wtorek, 23 kwietnia 2013

pistacjowe spodnie + baskinka..znowu pastele

Heja!

Dziś kolejny strój dnia, jak tak dalej pójdzie to będzie to tylko blog ze strojami hahaha. Nie no żartuje, mam zamiar zrobić dużo recenzji, mam Wam wiele do pokazania. 

oprócz zdjęć udało nam się też coś nagrać, więc montuję i wrzucam na YT ;)

znowu pastelowo! no co ja poradzę, że lubię te kolory i dobrze się w nich czuję ;) to chyba najważniejsze? :)


spodnie vero moda
bluzka bazarek
płaszcz lumpeks
buty bazarek
torebka h&m
naszyjnik new yorker



































36 komentarzy:

  1. Zakochałam się w Twoim blogu!!!
    Obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;) zaraziłaś mnie pastelami, dziś zdałam sobie sprawę że większość bluzek mam w kolorze pastelowego różu lub brzoskwinki hehe buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zegarek,gdzie kupiłaś ???

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelka Gosiu !
    uwielbiam te Twoje usteczka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz niesamowicie ta torebka chyba jutro ja obejrze w H&Mie ;) strój naprawdę dopasowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes piekna! i strasznie sie ciesze, jak zagladam na bloga a tu nowy post ;):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój dnia super, bardzo mi się podoba tylko mam wrażenie że już kolejny dzień na blogu zamieszczana jest ta sama stylizacja... Tak wiem że jest inna no ale niestety mam wrażenie że widzę jedno i to samo. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ciągle te same kolory, te same spodnie, płaszcz i dodatki

      Usuń
    2. spodni ani razu nie bylo na blogu, kiedys mialam jaśniejsze.


      jestem zwykła dziewczyną,nie mam 234565432 płaszczy i 345676543 torebek

      Usuń
    3. no ciągle ten sam połaszcz ta torebka dodatki wkółko to samo nic fajnego ... moze pisz o innych rzeczach skoro nie masz 1000000 torebek i ubrań ... mozna np o biochemi kosmetycznej itp przeciez studiujesz kosmetologie no chyba ze tylko studiujesz a z wiedza na bakier...

      Usuń
    4. 3 razy pokazałam ten sam płaszcz to tak dużo ? przecież pokazuję też coś innego, to nie płaszcz jest głównym elementem :)

      poza tym, nie jestem specjalistką. pokazuję Wam moje stylizacje, w co się ubieram, jak co łącze. nie wiem w czym jest problem;)

      Usuń
  9. Skoro dobrze czujesz się w pastelach to chyba logiczne, że będziesz się tak ubierać :) I dobrze bo Ci bardzo pasują takie kolorki :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że bardzo zwykłe są Twoje 'zestawy' ale ja takie bardzo lubię :D a nie blogereczki co spodnie za 500 zł buty za 1500 zł plus do tego torebka kolejny 1000 ... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super styl, fajnie wygladasz tylko szkoda, ze te stroje ostatnio prawie niczym sie od siebie nie roznia :/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. film troche słabej jakosci ... kolorki super ... baskinki kocham ...Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co jest przyczyną słabej jakości. u mnie wszytko wygląda normalnie;) może włącz HD ?

      :)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupilam w zwyklym sklepie z dodatkami ;)

      Usuń
  15. Zegarek jest sliczny..tez chce taki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie !!! uwielbiam takie kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz :) do twarzy Ci w pastelach więc powinnaś w nich występować jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie rozumie powyższych komentarzy o monotonii w stylizacjach. dla mnie super. uwielbiam Twoje stylizacje ;) miłego dnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze pięknie! Uwielbiam Twoje posty ze strojami dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeżo i wiosennie. Ja niestety nie potrafię chodzic w jasnych spodniach bo od razu się pobrudzę (to gdzieś siądę, lub o coś się oprę), za to u innych dziewczyn bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Gosiu napisz coś o biżuterii jaką nosisz i gdzie kupujesz,widzę ze zawsze masz coś fajnego, chodzi mi szczególnie o bransoletki, kolczyki pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Ci w tej fryzurze! Czesz się tak częściej-na prawdę korzystnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Gosiu!

    Zdecydowanie zgadzam się z przedmówczyniami: bardzo pasują Ci pastele! :)
    Na jakim bazarku w Wawie kupiłaś swoje balerinki?


    Pozdrawiam serdecznie,
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz świetnie xd

    Zawodowo xd

    Pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *