niedziela, 21 kwietnia 2013

KOCHAM ROWER




Hej !

Dziś chłodno ale słonecznie.
Musiałam pojdechać na chwilę do szkoły,przy okazji zrobiłam sobie małą wycieczkę rowerową :)
Kocham rower ! Wy też? 
Praktycznie wszędzie mogłabym na nim jeździć :)

+szybko
+tanio
+zdrowo

Nie miałam dziś zamiaru robić stroju dnia ale wyszło jak wyszło ;) (Monisia :*)
Bardzo podobny zestaw jak w piątek więc nic ciekawego

spodnie cubus
bluzka lumpeks ale jest z h&mu
torebka h&m
płaszcz lumpeks
balerinki h&m















































52 komentarze:

  1. Rower przecudny :) Napisz mi jak się torebka sprawuje mam zamiar sobie taką zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest prześwietna ale juz dawno nie ma jej w h&m

      Usuń
    2. a właśnie że jeszcze jest, przynajmniej u mnie w Kato :) w piatek ją oglądałam, ale kolor nie podpasował :)

      Usuń
    3. A no to chyba, że:D u mnie w warszawie dawno już nie ma i dziewczyny też tak mówiły : P

      Usuń
    4. ŚWIETNY STRÓJ JAK ZAWSZE GOSIU :):*ja też dzisiaj te torebki widziałam w Dąbrowie Górniczej w POGORI jakby ktoś był zainteresowany :)

      Usuń
    5. W Blue City są te torebki, zarówno ten kolor jak i czarna :-)

      Usuń
    6. Gdzie w Katowicach są te torebki bo nie widziałam?

      Usuń
    7. Wow! Wyglądasz na 35 lat, a nie na 22. To efekt zamierzony?

      Usuń
  2. też dużo jeżdże na rowerze:) dobrze że już pogoda dopisuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Rower swietny:) i te spodnie sa bardzo fajnee:)

    OdpowiedzUsuń
  4. GOSIA! Oddawaj ten rowerek! Jest mega! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakim programie dodałaś te koła np drugie zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej chwili nie pamiętam, mam nazwe na innym kompie

      Usuń
  6. śliczne spodnie i buciki:)
    a rower z chęcią bym Ci ukradła...uwielbiam takie właśnie, miejskie modele:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, za każdym razem zachwycasz mnie coraz bardziej, nie dość że przesliczna to i stylizacje jak najbardziej w mym guście. ;) Kochana poproszę jak najwięcej stylizacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo kochana:* będę robiła !

      Usuń
  8. Nawet "strój na rower" masz stylowy:) świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) najważniejsze żeby był wygodny ;) w sumie zawsze stawiam na wygode ;)

      Usuń
  9. Hej Gosiu mam pytanie , widzę , że ostatnio znajdujesz same perełki w lumpeksach również jestem z warszawy i czy mogła byś zdradzić jakie lumpeksy w wawie najbardziej polecasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny rower,takiego szukam. Moglabys napisać ile kosztowal?

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz przepiekny rower wlasnie takiego szukam;) swietny strój;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj kupiłam taki sam rower ;-) za 450zl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw wyglada naprawde slodko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kocham rower :) Uwielbiam rowery holenderskie, powoli przymierzam się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na jakiej uczelni studiujesz? ja jestem na 3 roku w wszkipz i zastanawiam się gdzie Ty chodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Taka mała rada: uważaj na torebke w koszyku. Przypinaj taka specjalna gumką z zapinkami, bo na przejściu jak czekasz na światłach to łatwo można ja stracić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze rączki od torebki mam przewiązane przez kierownice więc nie ma szans;)

      Usuń
  17. I w końcu jest pogoda na takie wypady ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pozytywny "look" i świetny rower :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny rowerek :) Ile około za niego zapłaciłaś ? Z góry bardzo dziękuje za odpowiedź :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *