sobota, 9 marca 2013

♥zakupy w hebe, nowości i koszyczek od L'Occitane

Hej Dziewczynki :)

Z okazji dnia kobiet miałam do wykorzystania bon w hebe, przy zakupach powyżej 40 zł dostałam 10 zł w prezencie. Tak więc zrobiłam zakupy za 52 zł a zapłaciłam 42 zł:)

kupiłam : 


tint z bell nr 4 (6zł w promocji) i nowość z essence matowa szminka (8zł)


odzywka gliss kur(14,99zł) i kallos (9,99zł)

+


zapas żelu biały jeleń (5,99zł)



 nowości :




pomadki matowe z essence


Podczas mojej nieobecności przyszła do mnie paczuszka od L'Occitane :)
Jak wiele blogerek dostałam uroczy koszyczek a w nim kilka kosmetyków :)
Bardzo miłe są takie prezenty !








buziaki :*






20 komentarzy:

  1. Od zatrzęsienia tych koszyczków. Prawie na każdym blogu na którego wchodzę pojawiły się one w ostatnim tygodniu. Firma chyba nie do końca przemyślała kampanie reklamowa (ja np. wystłałabym do max. dwóch blogerek w tygodniu). Ale to tylko moje zdanie ;)

    Fajne wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki lakier masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam koszyczek :) szkoda że to tylko próbki ;) ciekawi mnie ta matowa pomadka z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu mam do Ciebie pytanie, skoro jestes na kosmetologii powinnas mi pomoc :) więc chcialabym się zapytać jaki kolor szminki odpowiadałby do mojej cery, oczu i koloru włosów, Twoje odcienie rozowych pomadek sa przecudowne i pasuja Ci bardzo :) więc jestem blondynką ale kolor mam pomiedzy jasnym a ciemnym, taki sredni blond naturalny , niebieskie jasne oczy i jasna wrecz blada cere, ale zawsze kupuje ciut ciemniejszy podklad zeby nie robic z siebie bialego zombi ;dd cere mam naczynkowa i blada. takze mozesz wyborazic sobie mnie nie blada tylko z normalnym kolorem skory ;ddd (wiem to glupie) ;D bylabym dzieczna za odpowiedz i pomoc :) i jezeli bys mogla znalezc jakies linki pomadek które przedstawiałyby kolory ktore by do mnie pasowaly, zajrze do Ciebie niedlugo i sprawdze czy odpisalas. z gory Ci dziekuje ;*** a blog jest swietny i juz dodałam go do zakładek :) buziaki Gosiu :) ;***


    _Agata. Lublin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow co to za fajna gąbka z eco tools? nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzizas ale Ty pieknie wygladasz Dziewczyno! :)
    Mam nadzieje, ze nam powiesz jak sie maska Kallos sprawuje :).

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się skusiłam na ten Lip Tint Bell. Zaciekawiły mnie te maski Kallosa, ale u mnie w Hebe ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ciekawa jestem jak się będzie sprawdzał ten tint i pomadka z essence :) czekam na recenzje ;) kallosa uwielbiam, z tym, że tą mleczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pomadka z essence to 01 czy 03 ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten pędzel z EcoTools :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować tę odżywkę z gliss kur :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam dziś w Hebe i nie znalazłam Lip Tintów od Bell :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam tint i jestem w szoku jak długo utrzymuje się na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, cudowne kosmetyki, a Ty wręcz promieniejesz kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najchętniej przetestowałabym odżywkę z Gliss Kur :) a koszyczek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też dostałam ten koszyczek :) piękny jak i zawartość ciekawa ;-) jestem zainteresowana tą pomadką matową z essence i chętnie bym zobaczyła jak wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *