piątek, 19 kwietnia 2013

deszczowy strój dnia ;)


Heja!

Dzisiejsza pogoda pokrzyżowała nam trochę plany.. Ale mimo wszystko udało nam się zrobić kilka zdjęć.
Mam w głowie kilkanaście pomysłów na stroje dnia i będą się one na pewno pojawiać na blogu ;)
Mam zamiar pisać notki codziennie - takie małe postanowienie ;) Mam nadzieję, że się uda.

Dziś było chłodniej niż ostatnio więc płaszcz był nieunikniony :( 

Odwiedziłam jeden z moich ulubionych lumpeksów, znalazłam same perełki! pokażę Wam na dniach ;)
wydałam trochę kasy ale jestem zadowolona!
__________________

płaszcz lumpeks
spodnie reserved
bluzka no name
buty h&m
torebka h&m
 naszyjnik new yorker
parasolka rossmann :D












 







 

27 komentarzy:

  1. Jaka Ty sliczna jestes:) w kazdym komentarzu chyba to pisze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten naszyjnik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedyny blog, który odwiedzam namiętnie codziennie :D;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Który to taki super lumpeks w Wawie? ;)
    Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się połączenie kolorów:) a szczególnie róż pomadki i butów, zaskakujący ale super!
    mogłabyś kiedyś jako specjalistka zrobić post krok po kroku jak się malujesz, świetnie makijaż wygląda, perfekcja, też tak chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś śliczna i taka słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny strój dnia.;) mam spodnie w identycznym kolorku.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super spodnie!
    ostatnie foto jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Butki świetne :) no i moja ukochana Warszawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakim lumpeksie mowisz? jesli mozna spytac

    OdpowiedzUsuń
  11. a możesz zdradzić, gdzie mieści ten ulubiony lumpeks ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomniałaś mi własnie, że tez mam te buty za 20 zł z H&M. Musze ich koniecznie poszukać w szafie:) Ty jak zwykle pieknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny zestaw :) bardzo mi się podoba :)
    W ogóle jestem pod dużym wrażeniem...bardzo podoba mi się Twój styl :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. może jakiś post o ulubionych lumpeksach własnie, byłoby fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje stylizacje! Każdy w pastelowych kolorach! Świetne! :)

    http://laylahhugz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A kiedy będzie wyczekiwana notka o kosmetologi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznotko moja napatrzeć się na Ciebie nie mogę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie wygladasz : ) takie kolory sa dla Ciebie stworzone!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *