sobota, 6 kwietnia 2013

ulubieńcy marca 2013

Hej Piękne! 

Dziś pokażę Wam moje ulubione kosmetyki, których używałam w przeciągu minionego miesiąca :) 
Nie ma tego dużo :)

pomijam już mój ulubiony żel do mycia buzi czy krem cetaphil :) 


krem do rąk - L'Occitane 
już od ponad roku jest ze mną :) to już moja chyba 4 tubka. bardzo dobrze nawilża moje suche dłonie, pięknie pachnie i jest wydajny.

podkład Essence Stay all day - odkrycie miesiąca! tani, bardzo dobry, kryjący podkład. trwały, nie ściera się, ma bardzo ładne wykończenie, buzia się po nim nie świeci. 

korektor Affinitone - bardzo dobrze kryjący. spełnia swoje zadanie i tyle.

bronzer W7 Honolulu - długo się wahałam ale w końcu się skusiłam  :) jestem bardzo zadwolona. matowy, nie pomarańczowy odcień, tani i wydajny. czego chcieć więcej ?  



samoopalacz Bake Fake - najlepszy jaki miałam :) 
przepiękna opalenizna z tubki !

śmierdzi, ma brązowo-zielonkawy odcień przez co widać gdzie już został nałożony. 

niestety jest drogi i sama sobie go nie kupię. 

tak czy siak warty wypróbowania. 



Peeling gruboziarnisty Perfecta oczyszczanie 

bardzo dobrze zdziera martwy naskórek.
kupiłam go ponownie ponieważ nie chciało mi się jechać do ziaji po mojego ulubieńca.

ten kupowałabym zawsze gdyby była większa pojemność ponieważ za tą samą cenę mogę mieć 250 ml peelingu z ziaji pro.

od zawsze na zawsze.. 
micel z Bourjois - przeeeeświetnie zmywa makijaż oka, nie rozmazuje. najlepszy!




















to na tyle :) 

stosowałyście któryś z tych produktów ? 
jacy są wasi ulubieńcy ? 


buziaki :* 




21 komentarzy:

  1. nie znałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie ze micel burzuja jest the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi nie przeszkadza zapach FakeBake ;) Rónież go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przepadam za tym peelingiem :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam i peeling i plyn ;-) Powiedz cos wiecej o tym podkladzie bo ja szukam teraz dobrego zamiennika rimmelka w zelu.

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe jestem piékna nie witaj mnie tak

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa podkładu z essence. Po Twoich recenzjach kupiłam tusz do rzęs essence i jestem bardzo zadowolona, więc na podkład pewnie też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten bronzer Honolulu mnie zaciekawił...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez uwielbia ten podklad! Kiedys Ci go nawet polecala w komentarzu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko płyn, reszty jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze. Muszę chyba na coś się skusić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponawiam pytanie odnośnie postu o pielęgnacji włosów, mogłabyś dokładniej powiedzieć gdzie kupowałaś olejek kokosowy Vatika?

    Peeling gruboziarnisty Perfecta jak dla mnie ma za duże drobinki:/
    a Bourjois też go lubię:)

    Pozdrawiam, Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajni ulubieńcy próbowałaś tych z biedronki
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też używam tego bronzera i jestem mega zadowolona, tani i dobry może nie tak wspaniały jak Hoola BeneFitu jednak czego można chcieć więcej za takie pieniądze... czekam na więcej postów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam korektor z Maybeline,jest całkiem ok,szkoda tylko ze przy zastyganiu minimalnie zmienia kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. hej :) zrobisz post o swoich butach na wiosnę? pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o więcej postów z zestawami ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ile masz wzrostu i ile ważysz ?

    Jeśli waga to tajemnica to nie odpowiadaj :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *