylko inny odcień . ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadki - miazga!
    ale szkoda mi takich ładnych, ale zniszczonych włosów :( jeeeej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. preferujesz bardzo ładne kolory szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A można tak zrobić by zaprezentować te kolorki na Twoich ustach ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać jak notkę czytałaś :D

      Usuń
  6. Też lubię na ustach takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jakie piękne kolory..i te róże love:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cos co masz na twarzy bardzo podkresla pory i zmarszczki!polecam zmiane

    OdpowiedzUsuń
  9. Lip Tint z Bell - kupie jak bede przy okazji w Polsce:) pozdrawiam fajna kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie pokazałaś ich na ustach, będę czekała na zdjęcia :) Zapowiadają się świetnie, muszę zakupić lip tinty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz Gosiu :) co masz na ustach ? i na paznokciech :)? zdradzisz:)
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ustach mam kryolan lc123 a na paznokciach my secret 148 mint :)

      Usuń
    2. kochana dzięki :) nie przejmuj sie negatywnymi opiniami :)! jesteś super dziewczyna!

      Usuń
  12. ślicznie wyglądasz i śliczne błyszczyki ;)
    zapraszam do siebie- nowo założony blog : pricilla94.blogspot.com pozdrawiam!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, zrób wpis na temat Twoich szminek. :) Wszystkich, a te kolory które nam pokazałaś sa przepiekne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. napisałabyś jaką szminkę masz na ustach na zdjęciach? przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda że na ustach nie pokazałaś :)
    ale wszystkie kolory bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten matowy błyszczyk z Essence baaardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz bardzo kiepsko, podkład podkreśla wszystkie niedoskonałości. Nie rób takich kaczkowatych ust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz taka moda ala kaczka dziwaczka, a podkład marnie się prezentuje czy to bell?

      Usuń
  18. Uwielbiam twoje usta, zawsze taki cudny 'baby pink' uwielbiam taki <3 mmmm. Coś więcej o tej z miyo? bo powiem szczerze że mnie zaciekawił kolorek ;) A co masz na ustach kochana?;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadki z Bell kuszą mnie strasznie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się kiedyś skusić na tinty z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odstraszający jest wygląd Twojej skóry... Nie przesadzając wyglądasz tu na 40 lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie chyba zbyt duza ilosc podkladu i wyglada to koszmarnie!

      Usuń
  22. czekam na zdjęcia pomadek na ustach bo już widzę, że kolory 'moje' :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki Bell-ślicznie wyglądasz.Zapraszam na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana ja mam jeszcze jedno pytanko, bo kusi mnie ta torba twoja beżowa z h&m... jak się sprawdza?! :> Polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana masz śliczny lakier na paznokciach. Czekam na zdjęcia jak prezentują się pomadki na ustach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie wyglądają bardzo ciekawie, czekam na zdjęcia na ustach :) I proszę, powiedz jaki lakier masz na paznokciach bo jest naprawdę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz identyczny gust w szminkach do ust jak ja ... no normalnie masakra.. prawie każdą szminkę jaką pokażesz od razu poszukuje xDD Uwielbiam twojego bloga i cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię tego bloga, fakt wchodzę z ciekawością bo jesteś pozytywną osobą, ale zdjęcia na których jesteś....fakt troszkę przerażają. Może nadmiar kosmetyków sprawia u Ciebie to, z czym ja kiedyś miałam problem. Mówię Ci, im mniej tym lepiej, polecam żel do mycia twarzy effaclar LRP, nawilżanie (taaaaak ! nadmierne wysuszenie powoduje , że sebum wydziela się ze zdwojoną mocą) no i zmywanie makijażu, zaraz po tym, jak przekroczymy próg domu. Zdrową dietę już stosujesz więc nie powinno być problemu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. masz gorszą cere niż moja 40 mama, nie wygląda to zdrowo, koniecznie zrób coś z tym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie słuchaj tych dziewczyn , które Ci piszą że masz złą cerę i dużo makijażu, po prostu chyba zazdroszczą, ja sama mocno się nie maluję- Ty też nie, ae fajnie to wygląda , więc nie wiem o co im chodzi.....
    ważne by Tobie się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz na słowo że nie zazdroszcz, przecież to aż w oczy boli i nie pisze tego z zazdrości, chamstwa bo uwarzam, że Gosia ma bardzo ładne rysy twarzy i ładna z niej dziewczyna.

      Usuń
    2. Jak ktos wyrazi inna opinie niz wszystkie typu:''cudownie wygladasz",to juz oznacza zazdrosc! Dziewczyna studiuje kosmetologie z tego co mowi,wiec wydaje mi sie,ze powinna wiedziec wiecej o kosmetykach i dbaniu o cere niz inne dziewczyny!A na zdjeciach widac,ze chyba jednak nie!

      Usuń
  31. dokladnie, cos jest nie tak z twoja twarza, albo za różowy podkład ktory daje efekt tapety albo jest go zdecydowanie za duzo;/
    spróbuj jakis lżejszych podkladow moze mineralnych albo bb creamów, na zdjeciach z egiptu bylas no makeup i twoaj skora wygladala na zdrowa, a tutaj bardzo nie ladnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakiej firmy masz pierścionek zaręczynowy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie kolory mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. równiez mam tą pomadke z essence i jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo jestem ciekawa jak wygląda na ustach ta matowa pomadka z Essence. Ta szminka Miyo jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolory super, ja mam wrażenie, że moje zęby od razu są bardziej żółte więc niestety rezygnuję:((
    A tak poza tym to bardzo Cię proszę abyś napisała coś więcej o Twoim sposobie odżywiania- jakieś przykładowe menu. Wyglądasz super - ja pomimo tego, że prawie codziennie ćwiczę to moja figura pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza mój brzuch, który nie jest obtłuszczony ale wystaje jak balon:(
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. ale tu u Ciebie sympatycznie...

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie kolory bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam wszystkie odcienie rozu i nude:)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wiem co tak ta swoja morde wszedzie pokazujesz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *