poniedziałek, 15 kwietnia 2013

szybkie ciasto z kaszy manny :)

Hej :)

Dziś na szybko prosty przepis na ciasto z kaszy manny :)
podobno jest pyszne - nie wiem, nie jadłam, ale bardzo lubię je robić:)

Co nam potrzebne ?

szklanka kaszy manny
szklanka cukru
1 litr mleka
kostka masła
herbatniki

polewę można zrobić z roztopionej czekolady:)

nasze składniki

szklanka cukru

kostka masła

rozpuszczamy masło w garnku




dodajemy mleko, cukier i kasze

na spód jakiegoś naczynia /formy układamy herbatniki




na herbatniki wylewamy naszą mase :)




i ponownie nakładamy herbatniki na ciepłą mase




w kąpieli wodnej rozpuszamy czekoladę, my mieliśmy gorzką,można mleczną oczywiście




rozpuszczamy...




dodajemy mleka i cukru, wedle uznania


polewa gotowa

polewę rozlewamy na herbatniki






 









i to wszystko :)

szybkie, tanie i  podobno smaczne :)

chcecie więcej przepisów na moim blogu?


przepraszam,że nie piszę w ostatnim czasie, mam pewne problemy.
wiosna już przyszła więc czekajcie nowe ałtfity !:D

35 komentarzy:

  1. pewnie, że chcę więcej przepisów, jutro wypróbuję przepis, ciasto wyglada prZepysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smacznie i co najważniejsze wydaje sie być proste...chyba nawet ja nie umiałabym go zepsuć:DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dodaję do kaszy kakao, wychodzi równie pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. robilam kiedys, dzieki za przypomnienie, rowniez dodaje kakao,bo lubie wszsytko czekoladowe:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciala w koncu post ze szminkami na ustach;* przepisy tez sa ok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie próbujesz? na pewno pyszne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nagrasz jakiś film?

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana a może post o twojej diecie? bo mega podoba mi się twoja figura;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze mniam! muszę wypróbować ten przepis bo szukałam niedawno fajnego ciasta z kaszą manną

    OdpowiedzUsuń
  10. W domu chodzisz w skórzanej kurtce? Podziwiam gotowanie w takim stroju, bo ja na pewno cała bym się usmarowała:P

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja też piekę i gotuję w domu w kurtce, a jak okno otwieram to czapkę nakładam i rękawiczki...

    OdpowiedzUsuń
  12. outfity outfitami, ale mogłabyś coś skrobnąć o Twojej diecie :) niezmiernie nie mogę się doczekać! :)))

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to nie jest mleko, tylko napój uht

    OdpowiedzUsuń
  14. robiłam już takie ;) pycha !

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia, a czy Ty nie jestes w ciazy?

    OdpowiedzUsuń
  16. no nie wierze :o wreszcie jesz ciasto :o Całe szczęście, bo pamiętam jak kiedyś żyłaś na samej owsiance w dodatku na wodzie bo podobno(!) miałaś uczulenie na mleko o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia napisałam przecież, że go nie je.. :) tylko przygotowuje :)

      Usuń
  17. Ciasto super pyszne :), jadałam kiedyś bardzo często, muszę zrobić w niedługim czasie ! Posty o gotowaniu- oczywiście tak, ale z utęsknieniem czekam na kolejne Twoje outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosia jesteś w ciąży?? jeśli tak to gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak można zamieszczać przepisy, których się nie próbuje!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. no brzuszek jak w 5 mies ... gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tanie i proste przepisy więc jestem jak najbardziej na tak! :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale się tutaj chamstwo szerzy.. Widać ze dziewczyny nie potrafią się pohamować i powiedzieć czegoś miłego drugiej dziewczynie.. Widocznie zazdrość przemawia.. GOSIA w ciąży czy nie- wyglądasz super;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty wyglądasz pieknie nawet w kuchni. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie, może niepotrzebne, ale jednak mnie to ciekawi. Dlaczego będąc w domu nosisz kurtkę? Już na jakimś Twoim filmie z Youtuba też widziałam, że byłaś w domu w kurtce. Bardzo mnie to intryguje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać :D W domu kurtka to jeszcze nic, ale kurtka w kuchni przy garach to już szczyt wszystkiego :D

      Usuń
    2. no pewnie chciała "" fajnie wygladac " na zdjeciach ciekawe kto je robił heheh
      obciach

      Usuń
  25. to ciasto jest super, mogłabym je jeść cały czas:D ale do tej masy dodaję jeszcze kakao;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciasto z dzieciństwa ;D teraz robię je rzadko, bo już się przejadło :) tylko ja kakao dodaję jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosia jest kobietą to chyba ma prawo być w ciąży i nie musi tego faktu ogłaszać na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne ciasto :) Szkoda, ze nie ma zdjęcia jak wygląda po ukrojeniu, bo ciekawa jestem...chyba nigdy takiego ciasta nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. do lodowki pozniej czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ada mi mówiła o tych pysznościach i muszę w kocu spóbować<3

    OdpowiedzUsuń
  31. A jest jeszcze lepsze jak do manny dołożysz wiórki kokosowe....:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *