wtorek, 2 kwietnia 2013

dwie nowe szminki :) jasny róż i fuksja

Heja :* !

Moja kolekcja różowych znów się powiększyła.. nie znam granic.. nie umiem się powstrzymać.. 

w zasadzie większość moich szminek jest w kolorach różowych, od jasnego baby pink po ciemną fuksję. 
i właśnie tym razem kupiłam jasną szminkę i ciemną - fuksjową :)

jasny róż - catrice ultimate color 130 frozen rose
fukcja - kobo 108 fuchsia

obie kosztują ok.16zł, są kremowe i trwałe :)

kobo dostępne w drogerii Natura
catrice - hebe, natura

na dniach postaram się zrobić zdjęcia jak wszystkie moje pomadki wyglądają na ustach :)















23 komentarze:

  1. Uwielbiam pomadki w kolorze fuksji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne są a ta jasna skradła me serca. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, jak to jest też uwielbiam rózowe pomadki <3 ;) sama mam tą z Catrice i stała się moja ulubienicą :)
    buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą z kobo ;) na wielu makijażach u mnie jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten jasny róż wygląda na bardzo ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie bardzo ładne :) Uwielbiam szminki Catrice. Póki co mam tylko jedną, ale na pewno będą kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą szminkę z Cobo. Kolor rewelacyjny, ale najbardziej zadowala mnie jej trwałość :) Szminki Cobo są pod tym względem świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba kolory bardzo mi się podobają :) Uwielbiam zarówno fuksję jak i delikatny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten jasny róż lepszy:))
    Ciekawy blog! Obserwujemy i zapraszamy:)
    http://martiimimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta z Catrice jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam catrice i ją uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ta jasna z Catrice - cudenko:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam aż pokażesz te cudeńka na ustach, są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wyraźne kolorki :D Ostatnio znalazła super pomadkę na stronie skarbymaroka.pl Jest tam pomadka który ma kolor np. zielony (ja mam taką akurat) \, jak ją naniesiemy na usta to się utlenia i nadaje ustom śliczny różowy kolorek. Utrzymuje się przez cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą pomadkę z Kobo i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny jest ten kolor pomadki z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *