niedziela, 7 kwietnia 2013

mini haul


Heja! 

Z racji tego, że mój ulubiony podkład z Essence ma opakowanie uniemożliwiające kontrolowanie stanu zużycia zrobiłam już sobie jego zapas :)

będąc w Rossmannie skusiłam się na piankę do golenia z Isany o zapachu brzoskwiniowym. Użyłam już i jestem zadowolona :)

Skończył mi się antyperspirant więc padło na ziaję bloker. Używałam już kiedyś ale nie systematycznie więc nie mam zdania o nim.
 

 
Jestem miłośniczką wosków z Yankee Candle. uwielbiam ich zapachy ale prawie zawsze pada na truskawkę. Przepiękny zapach :) 


świeczki bym raczej nie kupiła - są za drogie. może kiedyś :) 

woski kupuję w stacjonarnym sklepie w podziemiach pod rotundą :)
A Wy co kupiłyście sobie w ostanim czasie ?
Używacie wosków do kominków ? Jakie zapachy polecacie ? 


buziaki!

30 komentarzy:

  1. Polecam zapach wosku Pink dragon fruit :))
    Podkład z Essence jest również moim ulubionym.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji go używać ale widzę dużo pozytywnych "wrażeń" na jego temat więc sie chyba skusze na niego :P

      Usuń
  2. uwielbiam woski :) niestety u mnie nie ma ich nigdzie stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo chyba się skuszę na ten podkład z Essence, bo praktycznie same dobre opinie o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie woski YC :) ale takie top of the top jest chyba bez lilac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się skuszę na tą piankę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie podkład z essence jest ciągle za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, bardzo chciałabym sobie kupić podkład z essence, ale niestety jak zwykle jest za ciemny ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na stroje dnia ;))) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej uwielbiam zapachowe świece. <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tą piankę do golenia z Isany,bardzo ładnie pachnie:) a podkład z Essence jest ok,ale tylko w lecie,bo nawet najjaśniejszy odcień jest za ciemny;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Ci polecam Midnight Yasmine. Jestem w nim ostatnio zaaaakochana :) Truskawkę mam na liście zakupów ;d A z takich owocowych to też bardzo lubię Cherries on snow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy podkład essence dorównuje rimmel match perfection? :)
    Miło by było, gdybyś pokazała na zdjęciu jak się prezentuje na twarzy :)
    pozdrawiam gorąco!
    i zapraszam do siebie http://maly-swiat-malej.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak spróbujesz podważyć spód podkładu to jak go rozbroisz < z moim poszło bardzooo gładko lekko podważyłam paznokciem> to zobaczysz w którym miejscu jest pompka i jak wysoko już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. daj znać na ile użyć starczy Ci pianka :* bo już dawno nad nią myślałam :>

    Buziaczek Kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam z tej serii żel :) jest bardzo wydajny :) pozdrawiam

      Usuń
  15. Ja kupiłam wczoraj kominek z kompletem olejków a jak wrócę do Polski to zamierzam zamówić woski YC:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze essence to tylko w naturze, co nie? :)
    a jaka jest jego cena? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Natura albo Hebe :) a cena ok 10-13 zł :)

      Usuń
  17. kiedy kolejna dawka zdjęć z egiptu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na to czekam ! :D <3 i na stroje dnia <333

      Usuń
  18. Też używałam piankę z Isany, potem przerzuciłam się na żel- był bardziej wydajny :) Podkład z Essence fajny, jednak dla mnie za ciemny, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  19. oo przypomniałaś mi o wosku !
    muszę się wybrać i kupić jakiś letni zapach ! :)
    buziole kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. witam,
    ja takie pytanie z innej beczki. Nie chciałabyś sprzedać tego karmelowego kuferka z pierwszego zdjęcia?
    http://goniaroniaa.blogspot.com/2012/02/kolejne-dwie-torebki.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do kominka używam olejek zapachowy z Rossmanna o zapachu dzikiej orchidei. Jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana bardzo cię lubie ale bez urazy coś ostanio zawiewa u ciebie nudą :-/
    wpisy co pare dni i krótkie :-/ zdjęć z Egiptu też nie ma :-/
    chyba nas nie lubisz:-( uuu

    OdpowiedzUsuń
  23. miales systematycznie pisać ;///

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
  25. ludzie wchodza do Ciebie, są ciekawi nowości, a Ty olałaś nas konrektnie. Jesli nie masz czasu na nowe stylizacje czy cos w tym stylu to dodaj po prostu zdjęcia z Egiptu i będzie wszystko ok :) wróć do nas.

    OdpowiedzUsuń
  26. W podkładzie essence można sprawdzać ilość podkładu, ja zawsze podważam spod opakowania nożyczkami do paznokci, spodek odskakuje i widzę ile podkładu mi zostało. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *