środa, 22 maja 2013

♥ elegancka bluzka + dżinsy ♥

Hej!

Dziś znowu deszczowo w Warszawie :(

Ostatnio strój dnia to już tradycja ale postanowiłam robić takie posty mimo, że nie ubieram się jakoś szczególnie. 
Bluzkę i spodnie już widziałyście, ale nie w takim zestawieniu. Chcę Wam pokazać, że ciuchy można różnie łączyć. Bluzka jest dość elegancka, mogłyście ją już widzieć w zestawieniu z czarną spódniczką. Dziś zestawiłam ją z luźnymi, dżinsami. Taki set również mi się podoba i co raz bardziej przekonuję się do takich spodni. Jeśli chodzi o buty to nie czuję się dobrze w takiej stylizacji w balerinkach. Wolę mieć wyższe buty dlatego założyłam botki. 
Wiem, że podwinięte nogawki skracają nogi - jestem dość wysoka (172cm) więc myślę, że mogę sobie na to pozwolić. 


bluzka asos
spodnie bershka
buty F&F
torebka H&M





















buziaki :*

73 komentarze:

  1. Szkoda że nie robisz zdjęć z boku, czy też z tylu :)
    Czasem można coś lepiej zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za pomadka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobo fuksja + kryolan lc 123 ;)

      Usuń
    2. Piękny i Tobie w nim pięknie, dziękuje za odp. ;-)))

      Usuń
  3. Bardzo fajne zestawienie, również myślę, że z balerinkami już nie byłoby takiego efektu jak z tymi ślicznymi botkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się ze mną zgadzasz :)

      Usuń
  4. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się to, że zamieszczasz takie posty typu "strój dnia"! Uwielbiam oglądać takie codzienne outfity:)!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka ma piekny kolor. W ogole uwazam ze niebieski jest stworzony dla blondynek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie nie przepadam za tym kolorze ale w tej bluzce czuję się bardzo dobrze :)))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. mnie dziwi tylko to że one się same robią :D!

      Usuń
  7. Czy w wersji eleganckiej, czy bardziej na luzie - zawsze wyglądasz fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. masz 172?!? Na zdjęciach wyglądasz na max 164cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie powiedziała że masz 172,ale to dlatego że Twoje nogi na zdjęciach wydają się krótkie, być może to wina aparatu i na żywo wyglądasz na wyższą, sama mam koleżankę kilka cm wyższą ode mnie a nogi ma zdecydowanie krótsze.

      Usuń
    2. ja akurat mam długie nogi ale na zdjęciach tego nie widać ;)

      Usuń
    3. bo zdjęcia robione od góry skracają, lepiej zrobić od dołu to wydłużą nogi ;))
      trafiłam przypadkiem (post o ombre, bo się zastanawiam) i podobają mi się Twoje stylizacje
      pozdrawiam

      Usuń
  9. jesteś prawie tak samo wysoka jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja! To mi się podoba:) chciałąbym taką bluzeczkę, szukam już dłuższy czas podobnej i nigdzie nie mogę znaleźć:) Monia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, a gdzie kupiłaś okulary?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie wydaje Ci się że te wszystkie zdjęcia są... JEDNAKOWE...!!!??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię dużą ilość zdjęć w notce ;)

      Usuń
  13. Cudowne masz stylizacje ale to juz Ci pisalam! :)
    Uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jej jesteś prześliczna;)i jaka opalona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny zestaw...i nawet te botki mi nie przeszkadzają tu a wręcz przeciwnie..podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiaa juz dzisiaj jest promocja;) wiem ze spamuje ale bardzo bym chciala jakas szminke taka jak Ty masz;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uzywam szminki z kobo i kryolan więc niedostępne w ross :(

      Usuń
  17. Świetnie Ci w niebieskim:) Lubię to, że pokazujesz takie normalne ciuszki, a nie kosmiczne leginsy, super drogie żakiety itd:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog!! Pozdrawiam serdecznie. Ps. Świetna z Ciebie osóbka.

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz! połączenie szminki z bluzką wygląda świetnie! cały zestaw bardzo mi się podoba, uważam że te luźne spodnie i bluzka tworza rewelacyjna całość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujęęę bardzo ;)) cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  20. Piekne te sopodnie!! powiedz Gosiu czy one są z tegorocznej kolekcji? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz! Kolor szminki boski :)

    Obserwuję i serdecznie zapraszam: sylvieu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tak, rób ciągle stroje dnia

    OdpowiedzUsuń
  23. Uważam że jesteś śliczna, bardzo lubie Twoje stylizacje, ale te spodnie w ogóle mi sie nie podobają. Najważniejsze że Ty sie w nich dobrze czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  24. I całe szczęście, bo świat byłby badzo nudny i szary.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie Ci w tym kolorze :) i dodatkowo te falbanki przy rękawkach dodają Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A gdzie śliczny płaszczyk?????! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super outfit!
    Mam nadzieję, że post o diecie już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna ! :) I jak Ci się podoba u Mydłowskiej ? :) Ja się wybieram do WSIIZ, ale dalej nie jestem na 100% pewna i się zastanawiam. Bo na podwalu słyszałam, że strasznie drogo, a wcale lepiej nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzka prosta żadna elegancka

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie.;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.;)

    Ps. Nagrywajcie więcej filmików, brakuje mi was.;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ZAKOCHAŁAM się w tych butach! Nigdy bym nie pomyślała, że takie botki tak super będą pasowały niemal do wszystkiego. Przez Ciebie znowu wydam kase na nowe buty, bo znalazłam bardzo podobne w stradivariusie i nie mogę się oprzeć :)

    Btw mam odnośnie tych butów dość dziwne pytanie... ubierasz je na skarpete stopke czy rajstopowe podkolanówki? :> I jak sobie radzisz z brudzeniem - co beż to beż, chyba szybko się niszczą.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej;) za mną długo chodziły takie buty i wreszcie dorwałam ;)

      do takich butów w taką pogodę noszę skarpetki do balerinek ;)

      jeszcze ich nie 'myłam' ale pewnie nie będą mi długo służyć ;(

      Usuń
  32. http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuspl/pl/stradivarius/209506/1826034/Botki%2Bna%2Bobcasie%2Bz%2Bdwoiny ja upatrzyłam właśnie te i zastanawiam się czy warto- są trochę drogie, ale za to skórzane. mimo to boje się, że obszar przy podeszwie szybko się wybrudzi i zczernienia będą nie do doczyszczenia :(

    ps. Twój blog jest cudowny, udaje Ci się stworzyć bardzo kobiecy, schludny i delikatny look, chyba każda dziewczyna marzy żeby tak wyglądać, ja na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *