piątek, 24 maja 2013

Haul Rossmann -40% i plany na dziś :)



Hej Kochane :*

Jak już chyba wszyscy wiedzą trwa teraz w Rossmannach promocja -40% na kolorówkę i pielęgnację.
Pytałyście czy się skuszę na coś.. Myślałam, że nic mi nie jest potrzebne a jednak skorzystałam z okazji :)

na zdjęciach zobaczycie co kupiłam;)













ostatnio też dorwałam w super pharm na promocji wodę termalną z uriage :) podobno świetna więc sprawdzę :)


a dziś wstałam bardzoo wcześnie, zrobiłam sobie mini spa :)
zjadłam śniadanko i wypiłam zieloną herbatę z ananasem (z biedryy)
a popołudniu widzę się z Sandi, pojedziemy do Golden Rose i do Ziaji :)





23 komentarze:

  1. No widze ze zakupy bardzo udane:) ja sama musze sama się wybrać na zakupy do rossmana:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupilam w koncu szminle z rimmela taka jak kiedys pokazywalas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu do kiedy są te promocje w rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że mi przypomniałaś o tej akcji. Jutro z samego rana pójdę do Rossmanna po przezenty dla mojej Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też używam tego eyelinera :) i jesem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ta promocja obejmuje wszytskie produkty? bo ptzykosmetykahc ejst napisane -40% ale ceny sa takie same

    OdpowiedzUsuń
  7. ja planuje peeling enzymatyczny z Lirene, kapsułki rival de loop, może kremik z Alterry (do skóry wrażliwej, bezzapachowy, boski) i eyeliner:))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zakupy, ja dziś chyba znów się wybiorę do rossa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu kiedy doczekamy sie wzmianki o diecie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy dokładnie kupiłaś tą wodę termalną? ciekawe czy nadal jest na nią promocja

    OdpowiedzUsuń
  11. he też skorzystałam z tej promocji he też zrobiłam notkę o tym co kupiłam..heh u Ciebie widzę lakiery do paznokci u mnie znowu troszkę kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam dzisiaj.Kupiłam bloggerski lakier(the Oleskaa),krem Barwy,maseczki,mascarę Wibo,bibułki matujące,bb rimmela i pomadkę od Isanki :DDD Za wszystko 37 zł :DDD Pójdę jeszcze w poniedziałek po 2 lakierki i mały kremik z Ziaji za całe 2.19 :dd

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog:) też skorzystałam z promocji w rossmanie, ale zapomniałam zabrać gazetkę:(

    zapraszam do obserwowania mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba się skuszę na ten eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w jakim programie robisz te kolorowe efekty na zdjeciu ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też skorzystałam z tej promocji. Kupiłam 3 lakiery do paznokci i 2 maseczki, w tym jedna taka sama jak Twoja na zdjęciu ;) Jestem ciekawa jak sprawdzi się ta odżywka, którą kupiłaś. Koniecznie napisz coś o niej za jakiś czas! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *