środa, 13 marca 2013

zakupy w Hebe - nowy podkład, korektor, krem, szminka

Hej Kochane :) 

Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze i gratulacje pod ostatnią notką :) To bardzo miłe z Waszej strony :) 

Dziś wpadłam 'na chwilę' do Hebe, miałam kupić tylko podkład a wyszłam jak zwykle lżejsza o kilkadziesiąt złotych.. 

kupiłam podkład z Essence - Stay all day - jestem bardzo ciekawa, ma całkiem dobre recenzje
krem z Ziaji - 25+ krem nawilżający matujący - często wychwalany
korektor z Maybelline Affiniton
szminkę super stay Maybelline numer 110
i opaskę z kokardką :)







Buziaki :*





30 komentarzy:

  1. Szkoda, że u mnie nie ma Hebe

    OdpowiedzUsuń
  2. ile ja bym dała za Hebe w miescie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem przeciekawa tych produktów! szczególnie podkładu no i szminki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ten podkład z Essence i on jest super! :)
    nie jestem jakimś bladziochem i kolor 10 jest dla mnie dopiero na lato :P bo tak to jest za ciemny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że przeszłyśmy na ten sam kremik do buzi :) ! Buziaki śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Opaska jest boska!
    Mam ten krem z Ziaji - moim zdaniem jest całkiem fajny i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo zadowolona z tego podkladu z essnece! ma swietne krycie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. skad masz okularki ? i szmineczke? :) prosze, daj znać!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. korektor jest moim ulubieńcem ! jest świetny !! jego recenzje zrobiłam już jakiś czas temu i zdania nie zmieniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :)
    Czytam twojego bloga juz od miesiaca u bardzo mi sie podoba :) Chciałabym się Ciebie zapytac , jakie olejek stosowalaś czy krem jak się opalalas w Egipcie ? A jesli moglabys mi cos polecic , Chodzi mi opalenie sie , ale z ochroną tak zeby sie nie spalic ;D . Widzialam na zdjeciach ze jakis krem mialas na twarzy , co to bylo ? z gory dzieki za odpowiedz :) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)

      Używaliśmy kremu z filtrem 20 , na twarz używałam avene +50, niestety spaliłam się bo czasami zapomniało mi się posmarować i skóra już chyba ze wszystkiego mi zeszła :D

      Usuń
  11. Mam tą szminkę : ) Jest bardzo dobra : ) Jestem z niej zadowolona ^^ Ciekawe jak Tobie się sprawdzi : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzi :) pierwsze wrażenie moje jest takie, że jest podobna do koloru moich ust:)myślałam, że będzie trochę jaśniejsza :)

      Usuń
  12. Muszę kupić ten krem! No zaciekawiłaś mnie tym podkładem, czekan na jakąś większą recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo osób chwali ten krem więc się skusiłam skoro kosztuje tylko 10 zł.

      dam znać jak sprawdza się podkład:)

      Usuń
    2. 25+ a nie popsujesz cery?

      Usuń
  13. Podkład podobno dobry, i mnie kusi. Czekam na opinię jak jest naprawdę :) Gratuluję i przepraszam, że tak późno. Zaglądam na bloga codziennie, a do siebie loguję się od święta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana nie masz za co przepraszać :)

      na dniach zrobię zdjęcia jak podkład wygląda na mojej buzi. może coś nakręcę na jego temat, mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      buziaki :*

      Usuń
  14. Ja ostatnio skusiłam się na tusz do rzęs essence, który tak polecasz :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana a jak revitalash??jak dziala??

    pozdrawiam
    wero:)

    OdpowiedzUsuń
  16. czyli hebe są drogeriami właściciela biedronek JM-nieźle, nawet nie wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. niezłe łupy;)
    skusilabym sie na niektore kosmetyki, ale niestety nie spotkałam się z tym sklepem w moim miescie;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, po pierwsze nie mogę oprzeć się aby powiedzieć Ci to, że obłędnie wyglądasz... <3 Uwielbiam Cię i każdego dnia zaglądam na Twój blog z myślą że coś nowego naskrobałaś. ;) Chciała bym Cię jeszcze zapytać o parę rzeczy i mam nadzieję, że mi pomożesz i odpowiesz na te pytania, mianowicie mam 21 lat i czy ten krem z ziaji był by dla mnie dobry po mimo, że tam pisze 25+? Czy to robi jakąś różnicę? Kolejne pytanie jest takie że mam skórę twarzy mieszaną i dosyć "tłustą" jakie polecasz podkłady do takiej cery i ogólnie jak mam pielęgnować dobrze taką twarz? Tyle już na ten temat przeczytałam i nic. :( Może mi pomożesz, z góry dziękuję ślicznotko. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona ma tylko o rok wiecej od Cb wiec jak jej nie szkodzi to i tobie..OMG

      Usuń
  19. A może jakaś notka o studiach kosmetologicznych? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. czekamy na recenzję podkładu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super czapa na ostatnim zdjęciu :)
    I oczywiście gratuluję zaręczyn :)
    Zapraszam do nas http://prettylifeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *