niedziela, 19 maja 2013

♥ letni strój dnia - sukienka w róże ♥



Hej Piękne!

Co tam u Was?
Czy u Was też jest taka piękna pogoda?
W Warszawie od kilku dni pogoda nas rozpieszcza z czego bardzo się cieszę i oczywiście korzystam. Dziś wybraliśmy się do jednego z parków w centrum. Mam miłe wspomnienia z tym miejscem. Kojarzą mi się najbardziej z jazdą na rolkach z przyjaciółką gdy byłyśmy jeszcze w podstawówce :)


Dziś kolejny letni strój dnia, bardzo lubię mieć w taką pogodę odkryte plecy i dekolt, bez zbędnych ramiączek, rękawów..

Wybrałam więc sukienkę kupioną w zeszłym roku w lumpeksie (taaak, znoooowu :D) była co prawda za duża ale zmniejszyłam ją odrobinę, mimo to nie leży na mnie najlepiej. ale bardzo mi się podoba jej wzór:)
jest ona kremowa w różowe, połyskujące róże.














































buziaki :*

44 komentarze:

  1. oo jakie masz opalone nogi:)słodko

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby była trochę dłuższa byłaby idealna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że po prostu jestem na nią za wysoka ;)

      Usuń
  3. Sukieneczka jest piękna :D A opaleniznę masz niesamowitą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy ja w koncu przestane zachwycac sie twoja uroda?:*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no ale przecież nie ma się czym zachwycać :>

      :*

      Usuń
  5. Nie no Ty jesteś za piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze pięknie wyglądasz, jednak sukienka sama w sobie jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)

      zgadzam się,sukienka jest urocza:)

      Usuń
  7. Hey there! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this. I will forward this page to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!

    Look at my blog ... www.pradahandbagsoutletssale.com

    OdpowiedzUsuń
  8. praktycznie w każdy Twój strój bym się sama ubrała :)
    a pierścionek rządzi! uwieeelbiam wielkie pierścionki ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te pomadki Catrice;) A Ty jak zwykle wyglądasz cudownie,mega kobieco :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*

      ja mam tylko jedną pomadkę z catrice ;) ale bardzo mi przypadła do gustu;)

      Usuń
  10. ostatnio przeglądnęłam całego Twojego bloga ;) jesteś bardzo ładna i masz świetne wyczucie stylu ;)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny strój!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam blogowanie :)
    http://www.magdajarzab.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak uzyskujesz taką piękną opaleniznę? Opalasz się, chodzisz do solarium czy może używasz samoopalaczy?;) Nie pytam o tę akurat opaleniznę, bo wiem że jest przywieziona z Egiptu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opalam się na słońcu ;) ale uzywam rowniez samoopalaczy:)

      Usuń
    2. Na zdjeciach widać zacieki od samoopalacza... Uważaj nie za fajnie to wygląda.

      Usuń
  13. świetnie wyglądasz!
    piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genuinely no matter if someone doesn't know then its up to other visitors that they will assist, so here it occurs.

    Here is my web page: アバクロンビー

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna sukienka;) moim zdaniem bardziej pasowałaby ci czerwona szminka niż różowa - szczególnie latem jak jesteś opalona (różowa tworzy za duży kontrast).
    pozdrawiam! buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, jaki masz dokładny model swojego złotego zegarka?

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka swietna ale ja siezachwycam Twoja opalenizna :D i pomadka bardzoooo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja!Dodatki bardzo ładne i tak jak poprzedniczka Gosiu mogłabym Cię prosić o dokładną nazwę zegarka,który nosisz.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierścionek i sukienka - pierwsza klasa! Nie wyobrażam sobie lata bez sukienek, to najlepszy i najprostszy sposób by poczuć się niezwykle kobieco

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wygladasz a na dodatek jaka juz opalona jestes ! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gośia dopiero maj a Ty już taka czarniutka jak pod koniec wakacji;) ajj zazdroszcze opalenizny;p

    OdpowiedzUsuń
  22. twój facet wyglada jakby sie ciebie wstydził

    OdpowiedzUsuń
  23. W jakim programie przerabiasz zdjecia gdzie sa te efekty kolorwe ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Straszne masz te plamy na Ciele;o

    OdpowiedzUsuń
  25. W jakim programie przerabiasz zdjecia gdzie sa te efekty kolorwe ? ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *