piątek, 10 maja 2013

elegancko


bluzka lumpeks
spódnica lumpeks
buty bazarek
torebka H&M
korale centro

Spódnice kupiłam już baaaardzo bardzzooo dawno temu. Nie byłam do niej przekonana ponieważ wydawała mi się taka zbyt elegancka, kojarzy mi się trochę jakby była od kompletu z żakietem :) Dziś miałam ją na sobie po raz pierwszy. Z tego co pamiętam była bardzo tania, kosztowała jakieś 15 zł. Jest z porządnego materiału i ma wyszyte róże. 

Podoba Wam się?

Wieczorem Kamil zabrał mnie na górkę Szczęśliwicką, zrobiliśmy sobie piknik na kocu ;) 














z dedykacją dla anonima "ahh i nie łądnie sie usmiechasz tak usta w podkówke w dół ... głupie miny robisz"















53 komentarze:

  1. bardzo lubię Twój styl ubierania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie CI w takich kolorkach:) ładna spodniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś przyjemnie czytało mi się tego bloga. Teraz widzę, że jesteś osobą, która nie potrafi przyjąć krytyki i ma o sobie bardzo wysokie mniemanie. Z jednej strony nie obchodzą Cię uszczypliwe komentarze, z drugiej poświęcasz im miejsce już w trzecim czy czwartym poście - dla mnie stałaś się mało wiarygodna.
    Nie jestem hejterem, wyrażam swoją opinię.
    Wyluzuj dziewczyno, spuść z tonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ale krytykowanie sposobu w jaki Gosia się uśmiecha to już totalne czepialstwo...

      Usuń
    2. Bo teraz wydaje jej się, że skoro ma już tylu czytelników to nie musi być miła....

      Usuń
    3. Dla mnie jest to asertywność. Ma prawo nie zgadzać się na pewne rzeczy.

      Usuń
    4. Kiedyś przyjemnie czytało się tego bloga ;) ? piszę cały czas tak samo.

      Oczywiście, że przyjmuję krytykę bo WIEM, że nie jestem idealna,wiem, że mam żółte zęby i krzywe nogi, dużą dupę, kwadratową twarz i suche włosy. ale PO CO pisać o tym pod prawie każdym postem i to na dodatek z anonima? i to jeszcze w jaki spsób ? Nie jest to zwrócenie uwagi tylko od razu pojazd..


      Bardzo szanuję swoich czytelników i cieszę się, że tylu ich mam, nigdy bym się nie spodziewała ;)

      Mogę też zablokować komentarze dla anonimów ale tego nie zrobię ;)
      Nie kasuję też komentarzy.

      A niektórzy to chyba wchodzą na mojego bloga tylko komenarze poczytać ;)

      Usuń
    5. Kobieto, gdzie ty masz duży tyłek? Masz cudowną figure:) I krzywych nóg też nie masz:) Zazwyczaj jest tak, że anonimowo to każdy umie pojeżdżać, ale podpisać sie pod tym już nikt nie ma odwagi:P Nie ma się co przejmować. Tak jak mówisz, nie ma ludzi idealnych, każdy ma jakieś wady, ale po co ciągle to podkreślać?

      Usuń
    6. oj mam, nie widać tu tego ;)
      i nóżki jak paróweczki ;)

      dokładnie, nie wiem po co drążyć temat ;)

      Usuń
  4. do jakich Ty lumpeksów chodzisz że masz takie ciuchy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Warszawie jest pełno lumpeksów z fajnymi ciuchami, wystarczy szukać i nie chodzić na przeceny bo wtedy to marny towar ;)

      Usuń
  5. szczerze jak by wisiała taka spódnica na wieszaku to bym jej nie kupiła , ale na kimś ona wygląda naprawdę fajnie. Też lubię chodzić czasem do lumpeksów..można wynaleźć prawdziwe perełki za grosze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;)
      sieciówki są przereklamowane ;)

      Usuń
  6. Co to za budynek, ten na zdjęciu nad zdjęciem z hydrantem? :) A u Ciebie jak zwykle dużo zdjęć pięknej Warszawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie nie wiem co to za budynek, są w nim banki i kawiarnie , jest to na placu teatralnym ;)

      Usuń
  7. Spódnica jest świetna i zestawiłaś ją z ładną bluzką. Ale najbardziej urzekł mnie naszyjnik. Jest podobny do pereł jakie nosi Caroline z serialu Dwie spłukane dziewczyny (2 Broke Girls) - Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, fajnie Wam, że tak często robicie sobie fajne wycieczki. Mi w tygodniu brakuje na to energii i czasu:(

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw! bardzo poodba mi się bluzka, gdzie ją dokładnie kupiłaś w w-wie i czy dawno to było? właśnie takiej szukam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo dawno ją kupiłam. nawet nie pamiętam gdzie dokładnie.

      Usuń
  10. Bardzo ładnie Ci w tym zestawie. Podoba mi się Twój styl ubierania
    Martuśka

    OdpowiedzUsuń
  11. padlam jak zobaczylam mine dla anonima ;d pieknie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na posty kosmetyczne :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna jest ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mina dla anonima - moje ulubione zdjęcie od dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. oo świetne zdjęcia...romantyczny wieczór???? co tu mówić strój jest tak śliczny że odebrało mi mowę ..ta spódniczka ochh

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę ;) to dla mnie bardzo ważne! :)

      Usuń
  17. Szczerze mówiąc Twojego bloga odkryłam niedawno, dzięki Wizażowi:))) No i muszę przyznać, że bardzo, ale to bardzo mi się podoba! Jest taaaki w moim guście:)!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecasz ten przyspieszacz opalania z Kolastyny??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ;) jest bardzo fajny. mam w sprayu i w kremie i oba się sprawdzają

      Usuń
    2. dzięki :* na pewno go kupię :D

      Usuń
  19. Ale ty aktywnie spędzasz każdy dzień, zazdroszczę ci, ja cały czas siedzę w domu. Nie mam idealnej kondycji twarzy jak Ty i nie lubie w takie gorące dni wychodzić z domu ponieważ mam problemy z obcowaniem z ludźmi, i że wszyscy widzą moje mankamenty na twarzy, to mnie bardzo ogranicza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinnaś się przejmować takimi głupotami. głowa do góry ! nikt nie zwraca na takie rzeczy uwagi.

      Usuń
  20. Bluzka jest świetna, ile ja sh się naodwiedzałam, żeby znaleźć podobną :D Nie mam szczęścia niestety.

    OdpowiedzUsuń
  21. minka dla anonima na grumpy cat :D padłam... bardzo ładnie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest na czym oko zawiesić. Szarpałbym jak reksio boczek :D.przepraszam jestm pijanyyy

    OdpowiedzUsuń
  23. spódnica jest prześliczna :)
    a zdjęcie dla anonima rewelacyjne ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. heja
    to ja anonim od podkówki ta mina super heheh widac ze dla jaj :)))) alle co do poprzednich zdjec to moze tak brzmi ale serio miałem na mysli ze strzelasz głupie miny niby usmiech ... i ogólnie tak jakos dziwnie wychodzisz czasami na fotach moze masz zbyt mimiczna twarz... a ty odrazu sie unosisz honorem zwracam uwage zeby było lepiej :))))
    chilllllll

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *