czwartek, 30 maja 2013

♥ kosmetyki na wyjazd ♥

Hej !

Z racji tego, że często wyjeżdżamy na kilka dni, postanowiłam Wam pokazać jakie kosmetyki zabieram ze sobą. Jestem osobą, która lubi mieć wszystko przy sobie, wolę mieć więcej niż miałoby mi czegoś zabraknąć. W zasadzie nie ma różnicy czy jadę na dwa dni czy na dwa tygodnie - zawsze moja kosmetyczka wygląda tak samo. 
Na nasze wyjazdy jeździmy samochodem więc mogę sobie pozwolić na duże opakowania, do Egiptu byłam zmuszona przelać wszystko w mniejsze opakowania, żeby walizka mniej ważyła :)    mimo to w obie strony miałam nadbagaż :> 

przypominam o prostym konkursie w którym można wygrać woski ! 

Dziś mamy dzień leniucha. Szkoda, że nie ma słońca, chętnie bym poleżała na leżaku w ogrodzie.
Kamil zrobił makaron z kurczakiem, z suszonymi pomidorami w sosie śmietanowym (zrobiliśmy Wam fotorelację więc możecie się spodziewać niedługo) ja z racji tego, że nie jem ani zwykłego makaronu ani mięsa, zrobiłam makaron kukurydziany ze szpinakiem, śmietaną i cebulką. mniami mniam!

Ostatnio opijam się inką, nie piję zwykłej kawy a inka jest bez kofeiny i przepysznie smakuje, oczywiście na mleku, nie na wodzie :)
Niedługo na blogu post o mojej diecie, co prawda nie jestem przekonana czy powinnam o tym pisać ponieważ nie jestem specjalistą i moja dieta może nie być do końca zdrowa.
tak czy siak wiele z Was czeka na ten wpis dlatego też zrobię listę rzeczy które jem a które kategorycznie odstawiłam. 

wracając do dzisiejszej notki.. 



mój ulubiony podkład essence stay all day - mało mu brakuje do ideału. super wygląda na twarzy, matuje, kryje, nie ściera się, nie zapycha porów, długo się trzyma, jest tani i wydajny. 
bronzer w7 honolulu - uwielbiam! cudeńko w pudełeczku:) idealny bronzer, matowy i piękny brązowy kolor
puder essence fix matt - co tu dużo mówić. robi robotę. matuje. ja spryskuję twarz po jego użyciu wodą termalną, żeby był mniej widoczny i by nie było płaskiego matu. 





rozświetlacz technic high lights - nie stosuję go codziennie ale ma piękne wykończenie, takiej tafli wody co mi się bardzo podoba. super nadaje się nad kości policzkowe, pod łuk brwiowy i nad usta.
świetne duo!
liner z wibo - idealny! świetnie się nim robi kreski, długo się trzyma.. tani, czego chcieć więcej ?
tusz essence I love extreme - jak wiecie używam już go ojjj długo, idealnie pogrubia i wydłuża rzęsy.


korektor z eveline art scenic - jest to korektor rozświetlająco-kryjący
używam go pod oczy i na powieki, super się sprawdza. tego od niego oczekuję.
paletka sleek glory - nie maluję się na codzień cieniami ale używam jednego cienia z tej paletki do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka. 
revitalash - odźywka do rzęs. tak naprawdę teraz zaczęłam ją stosować regularnie na noc. 
antybakteryjny krem nawilżający z proderma z olejkiem pichtowym
świetny krem na noc dla cery mieszanej/tłustej/z problemami
u mnie sprawdza się świetnie

olejek do włosów z matrixa i olej kokosowy

woda termalna :)
do maseczek, do odświeżenia twarzy i scalenia warstw makijażu
biała glinka
retin A czyli kuracja na zaskórniki, ten krem bardzo mi pomógł. 
ziaja pro peeling z mikrogranulkami bardzo mocny.
super zdzierak. bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek.
w opakowaniu po biodermie jest micel z bourjois
z tego opakowania lepiej mi się korzysta ponieważ ma pompkę.
waciki - ja polecam te z rossmanna, biedronki i lidla.
idealne duo do zmywania makijażu : biały jeleń i gąbka konjac
wcierka do skóry głowy i włosów jantar. 
poza tym dziękuję za kolejną setkę lajków na fejsie!







rododendron :)
buziaki!


53 komentarze:

  1. też używam tego linera, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten peeling z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro można znaleźć;)

      Usuń
    2. Jest tak duzy, ze peelinguje nim cale cialo, pkus naprawde mocny!

      Usuń
    3. ciekawe czy to produkt typowo profesjonalny albo apteczny czy normalnie na stoiskach ziai też go dostanę ???

      Usuń
  3. Retin A muszę wypróbować. Również jeżeli chodzi o moje wyjazdy nie ważne czy 2 dni czy 2 tyg. biorę tyle samo kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o retin A to dermatolog musi Ci go przepisać niestety :(

      Usuń
  4. Sporo tego. Zaciekawił mnie krem z olejkiem pichtowym, gdzie można dostać tę markę? Pierwszy raz widzę tę firmę

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie krem z olejkiem pichtowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój kolor włosów. Czym je farbujesz proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje naturalne to ciemny blond ale są miejscowo rozjaśnione - zniszczone :D

      Usuń
  7. musze zobaczyć ta maskare z essence bo dużo osób już ją polecało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna dzialasz z jantarem? Zauwazylas szybszy przyrost?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj nie, nie uzwalam regularnie. wlasnie mam zamiar :) dam znac na blogu za jakis czas :)

      Usuń
  9. Widzę kilka perełek kosmetycznych!

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba w końcu kupie ten podkład e essence .lecz na razie jestem zauroczona podkładem z miss sporty polecam
    wiecej informacji na jego temat u mnie wiec jak bedziesz chciała to sprawdź :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam tegoo podkłądu ciekawa jeste go,a co do wibo też go lubie

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie kupilam dzisiaj pod wplywem Twojej recenzji na yt oraz pozytywnych opinii na wizazu peeling z ziaji :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bronzer z honolulu także uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie także zaciekawiłaś tym podkładem z Essence,chyba się skuszę w najbliższym czasie,teraz muszę zużyć Astor Anti Stress,którego używam obecnie.
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten peeling Ziaji ostatnio pompka tak mi się zacięła, że aż nie ma teraz go jak używać, chyba będę musiała za każdym razem odkręcać i wydłubywać, porażka :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kawa na mleku- a chyba x razy pisałaś,że nie możesz spożywać mleka i produktów mlecznych. Ktoś tu kłamie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pewnie chcę was okłamać ;)

      normalnie jem nabiał

      Usuń
    2. pisałaś, że masz takie uczulenie na mleko, że nawet owsiankę robisz na wodzie

      Usuń
    3. ponad dwa lata temu miałam wysypkę po mleku więc musialas pisac stare notki. teraz juz jest wszystko dobrze.

      Usuń
  17. Ja w tamtym roku nabrałam mnóstwo kosmetyków, w tym roku na wakacje na pewno wezmę dużo mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też piję Inkę zamiast zwykłej kawy już prawie od roku, ale ja piję ją na wodzie z dosłownie kropelką mleka odtłuszczonego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. NAPRAWDĘ pisze się NAPRAWDE razem
    NA PEWNO pisze się NA PEWNO oddzielnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie paletki sleek zawsze na 1 miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  22. taki minus wycieczek samolotem:) trzeba się ograniczać:) pyszniutko wygląda ten makaronik. Czekamna post z dietką. Ps. też piję, a w sumie piłam jakiś czas temu inkę,ale z błonnikiem. Lubię:) Pozdrawiam ,MOnia

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki Twoim recenzjom skusiłam się przedwczoraj na ten podkład ;) Poluję jeszcze na żel Biały Jeleń ale niestety nigdzie go u mnie raczej dostać nie można :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że niedługo post o diecie! To czy jest zdrowa czy niekoniecznie to już każdy sobie indywidualnie oceni:) Ja też mam zamiar wyeliminować pewne produkty z jadłospisu raz na zawsze więc Twój wpis mnie na pewno zmotywuje do tego. Mam problem jak zastąpić niektóre produkty

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoim zdaniem ten krem pichtowy nadawałby się pod makijaż:)? na dzień:)? pzdr;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia ;> wydaje mi sie ze jest za bogaty na dzien i niestety nie ma filtrów.

      Usuń
  26. A może jakieś posty własnie o podróżach. Co ze sobą zabrać. Co można a czego nie można w samolocie. Co można zabrac do bagażu podręcznego, co z nadbagażem. Dałabyś radę napisać taki post???
    Niedługo zacznię się sezon podróżowania....

    OdpowiedzUsuń
  27. do anonimowy, takie opisy masz na każdej stronie lotniska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy robi po swojemu...

      Usuń
    2. na stronach internetowych jest świetnie napisane co można brać na pokład i do bagażu głównego.. :) a kopiować tego nie mogę :)

      Usuń
    3. Zawsze możesz napisać o swoich przeżyciach. Gdy wybierasz się poza granicami...

      Usuń
  28. Hej Gosiu czy używasz Retin A o tej porze roku? Na jakie zaskórniki zamknięte czy otwarte? Jakie i kiedy są efekty? Dziękuje za odpowedź

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę że mamy podobny gust kosmetykowy! I lkie it! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *