poniedziałek, 22 kwietnia 2013

niebieskie spodnie



 
Witam Was bardzo cieplutko ;) !

dotrzymuję słowa i dodaję kolejną notkę ;)
no i kolejny strój dnia, mam nadzieję, że się Wam nie znudzi.

Dziś pokazuję z czym łączyć neonową bluzkę, która jest teraz dostępna w H&Mie.
Ostanio pokazałam Wam ją w zestawie z pastelowymi spodniami, dziś wyraźniejszy akcent - niebieskie spodnie.

miało być 13 stopni a było ponad 20 z czego się bardzo cieszę ;)

bluzka h&m
spodnie bik bok (z lumpeksu)
torebka h&m
naszyjnik new yorker
buty bazarek
kurtka zara 



































36 komentarzy:

  1. outfit bardzo w moim stylu:) w czym obrabiałaś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. kicz i tandeta jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to po co wchodzisz i marnujesz swój cenny czas?

      Usuń
  3. zjakiej dzielnicy Warszawy te zdjecia ? jaki park

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęśliwice - widać na ostatnim zdjęciu

      Usuń
  4. też jestem ciekawa w czym obrabiasz zdjęcia ;) poza tym... trochę słońca i zdjęcia od razu takie śliczne... :) poza tym, to w dużej mierze zasługa modelki!

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamusiu, kocham ten serek - smak dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. baaardzo fajnie wyglądasz :) szczególnie podoba mi się Twoja bluzeczka, ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic odkrywczego nie pokazujesz. Nuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czego oczekujesz od codziennego stroju dnia ;)

      Usuń
  8. Twoja torba bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu obiecalas post o swojej diecie...czekam z niecierpliwoscia, a tak poza tym slucznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  10. przez kogoś zazdrość przemawia.

    kicz? tandeta?

    tandeciary to ja tutaj nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że trawa jeszcze nie urosła i trzeba leżeć na czarnej ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gonia, jak ja Ci zazdroszczę opalenizny ;D
    Czekam na filmik jakiś nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz! :)
    a skąd jest zegarek?? :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) zegarek jest ze sklepu z dodatkami ;)

      Usuń
  14. Wrócisz do nagrywania filmików ? :( ahh ta wiosna <3 Pięknie wyglądasz, korzystasz z solarium ? czy jesteś całkowitą przeciwniczką ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, będę nagrywać ;)

      dziękuję ;) nie, nie chodzę na solarium, jestem przeciwniczką ;) ja opaliłam się ostatnio w Egipcie ;)

      buziaki :)

      Usuń
  15. świetnie wyglądasz !!! fajny look :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniale wyglądasz, kolory w tym secie są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, wyglądasz przepięknie! :)Mogę zapytać ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie fajnie tez mam tyle wzrostu a pozatym bardzo fajnie zestawiasz ubrania kolory ... super wygladasz

      Usuń
  18. Ładne zdjęcia :) Ładnie wychodzisz na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie jesteś mega inspirująca..:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestes taka piekna <3
    Po ostatnim poscie popedzilam do h&ma i kupilam ta bluzke:) jest swietna a ze znizka kosztowala tylko 14,90:)

    OdpowiedzUsuń
  21. w jakim programie obrabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  22. rób jak najwięcej strojów dnia ;)) są cudneeeee....!!

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacja, mam bardzo podobne spodnie i szukalam odpowiedniej bluzki:)) jaki to jest dokladnie kolor?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *