wtorek, 30 kwietnia 2013

Aussie w Polsce i paczka od z.one concept :)

Heja!

Doszła do mnie przecudowna wieść!
Od jakiegoś czasu wiedziałam, że produkty do włosów firmy Aussie mają pojawić się w Polsce :)
i już mam sprawdzone info, że są już w Rossmannach!
kosztują ok.30 zł
ja już wiem,że się skuszę na słynną 3 minutową odżywkę :)

a Wy macie na coś ochotę z firmy Aussie?
______

Dostałam paczkę od firmy z.one concept
marka typowo włosowa:)
już miałam bardzo dużo produktów od nich i byłam bardzo zadowolona!
wspominałam Wam o szamponie z olejkiem arganowym i produktach z serii milk shake

tym razem do testów dostałam 3 produkty:
pianka Whipped Cream 
Olejek arganowy
12 Wonders 

olejek arganowy już stosowałam wcześniej i nadal mi służy, jest bardzo wydajny, włosy się po nim bardzo ładnie układają ;)

przydatne linki :

www.z-oneconcept.com.pl
www.eurofryz.ns48.pl
www.facebook.com/z.onePoland?fref=ts







6 komentarzy:

  1. Witaj! :) Chciałabym znać Twoją opinię czy podkład essence stal all day jest lepszy od rimmel match perfection? :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty Aussie,chociaż są napakowane po brzegi silikonami moje włosy je kochają ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam dziś w Rossmannie i widziałam Aussie :) sprawdziłam skład i odłożyłam na półkę... myślałam, że są jakieś naturalne skoro takie drogie i ludzie się podniecają :P ja chyba nie kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie też będę musiała obejrzeć, poczytać i dopiero zdecyduję...

      Usuń
  4. Hmm ja również byłam dziś w Rossie, ale Aussie nie widziałam... może to i lepiej, bo chociaż zużyję bieżące kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty Aussie widziałam wczoraj w Rossmannie,chociaż prawie 30 zł za odżywkę to trochę dużo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *